Fijn om te horen.quote:
Het leek even of Vingegaard dit jaar weer een beetje in de buurt kon komen, maar die hoop is nu wel de kop in gedrukt ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:19 schreef Arizona het volgende:
O en Pogacar![]()
Wielrennen is zó niet spannend meer
Ik zie aan de alarmerende nieuwsberichten al dat jullie zomer dit jaar op 13 juni valt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:34 schreef zorro28 het volgende:
Het is nu weer te doen buiten qua temperaturen.
Gelukkig morgen weer voorbij.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie aan de alarmerende nieuwsberichten al dat jullie zomer dit jaar op 13 juni valt.
Hier niet, morgen nog 31 gradenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig morgen weer voorbij.
Ik denk hier ook zo ergens midden oktober.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig morgen weer voorbij.
Goed bezigquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Omg ik ben gewoon 30 kilo afgevallen sinds oktober. Geen boekentips hierbij helaas. Maar jeuh.
Fijn, heel veel sterktequote:
Fijn!!quote:
Er zijn mensen buiten??quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
En je merkt verder niet dat het sociaal moeilijker is om aansluiting te vinden bij mensen?
Ik denk dat dit het liedje is wat ik van het songfestival 2022 nog het meest terugluister. Dat of De Diepte.quote:
Je gaat al later dan normaal, dus dat zal dan toch wel?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eens kijken of ik in slaap kan vallen.
Het is nog wel warm en benauwd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je gaat al later dan normaal, dus dat zal dan toch wel?
Bij mij is dat Sam Ryder. Soms zet ik Systur nog op. Ik was We Are Domi van Tsjechië lichtelijk vergeten. Zij hadden ook een goed nummer. Ik denk dat we hun nog wel een keer gaan terug zien. Al is het in San Marino.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het liedje is wat ik van het songfestival 2022 nog het meest terugluister. Dat of De Diepte.
Systur vond ik nietsquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij mij is dat Sam Ryder. Soms zet ik Systur nog op. Ik was We Are Domi van Tsjechië lichtelijk vergeten. Zij hadden ook een goed nummer. Ik denk dat we hun nog wel een keer gaan terug zien. Al is het in San Marino.
Ik werk vaak samen met een Stefan, maar ik heb zo het idee dat je hem niet bedoelt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:55 schreef NailQueen het volgende:
Ik mis Stefan. Wat een leuke jongen was dat
Komt hij uit Estland?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik werk vaak samen met een Stefan, maar ik heb zo het idee dat je hem niet bedoelt.
Nee.quote:
Ik zal het doorgeven aan hem.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:55 schreef NailQueen het volgende:
Ik mis Stefan. Wat een leuke jongen was dat
Als ik haar was zou ik nog een sjaal omdoen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:21 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen aan één ieder![]()
Het is hier 26 graden en bijzonder drukkend weer, maar dat heeft de buurvrouw er niet van weerhouden om in een trui en een spijkerbroek het gras te gaan maaien. Ik krijg het al warm als ik ernaar kijk
Je zou maar eens kou vatten inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik nog een sjaal omdoen.
Oei! Ik heb dat ook nog wel eens, dat ik wakker word van de kramp, uit bed spring om de kramp te verhelpen om daarna meteen weer te gaan slapen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Wakker geworden met kramp in mijn been.
Als je daar vaker last van hebt moet je een stukje lood onder je hoeslaken stoppen. Dat kan het goed verhelpenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ja. Vooral doordat het zo bewolkt is. Warmte blijft dan wel erg hangen.quote:
Ik heb hetzelfde zonder de kramp in de ochtend.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei! Ik heb dat ook nog wel eens, dat ik wakker word van de kramp, uit bed spring om de kramp te verhelpen om daarna meteen weer te gaan slapen.
Soms vergeet ik dat moment en dan word ik 's ochtends verward wakker omdat ik niet begrijp waarom ik spierpijn in mijn been heb
Breng je een stukje naar hier.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:52 schreef NailQueen het volgende:
En wat ga ik doen met dit warme weer? Appeltaart bakken
Hoe bevalt het weer thuis?quote:
Sunlight zeep of gewoon meer magnesiumquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Sunlight zeep zegt me niks, magnesium lijkt mij inderdaad wel te helpenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Sunlight zeep of gewoon meer magnesium
Op zich wel goed, maar ik moet rustig aan doen.quote:
Moet je het dan eerst uit je schoenen halen of hoe werkt dit ?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als je daar vaker last van hebt moet je een stukje lood onder je hoeslaken stoppen. Dat kan het goed verhelpen
Volgens mij is het al een heel oud merk. Bij AH en Bol nog te koop.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sunlight zeep zegt me niks, magnesium lijkt mij inderdaad wel te helpen![]()
(Ook bij rusteloze benen btw)
Gewoon loodhagel moet ook kunnen en dan aan het eind van het bed stoppen. Bij je voeten/benen dus.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Moet je het dan eerst uit je schoenen halen of hoe werkt dit ?
[..]
Zeeland heeft veel water om in te visssen dus @Luctor.et.Emergo heeft vast wel loodhagel in huis.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gewoon loodhagel moet ook kunnen en dan aan het eind van het bed stoppen. Bij je voeten/benen dus.
Het is een tip van mijn moeder. Het hielp mij toen ik veel last had van kramp in mijn benen.
Ik heb echt totaal niks met vissenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zeeland heeft veel water om in te visssen dus @:Luctor.et.Emergo heeft vast wel loodhagel in huis.
Ik fietste net langs een sportclub waar ook een feest gaande wasquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van jubileumfeest van de sportvereniging.
Oh ja, dat zal dan wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik fietste net langs een sportclub waar ook een feest gaande was
Ik heb je denk ik net gemist
Het was wel gezellig he! Zo lekker buiten, veel volk op de been ookquote:
Ze worden gelijk verwelkomd met onze geweldige vaderlandse muziekquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:31 schreef Arizona het volgende:
Nog even een goednieuws-berichtje op deze warme zaterdagavond. De integratie van de Oekraïners hier in de buurt verloopt uitstekend !Ze waren vandaag het plein van hun opvanglocatie aan het schoonmaken en uit de speakers klonk...
Ferry de roze flamingo!
Ze zitten hier al een tijdje, ze maakten dus zelf hun locatie schoon, het was dus niet zo dat ze verwelkomd werden met deze muziek, maar ze hadden het zelf opgezetquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze worden gelijk verwelkomd met onze geweldige vaderlandse muziek
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal niks met vissen
Ah je bent dus stiekem wel van het vissen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van jubileumfeest van de sportvereniging.
Die arme mensenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:31 schreef Arizona het volgende:
Nog even een goednieuws-berichtje op deze warme zaterdagavond. De integratie van de Oekraïners hier in de buurt verloopt uitstekend !Ze waren vandaag het plein van hun opvanglocatie aan het schoonmaken en uit de speakers klonk...
Ferry de roze flamingo!
Maar iemand heeft ze ingefluisterd dat dit normale muziek is. Grote kans dat ze ook denken dat wij altijd zwemmen in Barcadi Lemon.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze zitten hier al een tijdje, ze maakten dus zelf hun locatie schoon, het was dus niet zo dat ze verwelkomd werden met deze muziek, maar ze hadden het zelf opgezet
Ja of zeker weten dat er een engelbewaarder bestaatquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar iemand heeft ze ingefluisterd dat dit normale muziek is. Grote kans dat ze ook denken dat wij altijd zwemmen in Barcadi Lemon.
Leuk om te lezen! God Only Knows staat bij mij ook absoluut op éénquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:30 schreef Guanabana het volgende:
Waarom ‘God Only Knows’ het mooiste nummer ooit is
@:Strani
Ik vind dit echt mensen natrappen die al op de grond liggenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:31 schreef Arizona het volgende:
Ferry de roze flamingo!
Dit vind ik wat te toevallig, net nu ik weer kom posten.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:23 schreef Troel het volgende:
Ik zwaai af voor nu tot en met maandag gok ik
Sorry. Maar als je t andere topic leest snap je wel waarom het niet aan jou ligtquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit vind ik wat te toevallig, net nu ik weer kom posten.
Wist ik hoor!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry. Maar als je t andere topic leest snap je wel waarom het niet aan jou ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |