SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
En even voor de duidelijkheid:
Geniet iedereen!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja maar in jouw geval is dat ook gewoon terechtquote:Op zondag 15 juni 2025 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ow, Strani is nog online. dan laat ik me misschien ook maar beter niet zien nu.
Ik zit ook in de twijfel modusquote:Op zondag 15 juni 2025 01:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog totaal niet moe. Maar gezien de tijd, toch maar eens richting bed gaan.
What did you doquote:Op zondag 15 juni 2025 02:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lig nu in bed, maar mijn knie doet nu erg veel pijn. Dus slapen gaat 'm dan niet worden.
Te fanatiek geweest waarschijnlijk vanmiddag bij de trein trail. En op de weg naar huis ook nog eens volle bak wind tegen op de fiets.quote:
Mijn schoonvader is gisteren hier geweest, wij hebben ook gebbqd. Vanmiddag gaan we even koffie doen bij mijn ouders en vanavond gaan we uit eten.quote:Op zondag 15 juni 2025 07:38 schreef koekje_ het volgende:
Goedemorgen iedereen! Jullie nog leuke plannen vandaag? Hier komen vandaag onze vaders plus partners gezellig barbecueen omdat het vaderdag is. Heel gezellig!
Gezellig! Bij wat voor restaurant gaan jullie eten?quote:Op zondag 15 juni 2025 07:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn schoonvader is gisteren hier geweest, wij hebben ook gebbqd. Vanmiddag gaan we even koffie doen bij mijn ouders en vanavond gaan we uit eten.
Loetje. Biefstukquote:Op zondag 15 juni 2025 07:57 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Gezellig! Bij wat voor restaurant gaan jullie eten?
quote:Op zondag 15 juni 2025 08:22 schreef Arizona het volgende:
@:strani hier in de straat wappert al de hele week een pro-onafhankelijkheidsvlag van Catalonië![]()
(Ik herkende de vlag niet en heb aan chatgpt gevraagd waarvan hij was. )
Max tijdens de persconferentie gisterenquote:Op zondag 15 juni 2025 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Vanmiddag samen kleuren en dan vanavond F1 en voetbal kijken.
Wat zei hij?quote:Op zondag 15 juni 2025 11:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Max tijdens de persconferentie gisteren![]()
Hij heeft wel gelijk. Ik hor niets anders dan Max is nog 1 strafpunt verwijdert van een schorsing.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
https://x.com/viaplayspor(...)s-de-persconferentie
Ja, daar geilt men op. Ze zien hem graag geschorst.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ik hor niets anders dan Max is nog 1 strafpunt verwijdert van een schorsing.
Vooral de Britten.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, daar geilt men op. Ze zien hem graag geschorst.
Mijn vader heeft gereseveerd bij een restaurant. En ik heb glutenvrije appeltaart gemaakt. ESF1Gamer wil ook een stukje dus hopelijk hou ik nog wat over.quote:Op zondag 15 juni 2025 07:38 schreef koekje_ het volgende:
Goedemorgen iedereen! Jullie nog leuke plannen vandaag? Hier komen vandaag onze vaders plus partners gezellig barbecueen omdat het vaderdag is. Heel gezellig!
Leuk! En wat lekker appeltaart. Misschien domme vraag hoor, maar hoe zorg je dat een taart glutenvrij wordt?quote:Op zondag 15 juni 2025 13:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn vader heeft gereseveerd bij een restaurant. En ik heb glutenvrije appeltaart gemaakt. ESF1Gamer wil ook een stukje dus hopelijk hou ik nog wat over.
Wij hadden ook appeltaartquote:Op zondag 15 juni 2025 13:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn vader heeft gereseveerd bij een restaurant. En ik heb glutenvrije appeltaart gemaakt. ESF1Gamer wil ook een stukje dus hopelijk hou ik nog wat over.
Glutenvrije meel gebruiken. De rest blijft bijna hetzelfde. Ik heb dit recept gebruikt. Het was zeer geslaagd!quote:Op zondag 15 juni 2025 14:41 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Leuk! En wat lekker appeltaart. Misschien domme vraag hoor, maar hoe zorg je dat een taart glutenvrij wordt?
Als je even geduld hebt want ik moet eerst nog naar Friesland rijden. Dan kom ik naar België. Bij wie kan ik de reiskosten claimen?quote:Op zondag 15 juni 2025 16:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden ook appeltaart![]()
Maar niet zelfgemaakt, dus ik wil eigenlijk ook nog wel een stukje van jou om te kunnen vergelijken.
Johquote:Op zondag 15 juni 2025 08:22 schreef Arizona het volgende:
@:strani hier in de straat wappert al de hele week een pro-onafhankelijkheidsvlag van Catalonië![]()
(Ik herkende de vlag niet en heb aan chatgpt gevraagd waarvan hij was. )
Jammer dat ie Piastri geen straf wil aannaaien.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:30 schreef Strani het volgende:
Dat was niet zo'n handige beslissing van Norris.
Maar goed dat 'ie dat zelf ook meteen toegeeft.
Luctor regelt wel dat het weggestopt wordt in de administratiequote:Op zondag 15 juni 2025 19:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als je even geduld hebt want ik moet eerst nog naar Friesland rijden. Dan kom ik naar België. Bij wie kan ik de reiskosten claimen?
Daarover gesproken. Ik moest een paar declaraties afkeuren, omdat die nog niet helemaal correct waren, maar vervolgens niets meer terug gezien.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Luctor regelt wel dat het weggestopt wordt in de administratie
Ik heb al een andere accountant gevonden. Eentje die wél creatief meedenkt.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Ik moest een paar declaraties afkeuren, omdat die nog niet helemaal correct waren, maar vervolgens niets meer terug gezien.
Ok, dan haal ik je salaris ook uit de run.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb al een andere accountant gevonden. Eentje die wél creatief meedenkt.
Zie dit is dus precies dat gebrek aan flexibiliteit waar we het over gehad hebben.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok, dan haal ik je salaris ook uit de run.
Het is alles of niks.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie dit is dus precies dat gebrek aan flexibiliteit waar we het over gehad hebben.
Jij had ook alles gewoon netjes op orde.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp dit gedoe niet zo. Luctor heeft al mijn declaraties gewoon goedgekeurd. Top accountant, aanrader.
Ik ookquote:Op zondag 15 juni 2025 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij had ook alles gewoon netjes op orde.
Een zwaar verzilverde sjoelbak declareren als relatiegeschenk aan Rico Verhoeven was ook gewoon een warrig verhaal.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ookInclusief extra envelop voor jou waar we niet moeilijk hadden over hoeven doen.
Mja ik vind altijd dat iets pas een probleem is als je zegt dat het een probleem is.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een zwaar verzilverde sjoelbak declareren als relatiegeschenk aan Rico Verhoeven was ook gewoon een warrig verhaal.
bij personeelszaken.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Ja bij wie moet ik nou mijn reiskosten terugclaimen? Mijn auto rijdt niet op water
Ik stel het wel op prijs dat Atletico dat toernooi net zo serieus neemt als ik.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:04 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat we kunnen concluderen dat PSG echt behoorlijk sterk is... nu met 4-0 gewonnen van Atlético.
De spelers op het veld verprutsen het allemaal.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:06 schreef Fred_B het volgende:
Reiziger kan er ook niet zo veel van, lees ik op teletekst.
Of vrouwtje!quote:Op zondag 15 juni 2025 23:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
@:Strani kan jij hiervoor een mannetje vinden?
Ik lig nog in bed.quote:Op maandag 16 juni 2025 06:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
We mogen weer aan de slag.
Jaquote:Op maandag 16 juni 2025 06:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
We mogen weer aan de slag.
Sterkte.quote:Op maandag 16 juni 2025 07:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
JaEerste werkdag na mijn vakantie weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juni 2025 10:27 schreef NailQueen het volgende:
Jordy van Loon is jarig. Die kent u wel. Laat ik u deze ochtend blij maken met deze heerlijk oorwormAch NailQueen, dat had je nou niet hoeven doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Des te leuker is zo'n mooie verrassingquote:Op maandag 16 juni 2025 11:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach NailQueen, dat had je nou niet hoeven doen!
Ach, heb je die motivatie nog echt nodig?quote:Op maandag 16 juni 2025 14:46 schreef Arizona het volgende:
Mijn motivatie is denk ik in Zuid Frankrijk van een klif gevallen, hij is hier in de verste verte niet te bekennen
Nodig, nodig….quote:Op maandag 16 juni 2025 15:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, heb je die motivatie nog echt nodig?
Een leuke man.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nodig, nodig….
Wat hééft een mens nou eigenlijk echt nodig?
quote:
Ik luister ze nog allemaal. Op weg naar huis heb ik een playlist met alle ESf-nummers van dit jaar.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:43 schreef NailQueen het volgende:
We zijn alweer een maand verder sinds de finale(eigenlijk vanaf morgen) Welk esf nummer van 2025 luisteren jullie nog steeds? Als dat er geen is is dat ook wel begrijpelijk😅
Geen. Dit jaar is echt praktisch geruisloos voorbijgegaan voor mij.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:43 schreef NailQueen het volgende:
We zijn alweer een maand verder sinds de finale(eigenlijk vanaf morgen) Welk esf nummer van 2025 luisteren jullie nog steeds? Als dat er geen is is dat ook wel begrijpelijk😅
Ik zal mijn best doen.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:52 schreef Arizona het volgende:
@:luctor.et.emergo kun je vanavond een beetje vroeg melden dat het bedtijd is? Ben moe
Luctor die ICH KOMME en KANT meeschreeuwt in de auto. Nice.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik luister ze nog allemaal. Op weg naar huis heb ik een playlist met alle ESf-nummers van dit jaar.
Ja.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Luctor die ICH KOMME en KANT meeschreeuwt in de auto. Nice.
Oh dat is niet handig.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:23 schreef BillDauterive het volgende:
Aankomende donderdag doe ik mee aan een powerpoint avond en dan mag iedereen 5 minuten lang een powerpoint presentatie geven. Het zou hilarisch moeten worden.
Nou ken ik het concept niet, maar heb ik hier in de SC gelezen dat @:H_T ooit aan eentje meedeed en daar niet van te voren wist wat het onderwerp was.
Dus ik dacht dat het nu ook zoiets was en zei bij het aanmelden: "Ow, leuk! ik doe mee en ben benieuwd wat voor onderwerp jullie voor me verzinnen". Het gevolg is dat er 10 presentaties gegeven worden, waarvan 9 mensen weten wat hun onderwerp is en ik als enige niet.
Dat is stressvol
Ik heb altijd wel een mannetje om met HR-mensen te dealenquote:Op zondag 15 juni 2025 23:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
@:Strani kan jij hiervoor een mannetje vinden?
ja, daarom mention ik @H_T even drie dagen van te voren in de hoop dat hij een goede tip heeft. Maar ik ben ook benieuwd naar de tips van de rest.quote:
Ik lig er nét in, wat een timingquote:Op maandag 16 juni 2025 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Het is bedtijd.
speciaal voor @:arizona
Wel heel stoer van je!quote:Op maandag 16 juni 2025 21:23 schreef BillDauterive het volgende:
Aankomende donderdag doe ik mee aan een powerpoint avond en dan mag iedereen 5 minuten lang een powerpoint presentatie geven. Het zou hilarisch moeten worden.
Nou ken ik het concept niet, maar heb ik hier in de SC gelezen dat @:H_T ooit aan eentje meedeed en daar niet van te voren wist wat het onderwerp was.
Dus ik dacht dat het nu ook zoiets was en zei bij het aanmelden: "Ow, leuk! ik doe mee en ben benieuwd wat voor onderwerp jullie voor me verzinnen". Het gevolg is dat er 10 presentaties gegeven worden, waarvan 9 mensen weten wat hun onderwerp is en ik als enige niet.
Dat is stressvol
Espresso Macchiato af en toe.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:43 schreef NailQueen het volgende:
Wat leuke oneliners bedenken die altijd werken? Of quotes uit bekende muziek (niet van Bløf)?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ja, daarom mention ik @:H_T even drie dagen van te voren in de hoop dat hij een goede tip heeft. Maar ik ben ook benieuwd naar de tips van de rest.
Oh die ken ik helemaal nietquote:Op maandag 16 juni 2025 21:46 schreef Momo het volgende:
In mijn suggesties kwam deze NSF klassieker langs
Bekijk deze YouTube-video
Owja, goede! Allebeiquote:Op maandag 16 juni 2025 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat leuke oneliners bedenken die altijd werken? Of quotes uit bekende muziek (niet van Bløf)?
Daz Sampson is van VK 2006 en ging van dat naar met erotisch model auditie doen in Wit-Rusland in 2019quote:Op maandag 16 juni 2025 21:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh die ken ik helemaal niet![]()
Wat jammer dat ik de voorronde van Wit Rusland nooit heb meegemaakt. Potato Potato was ook al geweldig!
Heb je een baanquote:
Soms zet ik Zwitserland en Zweden nog op. Maar het is vooral deze die op repeat staatquote:Op maandag 16 juni 2025 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Espresso Macchiato af en toe.
Al heb ik na een weekje duiken in leuke statistieken enzo het hoofdstuk ESF dit jaar eigenlijk vrij snel dichtgeslagen. Het was een editie met een onderpresterend Nederland, een niet zo boeiende winnaar, gezeik rond Israël en diaspora voting en eigenlijk geen enkel aanknopingspunt dat volgend jaar boeiender gaat worden.
Ik was daar als toeschouwerquote:Op maandag 16 juni 2025 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ja, daarom mention ik @:H_T even drie dagen van te voren in de hoop dat hij een goede tip heeft. Maar ik ben ook benieuwd naar de tips van de rest.
Beetje laat, maar ik vind het juist wel leuk. Oké, we kunnen redelijk voorspellen hoe het gaat aflopen maar het werd wel eens tijd dat er een echte globale krachtmeting ging komen. En er doen toch een hoop leuke clubs en spelers meequote:Op zondag 15 juni 2025 23:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel het wel op prijs dat Atletico dat toernooi net zo serieus neemt als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |