Maak daar maar een geregistreerd partnerschap vanquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik doe natuurlijk belastingaangiftes en daar moet je ook de burgelijke stand doorgeven. Wat mij opvalt is dat de oudere generatie getrouwd is maar dat vooral de groep 'millennials' een geregistreerd burgerschap hebben. Meestal om de reden dat het lekker goedkoop is zonder poespas en gedoe. Er zijn een paar bij die wel getrouwd zijn maar die zijn op 1 hand te tellen.
Geregistreerd burgerschap of soeverein.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maak daar maar een geregistreerd partnerschap van
Er zijn in mijn omgeving wel de nodige mensen getrouwd met alleen een aangifte op het gemeentehuis en zonder bruiloft en alles.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik doe natuurlijk belastingaangiftes en daar moet je ook de burgelijke stand doorgeven. Wat mij opvalt is dat de oudere generatie getrouwd is maar dat vooral de groep 'millennials' een geregistreerd burgerschap hebben. Meestal om de reden dat het lekker goedkoop is zonder poespas en gedoe. Er zijn een paar bij die wel getrouwd zijn maar die zijn op 1 hand te tellen.
Mijn ervaring is dat in deze tijd vooral rijke mensen/influencer types nog trouwen. Gewoon om een beetje te showen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:41 schreef NailQueen het volgende:
Ja dat bedoelde ikquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Al die oudere generaties zijn gewoon illegaalquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat Blokker veertig winkels heropent is wel een zwaaiende vlag waard.quote:
Daar hebben we al de Russen voor toch?quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
YES! Lekker. Maak die Oekraïners helemaal kapot!!
quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:15 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Daar hebben we al de Russen voor toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
jaquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:57 schreef sportfreak het volgende:
Kwartfinale tegen Portugal.
Nou, dan weet je het wel.
De Russische trollen hebben ESF ook gevonden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
YES! Lekker. Maak die Oekraïners helemaal kapot!!
Het EK voor spelers tot 23 jaarquote:
Mooi ik heb wel zin om met een portie bitterballen en Nederlandse vlag om m'n schouders voor de tv te zittenquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het EK voor spelers tot 23 jaar
En als dit is afgelopen kunnen we bijna in één keer door naar het EK voor vrouwen.
Was Nederland daarvoor gekwalificeerd? Zo ja, dan zal het geen feest worden met hun huidige vorm...quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het EK voor spelers tot 23 jaar
En als dit is afgelopen kunnen we bijna in één keer door naar het EK voor vrouwen.
Maar dat kan toch altijd? Daarvoor hoeft de TV niet eens per se aan te staan. YOLO toch.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mooi ik heb wel zin om met een portie bitterballen en Nederlandse vlag om m'n schouders voor de tv te zitten
Na drie wedstrijden zijn de dames klaar. De jochies zijn na zaterdag wel klaar.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Was Nederland daarvoor gekwalificeerd? Zo ja, dan zal het geen feest worden met hun huidige vorm...
Ja, en dan zitten ze ook nog in de 'poule des doods' met Engeland, Frankrijk en Wales.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Was Nederland daarvoor gekwalificeerd? Zo ja, dan zal het geen feest worden met hun huidige vorm...
Precies. Kan ook bij Nieuwsuur, als je maar wilquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat kan toch altijd? Daarvoor hoeft de TV niet eens per se aan te staan. YOLO toch.
Doe je dat ook in Spanje?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat kan toch altijd? Daarvoor hoeft de TV niet eens per se aan te staan. YOLO toch.
Bij mij in de omgeving is dat vaak ook een beetje een compromis, als één van de partners wel wil trouwen en de ander nietquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik doe natuurlijk belastingaangiftes en daar moet je ook de burgelijke stand doorgeven. Wat mij opvalt is dat de oudere generatie getrouwd is maar dat vooral de groep 'millennials' een geregistreerd partnerschap hebben. Meestal om de reden dat het lekker goedkoop is zonder poespas en gedoe. Er zijn een paar bij die wel getrouwd zijn maar die zijn op 1 hand te tellen.
Wij vallen in de laatste categoriequote:Op donderdag 19 juni 2025 08:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij mij in de omgeving is dat vaak ook een beetje een compromis, als één van de partners wel wil trouwen en de ander niet![]()
Of mensen die bijv zwanger zijn of een huis kopen, snel even registreren zodat alles juridisch geregeld is en dan later nog met groot feest willen laten omzetten in een huwelijk
Ik vond het tijdens ons geregistreerd partnerschap wel bijzonder veel poespasquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wij vallen in de laatste categoriezagen het geregistreerde partnerschap als iets om het goed te regelen zonder al te veel gedoe. We hebben er ook voor gekozen om het zonder ceremonie te doen. Voor mij dikke prima, hoefde die poespas niet. Later gaan we wel trouwen en dan feestje erbij inderdaad.
Dit is voor mij ook de reden om bijna niet op mijn telefoon op FOK! te kijken. De laatste keer was 6 april, omdat ik toen de hele dag niet thuis was, maar toch even een berichtje wilde postenquote:Op donderdag 19 juni 2025 12:06 schreef NailQueen het volgende:
Die FOK reclames over het scherm zijn echt bloedirritant en helaas kan ik geen adblock hebben op mijn telefoon![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit is voor mij ook de reden om bijna niet op mijn telefoon op FOK! te kijken. De laatste keer was 6 april, omdat ik toen de hele dag niet thuis was, maar toch even een berichtje wilde posten(kenners weten waarom)
Daarom heb ik een abonnementquote:Op donderdag 19 juni 2025 12:06 schreef NailQueen het volgende:
Die FOK reclames over het scherm zijn echt bloedirritant en helaas kan ik geen adblock hebben op mijn telefoon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |