De kalender is al veel te vol voor dit soort dingen. Daarbij helpt het ook niet mee dat smaakmakers als Liverpool, Barcelona, Napoli en RKC ontbreken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje laat, maar ik vind het juist wel leuk. Oké, we kunnen redelijk voorspellen hoe het gaat aflopen maar het werd wel eens tijd dat er een echte globale krachtmeting ging komen. En er doen toch een hoop leuke clubs en spelers mee
Des te minder tijd blijft er over om jou lastig te vallenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:23 schreef Arizona het volgende:
En gezien de wachtkamer loopt het nu alweer uit
Nou ik heb een gaatjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Des te minder tijd blijft er over om jou lastig te vallen
Dan pas.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ik heb een gaatje![]()
En dat wordt in augustus gevuld.
Jij ook gefeliciteerd!!quote:Op maandag 16 juni 2025 22:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je een baan![]()
Ik ook!![]()
Wat goeeed, gefeliciteerd!
Sterkte!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:21 schreef Arizona het volgende:
Het is weer mijn vreselijkste moment van het (half)jaar: tandartscontrole
En in augustus nog meer!quote:
Ahhhhhquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ik heb een gaatje![]()
En dat wordt in augustus gevuld.
Op naar de nul zetels.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:38 schreef BillDauterive het volgende:
Goede keuze. De andere optie leek meer geschikt, dus hup, weg met NSC.
Nee maar ik vind dit toernooi relevanter voor de toekomst dan een hoop van de andere dingen die ze spelenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De kalender is al veel te vol voor dit soort dingen. Daarbij helpt het ook niet mee dat smaakmakers als Liverpool, Barcelona, Napoli en RKC ontbreken.
Geen idee.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:16 schreef NailQueen het volgende:
Daar Hijum
(Ik maak de Lubach grap maar)
Hee leuk Sjors!! Feliquote:Op maandag 16 juni 2025 22:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je een baan![]()
Ik ook!![]()
Wat goeeed, gefeliciteerd!
Laat mij je plezier vooral niet afnemen. Maar voor mij is sport vooral interessant als het op het hoogste niveau wordt gespeeld, er iets belangrijks op het spel staat, de teams aan elkaar gewaagd zijn en het in een leuke sfeer plaatsvindt. En hier is eigenlijk alleen aan dat onderste voldaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ik vind dit toernooi relevanter voor de toekomst dan een hoop van de andere dingen die ze spelenEn dit is ook een plek waar je talent uit andere continenten op een hoog niveau in actie kunt zien.
Jaquote:
Dank je!quote:
Dank je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ach Woutertje, met zo'n lieve mail vergeef ik het je meteen dat je al een tijdje niet hebt gebeldquote:Beste meneer H_T,
Wij spreken elkaar niet vaak één op één. Toch vind ik het van belang nu van me te laten horen. U bent tenslotte de belangrijkste reden waarom we bij NS doen wat we doen: Nederland voor iedereen duurzaam bereikbaar houden.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:13 schreef Arizona het volgende:
Werkupdate van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Die kreeg ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:30 schreef H_T het volgende:
Sympathiek, ik heb een persoonlijke mail gekregen van Wouter Koolmees!
[..]
Ach Woutertje, met zo'n lieve mail vergeef ik het je meteen dat je al een tijdje niet hebt gebeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |