Fijn om te horen.quote:
Het leek even of Vingegaard dit jaar weer een beetje in de buurt kon komen, maar die hoop is nu wel de kop in gedrukt ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:19 schreef Arizona het volgende:
O en Pogacar![]()
Wielrennen is zó niet spannend meer
Ik zie aan de alarmerende nieuwsberichten al dat jullie zomer dit jaar op 13 juni valt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:34 schreef zorro28 het volgende:
Het is nu weer te doen buiten qua temperaturen.
Gelukkig morgen weer voorbij.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie aan de alarmerende nieuwsberichten al dat jullie zomer dit jaar op 13 juni valt.
Hier niet, morgen nog 31 gradenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig morgen weer voorbij.
Ik denk hier ook zo ergens midden oktober.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig morgen weer voorbij.
Goed bezigquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Omg ik ben gewoon 30 kilo afgevallen sinds oktober. Geen boekentips hierbij helaas. Maar jeuh.
Fijn, heel veel sterktequote:
Fijn!!quote:
Er zijn mensen buiten??quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
En je merkt verder niet dat het sociaal moeilijker is om aansluiting te vinden bij mensen?
Ik denk dat dit het liedje is wat ik van het songfestival 2022 nog het meest terugluister. Dat of De Diepte.quote:
Je gaat al later dan normaal, dus dat zal dan toch wel?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eens kijken of ik in slaap kan vallen.
Het is nog wel warm en benauwd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je gaat al later dan normaal, dus dat zal dan toch wel?
Bij mij is dat Sam Ryder. Soms zet ik Systur nog op. Ik was We Are Domi van Tsjechië lichtelijk vergeten. Zij hadden ook een goed nummer. Ik denk dat we hun nog wel een keer gaan terug zien. Al is het in San Marino.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het liedje is wat ik van het songfestival 2022 nog het meest terugluister. Dat of De Diepte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |