Zo nou dan bestel ik direct een kaartje business class naar Sydney met ze.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Lekker met K3 Airlines daar naartoe, want die mag je met een zoen betalen
Ah ok, dat is wel handig. Dan hoop ik wel voor je dat ze dat allemaal vertrouwen, niet dat je ineens ervan verdacht wordt voor de overheid te werken om via die QR-code overal 5G virussen bij mensen in hun DNA te uploaden.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee maar ik geef ze een QR-code zodat ze de foto zelf kunnen downloaden uit kunnen printen
Hm... Dit is vreemd.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, dat is wel handig. Dan hoop ik wel voor je dat ze dat allemaal vertrouwen, niet dat je ineens ervan verdacht wordt voor de overheid te werken om via die QR-code overal 5G virussen bij mensen in hun DNA te uploaden.
Dat soort ideeën kunnen nl erg hardnekkig zijn als ze eenmaal bestaan.
Ik heb wel laptop waarop ik kan spelen, maar ik wil ook wel eens lekker op mijn steamdeck spelenquote:Op maandag 18 maart 2024 10:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar verder wel te spelen op een aardappel toch? Of heb je helemaal geen computer waar je Steam op kan/mag installeren?
Komt dit door 5G vaccinaties of door dat akkefietje met klassieke auto's in de Rotterdamse haven dat jullie nu weer hadden? De zaken gaan niet zo best he?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:16 schreef Strani het volgende:
Mensen Roger stuurt me net een berichtje dat hij voorlopig heel druk is met andere dingen. Werk en vrienden en zo. Dus dat we hem een tijdje niet gaan zien.
Wij zijn toch zijn werk en vrienden?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:16 schreef Strani het volgende:
Mensen Roger stuurt me net een berichtje dat hij voorlopig heel druk is met andere dingen. Werk en vrienden en zo. Dus dat we hem een tijdje niet gaan zien.
Snap ik, maar die Freddi Fish-spellen duren nou ook weer niet zó langquote:Op maandag 18 maart 2024 17:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb wel laptop waarop ik kan spelen, maar ik wil ook wel eens lekker op mijn steamdeck spelen
Het lijkt voorlopig mee te vallenquote:Op maandag 18 maart 2024 18:19 schreef Arizona het volgende:
@:H_T heb je nog last van jetlag? Of valt het mee?
Aanklagen voor oplichting die handelquote:Op maandag 18 maart 2024 19:39 schreef H_T het volgende:
Ik had net een paprika die er van buiten prima uitzag maar van binnen was beschimmeld
Kan het zijn dat hij zich omgedraaid heeft tot kom en AI-Joost hem in zijn handen heeft?quote:Op maandag 18 maart 2024 19:54 schreef H_T het volgende:
Ik was vandaag op kantoor en mijn mok was ook kwijtDie heb ik ook nog niet terug gevonden. Niet dat ik heel hard gezocht heb, maar toch
quote:Op maandag 18 maart 2024 18:48 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
De AI foto’s, dit kwam er bij mij uit
Mocht u nu denken van 'huh? nog een topic?'. Giisteren heb ik voor het eerst hier een eigen topic aangemaakt. Die is een beetje naar beneden gezakt dus een beetje zelfpromotie kan geen kwaadquote:Op maandag 18 maart 2024 19:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de smaak te pakken. Ik heb nog een topic aangemaakt
ESF / [2024] Running order
[/quote]quote:Op maandag 18 maart 2024 20:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Kan het zijn dat hij zich omgedraaid heeft tot kom en AI-Joost hem in zijn handen heeft?
[..]
Laten we zeggen dat hij door recente gebeurtenissen wat overuren moet makenquote:Op maandag 18 maart 2024 17:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Komt dit door 5G vaccinaties of door dat akkefietje met klassieke auto's in de Rotterdamse haven dat jullie nu weer hadden? De zaken gaan niet zo best he?
Die fucking hippies ook weer hèquote:Op maandag 18 maart 2024 22:18 schreef H_T het volgende:
Ik ben even met vakantie en Albert Heijn probeert ineens heel Nederland bloemensalades te verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |