Ik zal mijn best doen.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:52 schreef Arizona het volgende:
@:luctor.et.emergo kun je vanavond een beetje vroeg melden dat het bedtijd is? Ben moe
Luctor die ICH KOMME en KANT meeschreeuwt in de auto. Nice.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik luister ze nog allemaal. Op weg naar huis heb ik een playlist met alle ESf-nummers van dit jaar.
Ja.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Luctor die ICH KOMME en KANT meeschreeuwt in de auto. Nice.
Oh dat is niet handig.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:23 schreef BillDauterive het volgende:
Aankomende donderdag doe ik mee aan een powerpoint avond en dan mag iedereen 5 minuten lang een powerpoint presentatie geven. Het zou hilarisch moeten worden.
Nou ken ik het concept niet, maar heb ik hier in de SC gelezen dat @:H_T ooit aan eentje meedeed en daar niet van te voren wist wat het onderwerp was.
Dus ik dacht dat het nu ook zoiets was en zei bij het aanmelden: "Ow, leuk! ik doe mee en ben benieuwd wat voor onderwerp jullie voor me verzinnen". Het gevolg is dat er 10 presentaties gegeven worden, waarvan 9 mensen weten wat hun onderwerp is en ik als enige niet.
Dat is stressvol
Ik heb altijd wel een mannetje om met HR-mensen te dealenquote:Op zondag 15 juni 2025 23:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
@:Strani kan jij hiervoor een mannetje vinden?
ja, daarom mention ik @H_T even drie dagen van te voren in de hoop dat hij een goede tip heeft. Maar ik ben ook benieuwd naar de tips van de rest.quote:
Ik lig er nét in, wat een timingquote:Op maandag 16 juni 2025 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Het is bedtijd.
speciaal voor @:arizona
Wel heel stoer van je!quote:Op maandag 16 juni 2025 21:23 schreef BillDauterive het volgende:
Aankomende donderdag doe ik mee aan een powerpoint avond en dan mag iedereen 5 minuten lang een powerpoint presentatie geven. Het zou hilarisch moeten worden.
Nou ken ik het concept niet, maar heb ik hier in de SC gelezen dat @:H_T ooit aan eentje meedeed en daar niet van te voren wist wat het onderwerp was.
Dus ik dacht dat het nu ook zoiets was en zei bij het aanmelden: "Ow, leuk! ik doe mee en ben benieuwd wat voor onderwerp jullie voor me verzinnen". Het gevolg is dat er 10 presentaties gegeven worden, waarvan 9 mensen weten wat hun onderwerp is en ik als enige niet.
Dat is stressvol
Espresso Macchiato af en toe.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:43 schreef NailQueen het volgende:
We zijn alweer een maand verder sinds de finale(eigenlijk vanaf morgen) Welk esf nummer van 2025 luisteren jullie nog steeds? Als dat er geen is is dat ook wel begrijpelijk😅
Wat leuke oneliners bedenken die altijd werken? Of quotes uit bekende muziek (niet van Bløf)?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ja, daarom mention ik @:H_T even drie dagen van te voren in de hoop dat hij een goede tip heeft. Maar ik ben ook benieuwd naar de tips van de rest.
Oh die ken ik helemaal nietquote:Op maandag 16 juni 2025 21:46 schreef Momo het volgende:
In mijn suggesties kwam deze NSF klassieker langs
Bekijk deze YouTube-video
Owja, goede! Allebeiquote:Op maandag 16 juni 2025 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat leuke oneliners bedenken die altijd werken? Of quotes uit bekende muziek (niet van Bløf)?
Daz Sampson is van VK 2006 en ging van dat naar met erotisch model auditie doen in Wit-Rusland in 2019quote:Op maandag 16 juni 2025 21:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh die ken ik helemaal niet![]()
Wat jammer dat ik de voorronde van Wit Rusland nooit heb meegemaakt. Potato Potato was ook al geweldig!
Heb je een baanquote:
Soms zet ik Zwitserland en Zweden nog op. Maar het is vooral deze die op repeat staatquote:Op maandag 16 juni 2025 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Espresso Macchiato af en toe.
Al heb ik na een weekje duiken in leuke statistieken enzo het hoofdstuk ESF dit jaar eigenlijk vrij snel dichtgeslagen. Het was een editie met een onderpresterend Nederland, een niet zo boeiende winnaar, gezeik rond Israël en diaspora voting en eigenlijk geen enkel aanknopingspunt dat volgend jaar boeiender gaat worden.
Ik was daar als toeschouwerquote:Op maandag 16 juni 2025 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ja, daarom mention ik @:H_T even drie dagen van te voren in de hoop dat hij een goede tip heeft. Maar ik ben ook benieuwd naar de tips van de rest.
Beetje laat, maar ik vind het juist wel leuk. Oké, we kunnen redelijk voorspellen hoe het gaat aflopen maar het werd wel eens tijd dat er een echte globale krachtmeting ging komen. En er doen toch een hoop leuke clubs en spelers meequote:Op zondag 15 juni 2025 23:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel het wel op prijs dat Atletico dat toernooi net zo serieus neemt als ik.
De kalender is al veel te vol voor dit soort dingen. Daarbij helpt het ook niet mee dat smaakmakers als Liverpool, Barcelona, Napoli en RKC ontbreken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje laat, maar ik vind het juist wel leuk. Oké, we kunnen redelijk voorspellen hoe het gaat aflopen maar het werd wel eens tijd dat er een echte globale krachtmeting ging komen. En er doen toch een hoop leuke clubs en spelers mee
Des te minder tijd blijft er over om jou lastig te vallenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:23 schreef Arizona het volgende:
En gezien de wachtkamer loopt het nu alweer uit
Nou ik heb een gaatjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Des te minder tijd blijft er over om jou lastig te vallen
Dan pas.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ik heb een gaatje![]()
En dat wordt in augustus gevuld.
Jij ook gefeliciteerd!!quote:Op maandag 16 juni 2025 22:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je een baan![]()
Ik ook!![]()
Wat goeeed, gefeliciteerd!
Sterkte!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:21 schreef Arizona het volgende:
Het is weer mijn vreselijkste moment van het (half)jaar: tandartscontrole
En in augustus nog meer!quote:
Ahhhhhquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ik heb een gaatje![]()
En dat wordt in augustus gevuld.
Op naar de nul zetels.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:38 schreef BillDauterive het volgende:
Goede keuze. De andere optie leek meer geschikt, dus hup, weg met NSC.
Nee maar ik vind dit toernooi relevanter voor de toekomst dan een hoop van de andere dingen die ze spelenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De kalender is al veel te vol voor dit soort dingen. Daarbij helpt het ook niet mee dat smaakmakers als Liverpool, Barcelona, Napoli en RKC ontbreken.
Geen idee.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:16 schreef NailQueen het volgende:
Daar Hijum
(Ik maak de Lubach grap maar)
Hee leuk Sjors!! Feliquote:Op maandag 16 juni 2025 22:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je een baan![]()
Ik ook!![]()
Wat goeeed, gefeliciteerd!
Laat mij je plezier vooral niet afnemen. Maar voor mij is sport vooral interessant als het op het hoogste niveau wordt gespeeld, er iets belangrijks op het spel staat, de teams aan elkaar gewaagd zijn en het in een leuke sfeer plaatsvindt. En hier is eigenlijk alleen aan dat onderste voldaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ik vind dit toernooi relevanter voor de toekomst dan een hoop van de andere dingen die ze spelenEn dit is ook een plek waar je talent uit andere continenten op een hoog niveau in actie kunt zien.
Jaquote:
Dank je!quote:
Dank je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ach Woutertje, met zo'n lieve mail vergeef ik het je meteen dat je al een tijdje niet hebt gebeldquote:Beste meneer H_T,
Wij spreken elkaar niet vaak één op één. Toch vind ik het van belang nu van me te laten horen. U bent tenslotte de belangrijkste reden waarom we bij NS doen wat we doen: Nederland voor iedereen duurzaam bereikbaar houden.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:13 schreef Arizona het volgende:
Werkupdate van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Die kreeg ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:30 schreef H_T het volgende:
Sympathiek, ik heb een persoonlijke mail gekregen van Wouter Koolmees!
[..]
Ach Woutertje, met zo'n lieve mail vergeef ik het je meteen dat je al een tijdje niet hebt gebeld
Ik dacht dat ik speciaal wasquote:
Wouterquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach Woutertje, met zo'n lieve mail vergeef ik het je meteen dat je al een tijdje niet hebt gebeld
Wouter is niet zo heel goed in het bijhouden van zijn contacten. Ik kreeg deze mail ook al.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat hij zoiets durft te noemen. Een mail naar al je accounts sturen maakt iets niet 1 op 1.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar voor alle nieuwe dingen moet je altijd eerst een fase door waarin het nog wat minder is. En ook niet te vergeten, misschien is het voor ons in Europa (nog) niet zo interessant maar voor de andere continenten is het dat wél.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat mij je plezier vooral niet afnemen. Maar voor mij is sport vooral interessant als het op het hoogste niveau wordt gespeeld, er iets belangrijks op het spel staat, de teams aan elkaar gewaagd zijn en het in een leuke sfeer plaatsvindt. En hier is eigenlijk alleen aan dat onderste voldaan.
Ik dacht dat hij het wilde goedmaken voor alle treinellende die ik heb gehad over de loop der jarenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
WouterIk heb dezelfde mail gekregen, ik dacht dat IK de belangrijkste reden was! Hoezo kun jij dan ook de belangrijkste reden zijn
Ik voel me zó gepiepeld nu
Tee, heb jij misschien een lesje nodig in wat (of specifieker: wie) oorzaak is en wat gevolg?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het wilde goedmaken voor alle treinellende die ik heb gehad over de loop der jarenDeze staking heb ik nou niet bijzonder veel last van
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tee, heb jij misschien een lesje nodig in wat (of specifieker: wie) oorzaak is en wat gevolg?
Onverbeterlijk, die jongenquote:
Ja ik lees overal dat echt iedereen 'm gekregen heeft! Heel raar dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:52 schreef NailQueen het volgende:
Nooit gedacht dat ik me buitengesloten zou voelen omdat ik geen mail heb gehad van Wouter Koolmees![]()
Ik ookquote:
Is Wouter Koolmees de nieuwe Nigeriaanse prins?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ow wow... Ik ben dus niet de enige die mail kreeg van Wouter Koolmees?Wat erg dit.
Wellicht heeft hij geprobeerd je te bellen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:42 schreef Yesse het volgende:
Ik heb ook geen mail van Wouter gehadTijd voor wij/zij denken
Ik weet van niks.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij geprobeerd je te bellen?
Ik heb m'n fax al tijden geleden een keer naar m'n rellende buurman gegooid.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm fax? Staat je fax aan? NS is een ouderwetse organisatie hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life is short, the world is wide, I want to make some memories
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |