*Pakt theezakje en kopje.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:31 schreef NailQueen het volgende:
* zet alvast de koffiebonen, theezakjes en kopjes klaar voor morgen.
Al gevonden?quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*Pakt theezakje en kopje.
*Kijkt rond op zoek naar het water.
In Zeeland zou dat te doen moeten zijnquote:
Ik heb een kraan gevonden en daar kwam het uit.quote:
Dat is vooral zout. K weet niet of je daar thee mee wil zetten.quote:
Echt bizarquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:22 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb voor t 50 jarig huwelijk van mn ouders een tijdschrift gemaakt. Keiveel werk, maar wel een heel leuk resultaat geworden.![]()
En even, 50 jaar getrouwd, wat een tijd...
Ja als wij de 50 jaar getrouwd willen halen zijn we bijna 90.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt bizar50 jaar (!!)
Ik heb vriendinnen die volgend jaar de helft van hun leven verkering hebben, dat is ook bizar
Nog steeds wel bijzonderquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja als wij de 50 jaar getrouwd willen halen zijn we bijna 90.
Wat een leuk en creatief ideequote:Op woensdag 18 juni 2025 10:22 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb voor t 50 jarig huwelijk van mn ouders een tijdschrift gemaakt. Keiveel werk, maar wel een heel leuk resultaat geworden.![]()
Ik vraag me af of dat nu nog zo voorkomen in onze generatie. Zelden denk ikquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:22 schreef egeltje1985 het volgende:
Denk ik helaas ook.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat nu nog zo voorkomen in onze generatie. Zelden denk ik
Ik denk inderdaad wel minder scheidingen omdat er minder getrouwd wordt, maar qua langdurige relaties ben ik wel benieuwd. Om mij heen hebben de meeste mensen nu al behoorlijk lang een relatie en verwacht ik niet dat die snel uit gaan, maar je weet het nietquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil ook weer terug.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben moe van het slapen wakker geworden
Mijn man heeft vooral jongere vrienden (hij ging pas op z’n 21e bij een studentenvereniging) dus we hebben nu heel veel huwelijken. Ik kan er niks aan doen maar stiekem vraag ik me bij elk huwelijk af wie er het eerst gaat scheidenquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad wel minder scheidingen omdat er minder getrouwd wordt, maar qua langdurige relaties ben ik wel benieuwd. Om mij heen hebben de meeste mensen nu al behoorlijk lang een relatie en verwacht ik niet dat die snel uit gaan, maar je weet het niet![]()
Misschien zit ik qua leeftijd nu nog te veel in de tropenjaren en gaan straks als we 40 worden iedereen uit elkaar, als de kinderen niet meer piepklein zijn
Geen smurfen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een kraan gevonden en daar kwam het uit.
Ah nu snap ik waarom ze bij Vader Abraham wel uit de kraan kwamen. Die was niet snel genoeg met beslissen of de kraan weer dicht moest.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik deed op tijd de kraan weer dicht.
Ja ik heb dit ook gedaan om te voorkomen dat familie voor die andere opties gingen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat een leuk en creatief idee![]()
In elk geval veel beter dan zo’n Alfabetrijm of een eigen tekst op Het Kleine Café Aan De Haven.
Ik denk het amper. Je moet gewoon erg jong trouwen dan. Dus misschien meer in wat religieuze kringen, waar mensen wel vaak jong trouwen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |