Systur vond ik nietsquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij mij is dat Sam Ryder. Soms zet ik Systur nog op. Ik was We Are Domi van Tsjechië lichtelijk vergeten. Zij hadden ook een goed nummer. Ik denk dat we hun nog wel een keer gaan terug zien. Al is het in San Marino.
Ik werk vaak samen met een Stefan, maar ik heb zo het idee dat je hem niet bedoelt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:55 schreef NailQueen het volgende:
Ik mis Stefan. Wat een leuke jongen was dat
Komt hij uit Estland?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik werk vaak samen met een Stefan, maar ik heb zo het idee dat je hem niet bedoelt.
Nee.quote:
Ik zal het doorgeven aan hem.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 01:55 schreef NailQueen het volgende:
Ik mis Stefan. Wat een leuke jongen was dat
Als ik haar was zou ik nog een sjaal omdoen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:21 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen aan één ieder![]()
Het is hier 26 graden en bijzonder drukkend weer, maar dat heeft de buurvrouw er niet van weerhouden om in een trui en een spijkerbroek het gras te gaan maaien. Ik krijg het al warm als ik ernaar kijk
Je zou maar eens kou vatten inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik nog een sjaal omdoen.
Oei! Ik heb dat ook nog wel eens, dat ik wakker word van de kramp, uit bed spring om de kramp te verhelpen om daarna meteen weer te gaan slapen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Wakker geworden met kramp in mijn been.
Als je daar vaker last van hebt moet je een stukje lood onder je hoeslaken stoppen. Dat kan het goed verhelpenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ja. Vooral doordat het zo bewolkt is. Warmte blijft dan wel erg hangen.quote:
Ik heb hetzelfde zonder de kramp in de ochtend.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei! Ik heb dat ook nog wel eens, dat ik wakker word van de kramp, uit bed spring om de kramp te verhelpen om daarna meteen weer te gaan slapen.
Soms vergeet ik dat moment en dan word ik 's ochtends verward wakker omdat ik niet begrijp waarom ik spierpijn in mijn been heb
Breng je een stukje naar hier.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:52 schreef NailQueen het volgende:
En wat ga ik doen met dit warme weer? Appeltaart bakken
Sunlight zeep of gewoon meer magnesiumquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Sunlight zeep zegt me niks, magnesium lijkt mij inderdaad wel te helpenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Sunlight zeep of gewoon meer magnesium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |