Smeer je wel goed in vandaag.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:47 schreef NailQueen het volgende:
Het is ook mooi weer om mijn korte jumpsuits weer te dragen. Uiteraard met geschoren benen
Ik had net nog zonnebrand gekocht bij de Jumbo. En uiteraard heb ik deo mee. Laten we dat ook niet vergetenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Smeer je wel goed in vandaag.
Ik heb een kort spijkerbroekje en een dun t shirt aan en ik ga al kapoetquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie nog mensen in dikke truien lopen. Ik krijg er al warm van als ik er naar kijk
Aan het begin van de zin verwachtte ik een andere vloeistof te gaan lezen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:41 schreef H_T het volgende:
Ik bedacht net dat ik een literpul heb en dat vandaag een goede dag is om daar water uit te drinken
Dat het hier een trend is om rond te huppelen in een spijkerbroek die vijf maten te groot is, moeten mensen zelf weten. Maar vandaag blijkt dat dat schijnbaar het enige is wat veel mensen überhaupt in de kast hebben hangen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie nog mensen in dikke truien lopen. Ik krijg er al warm van als ik er naar kijk
Hmja, ik vond vandaag niet zo'n dag voor glühweinquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan het begin van de zin verwachtte ik een andere vloeistof te gaan lezen.
Fred_Bontenbal?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:56 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Bontenballetje, op weg naar…
Coenradie effect is zichtbaar.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:56 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Dyslecten die eigenlijk VVD willen stemmen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:58 schreef Yesse het volgende:
Waarom zijn er nog steeds mensen die op de FVD (zouden) stemmen..
Ik hoop zo dat PVV niet weer wint, hoewel het me lijkt dat Wilders nu zelf premier zal worden, en implodeert het hopelijk nog snellerquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:56 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dyslecten die eigenlijk VVD willen stemmen?
Uiteindelijk zou het dan wel iets worden als VVD-CDA-PvdAGL-D66 na eindeloze onderhandelingen. Al hangt dat ook af van de precieze uitslag. Timmermans en co zijn deze dagen nogal druk bezig hun eigen ruiten in te gooien, dus er kan sowieso op links nog het één en ander verschuiven.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:04 schreef Meke het volgende:
Als je gaat puzzelen is uit bovenstaande ook niet echt een logische coalitie te maken. Ik denk dat CDA wel met VVD en/of GL/PVDA zou willen, die laatste twee in elk geval niet met elkaar, niemand meer met de PVV. Dus dan moeten ze nog een zetel of 20 erbij harken met kleinere partijen
Mijn gok is ook dat de NSC naar benenden gaat donderen. Omzigt was even zogenaamd de redder in nood maar je kon van verre zien aankomen dat hij daar veel te zwak voor was.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:56 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wil Yesilguz toch niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Uiteindelijk zou het dan wel iets worden als VVD-CDA-PvdAGL-D66 na eindeloze onderhandelingen. Al hangt dat ook af van de precieze uitslag. Timmermans en co zijn deze dagen nogal druk bezig hun eigen ruiten in te gooien, dus er kan sowieso op links nog het één en ander verschuiven.
Ik denk niet dat je veel geld gaat winnen als je hierop kon inzetten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn gok is ook dat de NSC naar beneden gaat donderen. Omzigt was even zogenaamd de redder in nood maar je kon van verre zien aankomen dat hij daar veel te zwak voor was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |