Ja, daar geilt men op. Ze zien hem graag geschorst.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ik hor niets anders dan Max is nog 1 strafpunt verwijdert van een schorsing.
Vooral de Britten.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, daar geilt men op. Ze zien hem graag geschorst.
Mijn vader heeft gereseveerd bij een restaurant. En ik heb glutenvrije appeltaart gemaakt. ESF1Gamer wil ook een stukje dus hopelijk hou ik nog wat over.quote:Op zondag 15 juni 2025 07:38 schreef koekje_ het volgende:
Goedemorgen iedereen! Jullie nog leuke plannen vandaag? Hier komen vandaag onze vaders plus partners gezellig barbecueen omdat het vaderdag is. Heel gezellig!
Leuk! En wat lekker appeltaart. Misschien domme vraag hoor, maar hoe zorg je dat een taart glutenvrij wordt?quote:Op zondag 15 juni 2025 13:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn vader heeft gereseveerd bij een restaurant. En ik heb glutenvrije appeltaart gemaakt. ESF1Gamer wil ook een stukje dus hopelijk hou ik nog wat over.
Wij hadden ook appeltaartquote:Op zondag 15 juni 2025 13:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn vader heeft gereseveerd bij een restaurant. En ik heb glutenvrije appeltaart gemaakt. ESF1Gamer wil ook een stukje dus hopelijk hou ik nog wat over.
Glutenvrije meel gebruiken. De rest blijft bijna hetzelfde. Ik heb dit recept gebruikt. Het was zeer geslaagd!quote:Op zondag 15 juni 2025 14:41 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Leuk! En wat lekker appeltaart. Misschien domme vraag hoor, maar hoe zorg je dat een taart glutenvrij wordt?
Als je even geduld hebt want ik moet eerst nog naar Friesland rijden. Dan kom ik naar België. Bij wie kan ik de reiskosten claimen?quote:Op zondag 15 juni 2025 16:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden ook appeltaart![]()
Maar niet zelfgemaakt, dus ik wil eigenlijk ook nog wel een stukje van jou om te kunnen vergelijken.
Johquote:Op zondag 15 juni 2025 08:22 schreef Arizona het volgende:
@:strani hier in de straat wappert al de hele week een pro-onafhankelijkheidsvlag van Catalonië![]()
(Ik herkende de vlag niet en heb aan chatgpt gevraagd waarvan hij was. )
Jammer dat ie Piastri geen straf wil aannaaien.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:30 schreef Strani het volgende:
Dat was niet zo'n handige beslissing van Norris.
Maar goed dat 'ie dat zelf ook meteen toegeeft.
Luctor regelt wel dat het weggestopt wordt in de administratiequote:Op zondag 15 juni 2025 19:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als je even geduld hebt want ik moet eerst nog naar Friesland rijden. Dan kom ik naar België. Bij wie kan ik de reiskosten claimen?
Daarover gesproken. Ik moest een paar declaraties afkeuren, omdat die nog niet helemaal correct waren, maar vervolgens niets meer terug gezien.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Luctor regelt wel dat het weggestopt wordt in de administratie
Ik heb al een andere accountant gevonden. Eentje die wél creatief meedenkt.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Ik moest een paar declaraties afkeuren, omdat die nog niet helemaal correct waren, maar vervolgens niets meer terug gezien.
Ok, dan haal ik je salaris ook uit de run.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb al een andere accountant gevonden. Eentje die wél creatief meedenkt.
Zie dit is dus precies dat gebrek aan flexibiliteit waar we het over gehad hebben.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok, dan haal ik je salaris ook uit de run.
Het is alles of niks.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie dit is dus precies dat gebrek aan flexibiliteit waar we het over gehad hebben.
Jij had ook alles gewoon netjes op orde.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp dit gedoe niet zo. Luctor heeft al mijn declaraties gewoon goedgekeurd. Top accountant, aanrader.
Ik ookquote:Op zondag 15 juni 2025 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij had ook alles gewoon netjes op orde.
Een zwaar verzilverde sjoelbak declareren als relatiegeschenk aan Rico Verhoeven was ook gewoon een warrig verhaal.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ookInclusief extra envelop voor jou waar we niet moeilijk hadden over hoeven doen.
Mja ik vind altijd dat iets pas een probleem is als je zegt dat het een probleem is.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een zwaar verzilverde sjoelbak declareren als relatiegeschenk aan Rico Verhoeven was ook gewoon een warrig verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |