Een shoarmarol is eigenlijk ook gewoon een shoarmaloempiaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
http://airfryer.bakavontu(...)ias-uit-de-airfryer/
Er bestaat zelfs een recept van cheeseburger loempia's
Je weet dat als ík de cheeseburgerloempia genoemd had, dat je dan héél anders had gereageerd hè?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een shoarmarol is eigenlijk ook gewoon een shoarmaloempia
Ik ga er volgende week even flink over nadenken!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:27 schreef Momo het volgende:
Nu zijn alle inzendingen bekend voor het songfestival. Zouden jullie ook mening willen geven over de eerste halve finale?
ESF / [2024] Eerste halve finale: mening en kwalificatiekansen #1
Na zoveel jaar is er blijkbaar nog steeds niemand binnen geweest met het reine geweten van een pasgeboren kind. Arme Hugoquote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:26 schreef Fred_B het volgende:
We gaan nu naar Nicole en Hugo van de Loonsche Duynen trouwens
De andere helft van een oempa toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb toch even moeten nadenken over wat een loempa is.
OMEKOTquote:Op vrijdag 15 maart 2024 02:33 schreef H_T het volgende:
Cheeseburgerloempia's waren best lekker, zeker met de saus die erbij zat. Niemand die zich dat afvroeg, maar ik deel het toch even
Wat is jouw recept?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
OMEKOT![]()
![]()
Dat is echt lekker, ja! Tenminste, de versie die ik zelf altijd maak
Dat is nog steeds zo. Wij zijn ondertussen het Ton van la Venda-plein overgestoken naar de What About My Dream-vlucht.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Na zoveel jaar is er blijkbaar nog steeds niemand binnen geweest met het reine geweten van een pasgeboren kind. Arme HugoStraffen prima, maar dat duurt inmiddels al drie eeuwen!
Dit huis, dit vervloekte huis. Het is een hel gelijk...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:26 schreef Fred_B het volgende:
We gaan nu naar Nicole en Hugo van de Loonsche Duynen trouwens
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb dus (ook) een recept: https://d-log.nl/kookspecial/cheesburger-springrolls/
En een kek filmpje!
Ik heb hem opgeslagenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb dus (ook) een recept: https://d-log.nl/kookspecial/cheesburger-springrolls/
En een kek filmpje!
Oké dus van die 1100 kilo is een deel nog wel doorgekomen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Godver PostNL bezorger is gewoon weer lui.![]()
Hij heeft niet eens aangebeld![]()
Morgen 15 kilo zak ophalen bij het postnl punt
Dit is wel waar, ik vertrouw professionele cheeseburgerloempiamakers blijkbaar meer.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet dat als ík de cheeseburgerloempia genoemd had, dat je dan héél anders had gereageerd hè?
Uitstekend idee, al helemaal wanneer het over het maken van cheeseburgerloempia's gaat!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is wel waar, ik vertrouw professionele cheeseburgerloempiamakers blijkbaar meer.
Ik ga meteen kijken waar ik me kan laten opleiden als cheeseburgerloempiamakerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is wel waar, ik vertrouw professionele cheeseburgerloempiamakers blijkbaar meer.
Succes Strani! En let op met de hete oliequote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:41 schreef Strani het volgende:
Oké ik heb iets gevonden. Goedkoop is het niet en het is een hele intensieve opleiding, maar aankomende woensdag mogen jullie mij gecertificeerd cheeseburgerloempiamaker noemenMits ik het examen in één keer haal, natuurlijk!
Nee deze cursus gebruikt airfryers, nóg beter dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Succes Strani! En let op met de hete olie
Hm. Weet je zeker dat die cursus geen gebakken lucht is dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee deze cursus gebruikt airfryers, nóg beter dus.
Nou ja de website is: beprofesionaldeliciuschesburgheloempiatycoonwowyeah.cn dus zit wel goed denk ik?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Hm. Weet je zeker dat die cursus geen gebakken lucht is dan?
Oh ja als ze zoveel moeite steken in het bedenken van de bedrijfsnaam dan móet het wel zuivere koffie zijn!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja de website is: beprofesionaldeliciuschesburgheloempiatycoonwowyeah.cn dus zit wel goed denk ik?
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Bedankt. Nu ga ik een stuk zorgelozer het weekend in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je wel dat het loont om ook een paar van die agenten een leuk voorstel te doen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dus van die 1100 kilo is een deel nog wel doorgekomen.
Gelukkig maar, ik was al bang dat je er wakker van zou gaan liggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bedankt. Nu ga ik een stuk zorgelozer het weekend in!
Zijn het erg nog meerquote:
Wat een pipoquote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Godver PostNL bezorger is gewoon weer lui.![]()
Hij heeft niet eens aangebeld![]()
Morgen 15 kilo zak ophalen bij het postnl punt
De echtequote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:05 schreef Cyan9 het volgende:
Miso soep à la Cyan is geslaagd! Ik heb geleerd te doseren, en Gyoza is een heerlijke toevoeging. @:Em31
Ik moet alleen nog wat werken aan m'n presentatie.
Ik zou er in het vervolg een lepel bij doen in plaats van een PowerPointquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:05 schreef Cyan9 het volgende:
Miso soep à la Cyan is geslaagd! Ik heb geleerd te doseren, en Gyoza is een heerlijke toevoeging. @:Em31
Ik moet alleen nog wat werken aan m'n presentatie.
Dan heb je een goede dagquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:12 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn weer in het hotel na een productief dagje in de Efteling (> 20.000 stappen). Het was erg leuk, en bovenal vrij rustig. De langste wachtrij was 20 minuten bij de Droomvlucht, toen iedereen naar binnen vluchtte nadat een regenbui losbarstte.
We hebben zowaar ook voor het eerst de film van Fabula bekeken. Dat was ‘wel leuk’. Misschien als ze er ooit weer een nieuwe film indoen nog eens voor herhaling vatbaar.
Ga je nog kijken of je ergens sociaal contact kunt leggen met topless Spring Break-vierende college girls of doe je het verder rustig aan?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan heb je een goede dagHier heeft een deel van het land deze week voorjaarsvakantie, en dat is flink te merken aan de wachttijden
Gelukkig heb ik vorige week (bijna) alles al afgevinkt en ben ik nu nog wat rerides aan het doen. Het bootje van Frozen was best leuk, maar daar is de rij nu twee uur en daar ga ik mooi niet op wachten
Vanochtend stond de langste rij van de vier parken bij een Avatar-attractie: 3 uur en 5 minuten
Dat is wel het grote nadeel aan attractieparken, die enorme wachtrijen. En ook meteen de reden dat ik liever naar Toverland dan naar Disneyland ofzo ga. Na drie rijen van > 30 minuten ben ik er altijd wel redelijk klaar mee voor de dag.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan heb je een goede dagHier heeft een deel van het land deze week voorjaarsvakantie, en dat is flink te merken aan de wachttijden
Gelukkig heb ik vorige week (bijna) alles al afgevinkt en ben ik nu nog wat rerides aan het doen. Het bootje van Frozen was best leuk, maar daar is de rij nu twee uur en daar ga ik mooi niet op wachten
Vanochtend stond de langste rij van de vier parken bij een Avatar-attractie: 3 uur en 5 minuten
Morgen weer naar huis, ik denk dat ik het maar laat voor dit jaarquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga je nog kijken of je ergens sociaal contact kunt leggen met topless Spring Break-vierende college girls of doe je het verder rustig aan?
Nee joh, laatste avond moet je juist gebruik van makenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Morgen weer naar huis, ik denk dat ik het maar laat voor dit jaar
Deze rijen hebben mijn overtuiging bevestigd dat je echt veel beter een dag vrij kunt nemen voor een pretparkbezoek door de week dan in bijvoorbeeld de zomervakantie te gaanquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel het grote nadeel aan attractieparken, die enorme wachtrijen. En ook meteen de reden dat ik liever naar Toverland dan naar Disneyland ofzo ga. Na drie rijen van > 30 minuten ben ik er altijd wel redelijk klaar mee voor de dag.
Gelukkig had de school vandaag een goed getimede studiedag
We zijn nu een week verder. De tijd vliegt voorbij. Ik heb nu Tarzan aangeslingerd.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik slinger zo nog een disneyfilm aan. Ik ga voor Beauty & the beast. Die heb ik nog nooit gezien
Die heb ik nog niet gezien. Hoe bevalt ie?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We zijn nu een week verder. De tijd vliegt voorbij. Ik heb nu Tarzan aangeslingerd.
Ik heb er hele goeie reviews over gelezen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Hoe bevalt ie?
Leukquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Hoe bevalt ie?
Ik ben er nog welquote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:36 schreef NailQueen het volgende:
Mweh het nachtgroepje is al naar bed of de stad in met Strani. Dan doe ik dat ook maar.
*doet het licht uit
*Kan ineens niet meer lezenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:36 schreef NailQueen het volgende:
Mweh het nachtgroepje is al naar bed of de stad in met Strani. Dan doe ik dat ook maar.
*doet het licht uit
Oeiquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:00 schreef Arizona het volgende:
Fijn dat hier nog een lampje brandt![]()
Ongewild ben ik ook eens lid van de nachtploeg. Buikpijnaanval, ik kan pas weer slapen als die is afgezakt.
Conclusie: Brewdogs Elvis Juice en Hazy Jane zijn lekkerder in ongeveer die stijl, maar ik heb nog steeds restecp voor de namenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 04:03 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive ik heb bij speciaalzaak 7 Eleven twee Amerikaanse speciaalbieren gekocht. Ik begin met Tropical Beer Hug en heb ook nog een Voodoo Ranger Juice Force klaar staan
Hallo en welkomquote:Op zaterdag 16 maart 2024 04:52 schreef kree het volgende:
ik moet ff andere SC hoor want die andere ben ik beetje zat?
thxquote:
Ik heb echt net voor 4 uur de telefoon weggelegdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 04:03 schreef H_T het volgende:
[..]
OeiDan hoop ik dat je deze post voorlopig niet leest omdat je lekker ligt te tukken
Goedemorgen en welkom!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 05:48 schreef kree het volgende:
[..]
thx
Ik hop wel beetje tussen SC hoor, maar mss past deze beter wel soms ff bij me.
Welkomquote:Op zaterdag 16 maart 2024 04:52 schreef kree het volgende:
ik moet ff andere SC hoor want die andere ben ik beetje zat?
dankjewel, ik was ff in gedachte dat ik in andere SC was ff, maaaaar maakt niet uit want deze boeit me ook wel.quote:
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk Elvis Juice toch enigszins dubieus vind klinken voor wat voor drankje dan ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 04:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Conclusie: Brewdogs Elvis Juice en Hazy Jane zijn lekkerder in ongeveer die stijl, maar ik heb nog steeds restecp voor de namen
Dank je wel! Straks inpakken en ontdekken of ik nog ruimte over heb in de bagage om wat extra kleding of zo mee terug te nemenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb echt net voor 4 uur de telefoon weggelegd![]()
En tot net nog geslapen, het is wel minder maar nog niet weg. Heb net opnieuw paracetamol gepakt en wie weet slaap ik zo nog wat.
Goede reis naar huis vandaag!
Het is bier met grapefruit. Best lekkerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk Elvis Juice toch enigszins dubieus vind klinken voor wat voor drankje dan ook.
De Vlam van Ham zal blij zijn.quote:
Waarbij het mooie is dat als die straks in de Ronde van Vlaanderen eens een keer niets die gelijk weer verguisd zal worden door de Belgen.quote:
Bij Van Aert zijn ze toch altijd woest als hij zich opoffert? Gok dat ze dit wat minder erg vinden steeds.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij het mooie is dat als die straks in de Ronde van Vlaanderen eens een keer niets die gelijk weer verguisd zal worden door de Belgen.
Ze zijn alleen woest als een Belg zich opoffertquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij Van Aert zijn ze toch altijd woest als hij zich opoffert? Gok dat ze dit wat minder erg vinden steeds.
Dat blijft een leuke rubriekquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zijn alleen woest als een Belg zich opoffertOf als ze vinden dat een ander niet hard genoeg heeft geknecht voor een Belg.
Andersom hoor je ze er niet over. En zijn ze al snel vergeten dat die ander voor de Belg heeft geknecht als het andersom zo is.
Zeker. Hln.be levert altijdquote:
Valt dat niet te combineren? Dat je onder molentjes door moet schieten enzo?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:42 schreef H_T het volgende:
Ik zou ook nog naar een schietbaan kunnen gaan als er tijd over is
Misschien, maar meer efficiëntie is ook minder tijd dodenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Valt dat niet te combineren? Dat je onder molentjes door moet schieten enzo?
Dat hangt er maar net van af hoeveel andere bezoekers je weet te raken met dat schieten, dat kan best snel heel veel tijd gaan kosten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien, maar meer efficiëntie is ook minder tijd doden
Ik was het niet, ik lag vroeg in bed! En vanavond weer, gok ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:36 schreef NailQueen het volgende:
*doet het licht uit
Ah, is het @Em31 eindelijk gelukt je aan de ketting te leggen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Leuke dag gehad hier. Drie vrienden waren in m'n dorp op bezoek vanuit Alicante (stad). We hebben eerst de wandeling gemaakt naar de dichtbijgelegen vuurtoren en daarna in het dorp wat gegeten en nog wat rondgelopen. Leuk om ze dingen van hier te kunnen laten zien.
Fantastisch weer ook. Een klein beetje verbrand zelfs. Ik heb nu een mooie lichte ring om m'n nek vanwege de ketting die ik draag
Mocht ze willenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, is het @:Em31 eindelijk gelukt je aan de ketting te leggen?
In plaats daarvan ben ik over een drukke straat met een hoop stoplichten gaan rijden, dat werkte ookquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net van af hoeveel andere bezoekers je weet te raken met dat schieten, dat kan best snel heel veel tijd gaan kosten.
Ben je die vaginastomers met hun b&b al een keer in het wild tegengekomen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Leuke dag gehad hier. Drie vrienden waren in m'n dorp op bezoek vanuit Alicante (stad). We hebben eerst de wandeling gemaakt naar de dichtbijgelegen vuurtoren en daarna in het dorp wat gegeten en nog wat rondgelopen. Leuk om ze dingen van hier te kunnen laten zien.
Fantastisch weer ook. Een klein beetje verbrand zelfs. Ik heb nu een mooie lichte ring om m'n nek vanwege de ketting die ik draag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2024 00:06 schreef NailQueen het volgende:
AlloraaaaOehhh is het al officieel raak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Twee biertjes van allebei net onder de 10%. ze zien er goed uit, hoe smaakten ze?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 04:03 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive ik heb bij speciaalzaak 7 Eleven twee Amerikaanse speciaalbieren gekocht. Ik begin met Tropical Beer Hug en heb ook nog een Voodoo Ranger Juice Force klaar staan
Oef, ik weet niet of ik het daarmee eens zou zijn. Die zijn ook een stuk lichter! Maar Elvis Juice en Hazy Jane zijn allebei erg lekkerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 04:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Conclusie: Brewdogs Elvis Juice en Hazy Jane zijn lekkerder in ongeveer die stijl, maar ik heb nog steeds restecp voor de namen
Ja wel okay, een beetje als Elvis Juice en Hazy Jane alleen dan wat minder lekkerquote:Op zondag 17 maart 2024 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Twee biertjes van allebei net onder de 10%. ze zien er goed uit, hoe smaakten ze?
[..]
Oef, ik weet niet of ik het daarmee eens zou zijn. Die zijn ook een stuk lichter! Maar Elvis Juice en Hazy Jane zijn allebei erg lekker![]()
Dank je wel!quote:
Ik denk niet eens dat je ze makkelijk in Nederland gaat vinden. Van Flying Dog kan je nog wel wat krijgen, maar van de andere brouwer ben ik hier maar 1x een biertje in het wild tegengekomen.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja wel okay, een beetje als Elvis Juice en Hazy Jane alleen dan wat minder lekkerWel meer alcohol en een flink groter blik voor hetzelfde geld. Ik ga niet heel veel moeite doen ze in Nederland te te vinden, maar een volgende keer in Amerika is het wel weer een optie
Sowieso heel veel beter dan Busch en Coors Light die ik ook heb gehad
Dan is het helemaal mooi dat ik dat niet van plan benquote:Op zondag 17 maart 2024 00:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat je ze makkelijk in Nederland gaat vinden. Van Flying Dog kan je nog wel wat krijgen, maar van de andere brouwer ben ik hier maar 1x een biertje in het wild tegengekomen.
Welkom terug en succes met de treinquote:Op zondag 17 maart 2024 10:15 schreef H_T het volgende:
Inmiddels geland, nu het altijd linke onderdeel 'reizen met de trein'.
Het is weer gedaan met de efficiëntie van de NS.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:15 schreef H_T het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Goed dat je weer veilig terug bentquote:Op zondag 17 maart 2024 10:15 schreef H_T het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2024 10:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is weer gedaan met de efficiëntie van de NS.
Wat een verschil was het he, die afgelopen weken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik ben ook al bezeten door de Geest van de Grote Schoonmaak!quote:Op zondag 17 maart 2024 11:56 schreef Em31 het volgende:
Ik ben ineens bezig met een grote schoonmaak. Geen idee waarom, maar als je dan zin hebt in schoonmaken kun je beter ook maar doorzetten.
Lekker bezigquote:Op zondag 17 maart 2024 11:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben ook al bezeten door de Geest van de Grote Schoonmaak!
Ik was gisteren de deuren grondig aan het poetsen. De deuren![]()
En zometeen ga ik ramen lappen!
Nee niet sinds de uitzending maar daarvoor had ik ze al wel een keer ontmoetquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je die vaginastomers met hun b&b al een keer in het wild tegengekomen?
Nee echt totaal niet. Maar het is ook ruim 500km af van waar ik zit. Was je van plan er naartoe te gaan?quote:Op zondag 17 maart 2024 00:28 schreef Cee het volgende:
Zeg @:Strani, ben je een beetje bekend met de omgeving Fuengirola?
Dit is altijd het moment waarop je als man maar beter een weekendje wat anders kan gaan doen. Ergens heel ver weg.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:56 schreef Em31 het volgende:
Ik ben ineens bezig met een grote schoonmaak. Geen idee waarom, maar als je dan zin hebt in schoonmaken kun je beter ook maar doorzetten.
Je bedoelt dat zij aan de slag kan op een niet nader te noemen adres in Spanje waar de kamer wel een sopje kan gebruiken?quote:Op zondag 17 maart 2024 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is altijd het moment waarop je als man maar beter een weekendje wat anders kan gaan doen. Ergens heel ver weg.
Haha nee maar het leven heeft me geleerd dat als een vrouw schoonmaakwoede heeft, die vaak gepaard gaat met woede richting de dichtstbijzijnde man die beloofd heeft dingen te doen maar er gewoon nog nét niet aan toegekomen isquote:Op zondag 17 maart 2024 12:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je bedoelt dat zij aan de slag kan op een niet nader te noemen adres in Spanje waar de kamer wel een sopje kan gebruiken?
Ik heb hier ook nog wel wat vierkante meters voor je beschikbaarquote:Op zondag 17 maart 2024 11:56 schreef Em31 het volgende:
Gelukkig ben jij al heel ver wegquote:Op zondag 17 maart 2024 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is altijd het moment waarop je als man maar beter een weekendje wat anders kan gaan doen. Ergens heel ver weg.
Alleen een beetje vroeg toch? 2024 moet nog plaatsvindenquote:Op zondag 17 maart 2024 14:17 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een nieuwe hoogtepunt bereikt op dit forum. Ik heb mijn allereerste zelfgemaakte topic aangemaakt
ESF / [2024 vs 2023] Welk ESF-jaar is beter?
Nee hoor. Alle nummers zijn bekend.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Alleen een beetje vroeg toch? 2024 moet nog plaatsvinden
Ja, dan moet je dus puur de nummers vergelijken en ook alle staging bij de 2023 nummers wegdenken. En dat is toch een wezenlijk onderdeel van de wedstrijd.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee hoor. Alle nummers zijn bekend.
Dan vul je het na 12 mei in. De meesten hier op het forum hebben de inzendingen al gehoord en kunnen inmiddels wel een mening vormen.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, dan moet je dus puur de nummers vergelijken en ook alle staging bij de 2023 nummers wegdenken. En dat is toch een wezenlijk onderdeel van de wedstrijd.
Bovendien ben ik iemand die de meeste nummers pas tijdens de show voor het eerst hoort dus als het mij gevraagd wordt zou ik zeggen vraag het 12 mei nog eens.
Ik zal er een keer naar kijken, maar ik hoor zelden de nummers voor het ESF zelfquote:Op zondag 17 maart 2024 14:17 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een nieuwe hoogtepunt bereikt op dit forum. Ik heb mijn allereerste zelfgemaakte topic aangemaakt
ESF / [2024 vs 2023] Welk ESF-jaar is beter?
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==quote:Op zondag 17 maart 2024 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee maar het leven heeft me geleerd dat als een vrouw schoonmaakwoede heeft, die vaak gepaard gaat met woede richting de dichtstbijzijnde man die beloofd heeft dingen te doen maar er gewoon nog nét niet aan toegekomen is
Ja misschien dus ik dacht ik zal eens informeren of je er meer vanaf weet, dit valt me vies tegen Straan!quote:Op zondag 17 maart 2024 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee echt totaal niet. Maar het is ook ruim 500km af van waar ik zit. Was je van plan er naartoe te gaan?
Ik had al het idee dat ik iets verloren was vrijdag.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:49 schreef Em31 het volgende:
Typisch, @:Fred_B gaat naar de Efteling en dan lees je meteen dit.
[ x ]
Droomvlucht is meer een nachtmerrie dus.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:49 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Van Tenerife weet hij ook al niksquote:Op zondag 17 maart 2024 15:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja misschien dus ik dacht ik zal eens informeren of je er meer vanaf weet, dit valt me vies tegen Straan!
Heerlijkquote:Op zondag 17 maart 2024 16:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van Tenerife weet hij ook al niks![]()
Ik heb gisteren toevallig geboekt, New Mexico en ik gaan eind mei een weekje naar Tenerife
Lekker wandelen, zowel door de mooie natuur én over de kilometerslange boulevard
Nou zeg dat wel, dit is echt niet het toernooi van Nederlandquote:
Ja, zin inquote:
Ik merk tegenwoordig dat ik het vaak wel mee vind vallen als ik eenmaal bezig ben, waarbij kleinere blokken ook helpenquote:
Dat is ook mijn tactiek (trouwens niet alleen met opruimen maar met heel veel dingen in het leven tegenwoordig) : haalbare doelen stellenquote:Op zondag 17 maart 2024 16:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik merk tegenwoordig dat ik het vaak wel mee vind vallen als ik eenmaal bezig ben, waarbij kleinere blokken ook helpenDan valt zo'n klein blok ineens toch redelijk mee en kan je er misschien wel wat extra's achteraan doen
De 3xl taktiek.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is ook mijn tactiek (trouwens niet alleen met opruimen maar met heel veel dingen in het leven tegenwoordig) : haalbare doelen stellen![]()
En vaak overtref je dan later je eigen verwachtingen en dan voel je je extra goed over jezelf
Nou preciesquote:Op zondag 17 maart 2024 15:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Ja precies, net zoals met die wereldtitel op de 5k van Beune laatst. De aandacht was er vooral voor het feit dat Schouten niet won.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:54 schreef Em31 het volgende:
Nederlandse sportmedia kan zo vermoeiend zijn he. Ze winnen dit jaar zowat alles wat los en vast zit bij het shorttrack, zonder Schulting. Nu is ze er weer bij en dan is het net alsof het dan meteen drama gaat zijn als ze er niét is of dat het bijzonder is als ze winnen zonder haar. Bij het langebaanschaatsen ook altijd zo, ze hebben een paar idolen waar alle focus naartoe gaat en als ze dan niet winnen kunnen ze niet switchen naar anderen die dat wel doen.
Vermoeiend ja. Bij het schaatsen hebben ze ook nog eens meer twee standen. Of het gaat te goed en 'de stand van de internationale schaatssport is zorgelijk' om het jaar naar als Nederland tegenvalt te roepen 'Nederland is de aansluiting helemaal kwijt.'quote:Op zondag 17 maart 2024 16:54 schreef Em31 het volgende:
Nederlandse sportmedia kan zo vermoeiend zijn he. Ze winnen dit jaar zowat alles wat los en vast zit bij het shorttrack, zonder Schulting. Nu is ze er weer bij en dan is het net alsof het dan meteen drama gaat zijn als ze er niét is of dat het bijzonder is als ze winnen zonder haar. Bij het langebaanschaatsen ook altijd zo, ze hebben een paar idolen waar alle focus naartoe gaat en als ze dan niet winnen kunnen ze niet switchen naar anderen die dat wel doen.
Ja net zoals je altijd kan merken dat ze liever hebben dat Leerdam wint in plaats van Kok. Gaat toch nergens over.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja precies, net zoals met die wereldtitel op de 5k van Beune laatst. De aandacht was er vooral voor het feit dat Schouten niet won.
En hij had het nog over hele korte wachtrijen. Dat snap ik dan wel.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:49 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Dit verklaart een hoopquote:Op zondag 17 maart 2024 17:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
En hij had het nog over hele korte wachtrijen. Dat snap ik dan wel.
En daarna is die weer veilig naar België gevlucht.quote:
Ja dat heb ik ook wel hoor, dat als ik er eenmaal in zit het vaak wel prima is, en ik vooral blij ben als het klaar isquote:Op zondag 17 maart 2024 16:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik merk tegenwoordig dat ik het vaak wel mee vind vallen als ik eenmaal bezig ben, waarbij kleinere blokken ook helpenDan valt zo'n klein blok ineens toch redelijk mee en kan je er misschien wel wat extra's achteraan doen
Met OS was de Schippers hype ook zo bloedirritant.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:54 schreef Em31 het volgende:
Ohja dat was ook altijd extreem.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Met OS was de Schippers hype ook zo bloedirritant.
Vooral toen Schippers zelf er ook iets te veel in ging geloven.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Met OS was de Schippers hype ook zo bloedirritant.
Zo dan Freddy Fish. Die zou ik net als Habbo Hotel weer een keer willen spelenquote:Op zondag 17 maart 2024 16:55 schreef H_T het volgende:
Voor de jonkies onder ons is er een pakket spellen van Freddi Fish, Putt-Putt en al dat gespuis in de aanbieding
Een bomvolle Efteling wil niemand toch?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
En hij had het nog over hele korte wachtrijen. Dat snap ik dan wel.
Putt-Puttquote:Op zondag 17 maart 2024 16:55 schreef H_T het volgende:
Voor de jonkies onder ons is er een pakket spellen van Freddi Fish, Putt-Putt en al dat gespuis in de aanbieding
Dat is een goed bestede dagquote:Op zondag 17 maart 2024 17:32 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ben alleen thuis, heb vanmiddag flink met hont door het bos geploegd en gezwoegd, heb eten besteld en ga zo Marcella bingen. GENOT
Nu jullie weer.
quote:Op zondag 17 maart 2024 17:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is een goed bestede dag
Ik heb de oude luxaflex weggehaald, die het al een tijdje niet meer deden (dinsdag komen ze om de nieuwe in te meten).
Mijn kledingkast opgeruimd en heel veel oude meuk (handdoeken en dekbedovertrekken) weggegooid.
En straks naar De Mol kijken op play4.
Vanavond de introductie van de deelnemers. Volgende week begint het echt.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:02 schreef Em31 het volgende:
[..]ik dacht volgende week pas! Hopelijk morgen ook weer via NPO te zien. Ben benieuwd.
Ah oké! Vandaar, maar ga die introductie ook wel kijken.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Vanavond de introductie van de deelnemers. Volgende week begint het echt.
Jij bent goed bezig geweest!quote:Op zondag 17 maart 2024 17:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is een goed bestede dag
Ik heb de oude luxaflex weggehaald, die het al een tijdje niet meer deden (dinsdag komen ze om de nieuwe in te meten).
Mijn kledingkast opgeruimd en heel veel oude meuk (handdoeken en dekbedovertrekken) weggegooid.
Ohh ik heb hier ook weer ZOVEEL zin inquote:Op zondag 17 maart 2024 17:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezienquote:
Ga meekijken danquote:
Eh nee, ik bedoelde eigenlijk ook WIDMquote:
Ja. Maar duizend bommen en granaten vind ik meer iets voor attractiepark Kuifje.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een bomvolle Efteling wil niemand toch?
Alleen de kandidaten worden bekend gemaakt toch? Of is het de eerste aflevering?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het sluit redelijjk goed op elkaar aan. Cafe de Mol is tot 20.40quote:Op zondag 17 maart 2024 18:39 schreef BillDauterive het volgende:
Oef, ik was De Mol al bijna vergeten. Eerst maar eens de finale van HHB
Alleen de kandidaten straks.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alleen de kandidaten worden bekend gemaakt toch? Of is het de eerste aflevering?
Ohquote:Op zondag 17 maart 2024 18:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Eh nee, ik bedoelde eigenlijk ook WIDM
Was wel een leuke wedstrijd om te kijken.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:01 schreef GeorgeM het volgende:
Wat een knotsgekke wedstrijd joh Manchester United-Liverpool
Een vriendin van me gebruikt mijn (echte) naam als synoniem voor teleurstelling, dus ik ben het gewend.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja misschien dus ik dacht ik zal eens informeren of je er meer vanaf weet, dit valt me vies tegen Straan!
Praat je inmiddels ook met een Amerikaans accent Nederlands, nu dat je er zo lang bent geweest? En dat je ook echt naar de Nederlandse woorden moet zoeken steeds?quote:Op zondag 17 maart 2024 18:51 schreef H_T het volgende:
Na flink wat Amerikaans eten ga ik straks aan deerwtensoep
die ik nog in de vriezer had. Meteen ook aardig wat groente dus
Nee, maar ik merkte wel dat ik anders Engels ging pratenquote:Op zondag 17 maart 2024 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Praat je inmiddels ook met een Amerikaans accent Nederlands, nu dat je er zo lang bent geweest? En dat je ook echt naar de Nederlandse woorden moet zoeken steeds?
Ik heb die bundel een paar jaar terug in zo'n Steam sale gekocht. Heerlijke trip down memory lane, nog altijd leuk om even in een dood uurtje erbij te pakkenquote:Op zondag 17 maart 2024 16:55 schreef H_T het volgende:
Ik heb niet de hele bundel, alleen wat van de Freddi Fish-spellenquote:Op zondag 17 maart 2024 21:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb die bundel een paar jaar terug in zo'n Steam sale gekocht. Heerlijke trip down memory lane, nog altijd leuk om even in een dood uurtje erbij te pakken
10/10, would recommend!
Helaas niet geschikt voor de Steamdeckquote:Op zondag 17 maart 2024 16:55 schreef H_T het volgende:
Maar verder wel te spelen op een aardappel toch? Of heb je helemaal geen computer waar je Steam op kan/mag installeren?quote:Op maandag 18 maart 2024 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas niet geschikt voor de Steamdeck
*doet mee.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:46 schreef NailQueen het volgende:
Laten we deze ochtend beginnen met een kleine ochtendgymnastiek
[ afbeelding ]
(En dan voelen we opeens zo Oya lele)
Wel fijn dat dit met de originele is.quote:
Helaas pindakaas. We doen het toch.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:13 schreef Strani het volgende:
K3 op de maandagochtend kan echt niet hoor.
quote:Op maandag 18 maart 2024 11:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Helaas pindakaas. We doen het toch.
Waarom niet?quote:Op maandag 18 maart 2024 11:13 schreef Strani het volgende:
K3 op de maandagochtend kan echt niet hoor.
En ze hebben nog wel een mooi liedje over jouw geliefde land gemaaktquote:Op maandag 18 maart 2024 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk moet K3 sowieso niet kunnen. Maar zeker niet op een maandag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2024 13:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ze hebben nog wel een mooi liedje over jouw geliefde land gemaaktFiesta de amor klinkt als een orgie en ik kan ontkennen dat dit land een grote orgie is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo leren we elke dag weer iets nieuws.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Fiesta de amor klinkt als een orgie en ik kan ontkennen dat dit land een grote orgie is.
Dus jou zien we binnenkort als gym creep op Tiktokquote:Op maandag 18 maart 2024 14:20 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb voor het eerst in m'n leven gesport op een maandag. Lekker rustig, maar op andere dagen is er dan wel weer meer leuks te zien.
Hoe durf je. En net nu ik dacht dat onze band weer wat hersteld was.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus jou zien we binnenkort als gym creep op Tiktok
Maar ik ben toch ook een gym creep, dit betekent juist heel veel voor me!quote:Op maandag 18 maart 2024 15:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoe durf je. En net nu ik dacht dat onze band weer wat hersteld was.
Was jij niet gewoon een creep, ongeacht of het in een gym is of niet?quote:Op maandag 18 maart 2024 15:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ik ben toch ook een gym creep, dit betekent juist heel veel voor me!
Nee klopt ben ik wel maar ik ben ook wel eens in de sportschool geweest.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was jij niet gewoon een creep, ongeacht of het in een gym is of niet?
Of ben ik nu even met iemand anders in de war?
Ah ok, dan was dat het, blijf je die titel houden dan?quote:Op maandag 18 maart 2024 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee klopt ben ik wel maar ik ben ook wel eens in de sportschool geweest.
Zou handig zijn als het een IKEA was met een gym erin.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, dan was dat het, blijf je die titel houden dan?
Stel dat je nu een paar keer naar een IKEA gaat, wordt je dan IKEA creep en ben je dan gym creep af, of ben je dan gewoon allebei?
Ja, ga jij het nog even extra ingewikkeld maken.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou handig zijn als het een IKEA was met een gym erin.
Nou ja m'n foto hangt in de sportschool aan de muur na die ene keer dus denk het wel?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, dan was dat het, blijf je die titel houden dan?
Stel dat je nu een paar keer naar een IKEA gaat, wordt je dan IKEA creep en ben je dan gym creep af, of ben je dan gewoon allebei?
En moet je dan zelf die foto aanleveren? Want dan zou ik toch bij die gym even je foto gaan terughalen om aan die IKEA te geven, anders gaat het je klauwen met geld kosten om steeds nieuwe foto's bij te drukken. Dan zou je nog gestraft worden voor een titel waar je niet eens zelf om gevraagd hebt. Je bent toch zeker de koning niet?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja m'n foto hangt in de sportschool aan de muur na die ene keer dus denk het wel?
En ik denk dat je dan ook een IKEA creep wordt jaOmdat je dan normaal heel verdacht in de slaapkamers gaat staan waar mensen bedden aan het proberen zijn. Laat staan de badkamers.
Die foto kom je op allerlei plaatsen tegen toch?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja m'n foto hangt in de sportschool aan de muur na die ene keer dus denk het wel?
Nee nee maar ik geef ze een QR-code zodat ze de foto zelf kunnen downloaden uit kunnen printenquote:Op maandag 18 maart 2024 16:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En moet je dan zelf die foto aanleveren? Want dan zou ik toch bij die gym even je foto gaan terughalen om aan die IKEA te geven, anders gaat het je klauwen met geld kosten om steeds nieuwe foto's bij te drukken. Dan zou je nog gestraft worden voor een titel waar je niet eens zelf om gevraagd hebt. Je bent toch zeker de koning niet?
quote:Op maandag 18 maart 2024 13:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ze hebben nog wel een mooi liedje over jouw geliefde land gemaaktLekker met K3 Airlines daar naartoe, want die mag je met een zoen betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Zo nou dan bestel ik direct een kaartje business class naar Sydney met ze.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Lekker met K3 Airlines daar naartoe, want die mag je met een zoen betalen
Ah ok, dat is wel handig. Dan hoop ik wel voor je dat ze dat allemaal vertrouwen, niet dat je ineens ervan verdacht wordt voor de overheid te werken om via die QR-code overal 5G virussen bij mensen in hun DNA te uploaden.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee maar ik geef ze een QR-code zodat ze de foto zelf kunnen downloaden uit kunnen printen
Hm... Dit is vreemd.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, dat is wel handig. Dan hoop ik wel voor je dat ze dat allemaal vertrouwen, niet dat je ineens ervan verdacht wordt voor de overheid te werken om via die QR-code overal 5G virussen bij mensen in hun DNA te uploaden.
Dat soort ideeën kunnen nl erg hardnekkig zijn als ze eenmaal bestaan.
Ik heb wel laptop waarop ik kan spelen, maar ik wil ook wel eens lekker op mijn steamdeck spelenquote:Op maandag 18 maart 2024 10:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar verder wel te spelen op een aardappel toch? Of heb je helemaal geen computer waar je Steam op kan/mag installeren?
Komt dit door 5G vaccinaties of door dat akkefietje met klassieke auto's in de Rotterdamse haven dat jullie nu weer hadden? De zaken gaan niet zo best he?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:16 schreef Strani het volgende:
Mensen Roger stuurt me net een berichtje dat hij voorlopig heel druk is met andere dingen. Werk en vrienden en zo. Dus dat we hem een tijdje niet gaan zien.
Wij zijn toch zijn werk en vrienden?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:16 schreef Strani het volgende:
Mensen Roger stuurt me net een berichtje dat hij voorlopig heel druk is met andere dingen. Werk en vrienden en zo. Dus dat we hem een tijdje niet gaan zien.
Snap ik, maar die Freddi Fish-spellen duren nou ook weer niet zó langquote:Op maandag 18 maart 2024 17:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb wel laptop waarop ik kan spelen, maar ik wil ook wel eens lekker op mijn steamdeck spelen
Het lijkt voorlopig mee te vallenquote:Op maandag 18 maart 2024 18:19 schreef Arizona het volgende:
@:H_T heb je nog last van jetlag? Of valt het mee?
Aanklagen voor oplichting die handelquote:Op maandag 18 maart 2024 19:39 schreef H_T het volgende:
Ik had net een paprika die er van buiten prima uitzag maar van binnen was beschimmeld
Kan het zijn dat hij zich omgedraaid heeft tot kom en AI-Joost hem in zijn handen heeft?quote:Op maandag 18 maart 2024 19:54 schreef H_T het volgende:
Ik was vandaag op kantoor en mijn mok was ook kwijtDie heb ik ook nog niet terug gevonden. Niet dat ik heel hard gezocht heb, maar toch
quote:Op maandag 18 maart 2024 18:48 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
De AI foto’s, dit kwam er bij mij uit
Mocht u nu denken van 'huh? nog een topic?'. Giisteren heb ik voor het eerst hier een eigen topic aangemaakt. Die is een beetje naar beneden gezakt dus een beetje zelfpromotie kan geen kwaadquote:Op maandag 18 maart 2024 19:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de smaak te pakken. Ik heb nog een topic aangemaakt
ESF / [2024] Running order
[/quote]quote:Op maandag 18 maart 2024 20:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Kan het zijn dat hij zich omgedraaid heeft tot kom en AI-Joost hem in zijn handen heeft?
[..]
Laten we zeggen dat hij door recente gebeurtenissen wat overuren moet makenquote:Op maandag 18 maart 2024 17:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Komt dit door 5G vaccinaties of door dat akkefietje met klassieke auto's in de Rotterdamse haven dat jullie nu weer hadden? De zaken gaan niet zo best he?
Die fucking hippies ook weer hèquote:Op maandag 18 maart 2024 22:18 schreef H_T het volgende:
Ik ben even met vakantie en Albert Heijn probeert ineens heel Nederland bloemensalades te verkopen
Aparte lange zwart/witte neus, maar verder best een knappe kerelquote:Op dinsdag 19 maart 2024 00:01 schreef Meke het volgende:
Ik ga hier even verder met AIEn ik moet zeggen @:strani je komt er goed vanaf
![]()
[ afbeelding ]
Je voedt hem goed op Yessequote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:56 schreef Yesse het volgende:
Mini vanmorgen: 'PAPAPA' ondertussen wijzend naar de TV en met z'n armen zwaaiend. We snapte niet helemaal wat hij bedoelde en hij werd zelfs een beetje gefrustreerd.. Toen viel het kwartje: Hij wilde Europapa
Ik ga echt stuk hierom, ik zie het zo voor me, Strani onder een berg klimop verscholen op de bankquote:Op dinsdag 19 maart 2024 00:01 schreef Meke het volgende:
Je kunt zien dat het AI is doordat hij geen olijfolie op rijstwafels eet, dat is het ENIGE dat weggeeft dat dit niet live de woonkamer van Em is
Hij mag ook over een paar jaar langer opblijven om een stukje Eurovisie te kijken (het hele programma hou ik zelf al nauwelijks vol tegenwoordig) en natuurlijk junior Eurovisie kijkenquote:
Ja dat dacht ik ook! Maar het is hier “gewoon” koud en grijsquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij mag ook over een paar jaar langer opblijven om een stukje Eurovisie te kijken (het hele programma hou ik zelf al nauwelijks vol tegenwoordig) en natuurlijk junior Eurovisie kijken![]()
Heel ander thema: het zou vandaag toch mooi weer worden?
Wonderlijk hoe accuraat AI kan zijn!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 00:01 schreef Meke het volgende:
Ik ga hier even verder met AIEn ik moet zeggen @:strani je komt er goed vanaf
![]()
[ afbeelding ]
Het zou ook wel raar zijn om ín haar woonkamer met de verrekijker te zitten. Ik bedoel dan zie ik alles zonder verrekijker ook wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 00:01 schreef Meke het volgende:
Je kunt zien dat het AI is doordat hij geen olijfolie op rijstwafels eet, dat is het ENIGE dat weggeeft dat dit niet live de woonkamer van Em is
Hier is het inmiddels flink warm zelfs. Een jas had ik al niet eens bij me vandaag en heb net buiten ook mijn trui nog uit gedaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook! Maar het is hier “gewoon” koud en grijs![]()
Ben blij dat ik de winterjas mee heb voor straks in de pauze
Lekker!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier is het inmiddels flink warm zelfs. Een jas had ik al niet eens bij me vandaag en heb net buiten ook mijn trui nog uit gedaan.
Is dit nou zijn eerste woordje?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:56 schreef Yesse het volgende:
Mini vanmorgen: 'PAPAPA' ondertussen wijzend naar de TV en met z'n armen zwaaiend. We snapte niet helemaal wat hij bedoelde en hij werd zelfs een beetje gefrustreerd.. Toen viel het kwartje: Hij wilde Europapa
* H_T pakt vast een wok erbijquote:
Uitstekende vreetschuur voor aso'squote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gezellig, FOK'ken via de wokkie tokkie.
Haha dat zou helemaal wat zijnquote:
Oh zeker weet ik dat nog. Ik draai Tonight is The Night nog regelmatig.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:27 schreef Meke het volgende:
Ik heb hier wel eens verteld over McFly waar ik fan van ben, toch? ( @:usagi414 herinnert zich dit vast)
Eén van de zangers deed mee aan the Masked Singer UK en heeft gewonnenMaar het was waanzinnig, al wekenlang had heel mijn tijdlijn hem door, terwijl de rest zei dat het niet kon
![]()
35.000 toeschouwers in de Johan Cruijff Arena.quote:
Ja, dat kan nu wel alsnog.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:30 schreef Strani het volgende:
Is ook wel beslist nu, misschien alsnog First Dates uitzenden?
Nog even wachten tot het rust is.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Top, thanks. Zet jij het signaal over?
En Chelsea heeft ook nog eens de juiste kleur sokken meegenomen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:30 schreef Strani het volgende:
Is ook wel beslist nu, misschien alsnog First Dates uitzenden?
Ook dat lijkt me goed voor het vrouwenvoetbalquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En Chelsea heeft ook nog eens de juiste kleur sokken meegenomen.
Ik hou je niet tegen. Trustenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu de voetbal klaar is, heb ik al het idee dat het bedtijd is.
Ja bedankt he, nu ben ik al wakker.quote:Op woensdag 20 maart 2024 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensjes, wakker worden!
Het is weer tijd om aan het werk te gaan, lekker vroeg vandaag!
[ afbeelding ]
Daarom ben ik dus nu wakkerquote:Op woensdag 20 maart 2024 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ik viel gelukkig nog weer in slaap hiernaquote:Op woensdag 20 maart 2024 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht op een NailQueen-gifje van een instortende peuterquote:Op woensdag 20 maart 2024 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Gast ik ben vrij vandaagquote:Op woensdag 20 maart 2024 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Danny en Tom worden ook duocoach bij the Voice nuquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Oh zeker weet ik dat nog. Ik draai Tonight is The Night nog regelmatig.
Ze zijn echt heel groot in de UK maar hier totaal onbekend.
En ook regelmatig te gast geweest in Pointless Celebrity.
Dit is ook wel effectiefquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gast ik ben vrij vandaag
*draait zich nog om in bed
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik viel gelukkig nog weer in slaap hierna
Graag gedaan, morgen weer?quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gast ik ben vrij vandaag
*draait zich nog om in bed
Daar kom je dan net op tijd achter.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:44 schreef Em31 het volgende:
Ik zie ook nu pas dat er loempa’s in de TT staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |