Helaas pindakaas. We doen het toch.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:13 schreef Strani het volgende:
K3 op de maandagochtend kan echt niet hoor.
quote:Op maandag 18 maart 2024 11:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Helaas pindakaas. We doen het toch.
Waarom niet?quote:Op maandag 18 maart 2024 11:13 schreef Strani het volgende:
K3 op de maandagochtend kan echt niet hoor.
En ze hebben nog wel een mooi liedje over jouw geliefde land gemaaktquote:Op maandag 18 maart 2024 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk moet K3 sowieso niet kunnen. Maar zeker niet op een maandag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2024 13:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ze hebben nog wel een mooi liedje over jouw geliefde land gemaaktFiesta de amor klinkt als een orgie en ik kan ontkennen dat dit land een grote orgie is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo leren we elke dag weer iets nieuws.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Fiesta de amor klinkt als een orgie en ik kan ontkennen dat dit land een grote orgie is.
Dus jou zien we binnenkort als gym creep op Tiktokquote:Op maandag 18 maart 2024 14:20 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb voor het eerst in m'n leven gesport op een maandag. Lekker rustig, maar op andere dagen is er dan wel weer meer leuks te zien.
Hoe durf je. En net nu ik dacht dat onze band weer wat hersteld was.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus jou zien we binnenkort als gym creep op Tiktok
Maar ik ben toch ook een gym creep, dit betekent juist heel veel voor me!quote:Op maandag 18 maart 2024 15:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoe durf je. En net nu ik dacht dat onze band weer wat hersteld was.
Was jij niet gewoon een creep, ongeacht of het in een gym is of niet?quote:Op maandag 18 maart 2024 15:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ik ben toch ook een gym creep, dit betekent juist heel veel voor me!
Nee klopt ben ik wel maar ik ben ook wel eens in de sportschool geweest.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was jij niet gewoon een creep, ongeacht of het in een gym is of niet?
Of ben ik nu even met iemand anders in de war?
Ah ok, dan was dat het, blijf je die titel houden dan?quote:Op maandag 18 maart 2024 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee klopt ben ik wel maar ik ben ook wel eens in de sportschool geweest.
Zou handig zijn als het een IKEA was met een gym erin.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, dan was dat het, blijf je die titel houden dan?
Stel dat je nu een paar keer naar een IKEA gaat, wordt je dan IKEA creep en ben je dan gym creep af, of ben je dan gewoon allebei?
Ja, ga jij het nog even extra ingewikkeld maken.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou handig zijn als het een IKEA was met een gym erin.
Nou ja m'n foto hangt in de sportschool aan de muur na die ene keer dus denk het wel?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, dan was dat het, blijf je die titel houden dan?
Stel dat je nu een paar keer naar een IKEA gaat, wordt je dan IKEA creep en ben je dan gym creep af, of ben je dan gewoon allebei?
En moet je dan zelf die foto aanleveren? Want dan zou ik toch bij die gym even je foto gaan terughalen om aan die IKEA te geven, anders gaat het je klauwen met geld kosten om steeds nieuwe foto's bij te drukken. Dan zou je nog gestraft worden voor een titel waar je niet eens zelf om gevraagd hebt. Je bent toch zeker de koning niet?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja m'n foto hangt in de sportschool aan de muur na die ene keer dus denk het wel?
En ik denk dat je dan ook een IKEA creep wordt jaOmdat je dan normaal heel verdacht in de slaapkamers gaat staan waar mensen bedden aan het proberen zijn. Laat staan de badkamers.
Die foto kom je op allerlei plaatsen tegen toch?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja m'n foto hangt in de sportschool aan de muur na die ene keer dus denk het wel?
Nee nee maar ik geef ze een QR-code zodat ze de foto zelf kunnen downloaden uit kunnen printenquote:Op maandag 18 maart 2024 16:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En moet je dan zelf die foto aanleveren? Want dan zou ik toch bij die gym even je foto gaan terughalen om aan die IKEA te geven, anders gaat het je klauwen met geld kosten om steeds nieuwe foto's bij te drukken. Dan zou je nog gestraft worden voor een titel waar je niet eens zelf om gevraagd hebt. Je bent toch zeker de koning niet?
quote:Op maandag 18 maart 2024 13:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ze hebben nog wel een mooi liedje over jouw geliefde land gemaaktLekker met K3 Airlines daar naartoe, want die mag je met een zoen betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Zo nou dan bestel ik direct een kaartje business class naar Sydney met ze.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Lekker met K3 Airlines daar naartoe, want die mag je met een zoen betalen
Ah ok, dat is wel handig. Dan hoop ik wel voor je dat ze dat allemaal vertrouwen, niet dat je ineens ervan verdacht wordt voor de overheid te werken om via die QR-code overal 5G virussen bij mensen in hun DNA te uploaden.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee maar ik geef ze een QR-code zodat ze de foto zelf kunnen downloaden uit kunnen printen
Hm... Dit is vreemd.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, dat is wel handig. Dan hoop ik wel voor je dat ze dat allemaal vertrouwen, niet dat je ineens ervan verdacht wordt voor de overheid te werken om via die QR-code overal 5G virussen bij mensen in hun DNA te uploaden.
Dat soort ideeën kunnen nl erg hardnekkig zijn als ze eenmaal bestaan.
Ik heb wel laptop waarop ik kan spelen, maar ik wil ook wel eens lekker op mijn steamdeck spelenquote:Op maandag 18 maart 2024 10:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar verder wel te spelen op een aardappel toch? Of heb je helemaal geen computer waar je Steam op kan/mag installeren?
Komt dit door 5G vaccinaties of door dat akkefietje met klassieke auto's in de Rotterdamse haven dat jullie nu weer hadden? De zaken gaan niet zo best he?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:16 schreef Strani het volgende:
Mensen Roger stuurt me net een berichtje dat hij voorlopig heel druk is met andere dingen. Werk en vrienden en zo. Dus dat we hem een tijdje niet gaan zien.
Wij zijn toch zijn werk en vrienden?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:16 schreef Strani het volgende:
Mensen Roger stuurt me net een berichtje dat hij voorlopig heel druk is met andere dingen. Werk en vrienden en zo. Dus dat we hem een tijdje niet gaan zien.
Snap ik, maar die Freddi Fish-spellen duren nou ook weer niet zķ langquote:Op maandag 18 maart 2024 17:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb wel laptop waarop ik kan spelen, maar ik wil ook wel eens lekker op mijn steamdeck spelen
Het lijkt voorlopig mee te vallenquote:Op maandag 18 maart 2024 18:19 schreef Arizona het volgende:
@:H_T heb je nog last van jetlag? Of valt het mee?
Aanklagen voor oplichting die handelquote:Op maandag 18 maart 2024 19:39 schreef H_T het volgende:
Ik had net een paprika die er van buiten prima uitzag maar van binnen was beschimmeld
Kan het zijn dat hij zich omgedraaid heeft tot kom en AI-Joost hem in zijn handen heeft?quote:Op maandag 18 maart 2024 19:54 schreef H_T het volgende:
Ik was vandaag op kantoor en mijn mok was ook kwijtDie heb ik ook nog niet terug gevonden. Niet dat ik heel hard gezocht heb, maar toch
quote:Op maandag 18 maart 2024 18:48 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
De AI foto’s, dit kwam er bij mij uit
Mocht u nu denken van 'huh? nog een topic?'. Giisteren heb ik voor het eerst hier een eigen topic aangemaakt. Die is een beetje naar beneden gezakt dus een beetje zelfpromotie kan geen kwaadquote:Op maandag 18 maart 2024 19:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de smaak te pakken. Ik heb nog een topic aangemaakt
ESF / [2024] Running order
[/quote]quote:Op maandag 18 maart 2024 20:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Kan het zijn dat hij zich omgedraaid heeft tot kom en AI-Joost hem in zijn handen heeft?
[..]
Laten we zeggen dat hij door recente gebeurtenissen wat overuren moet makenquote:Op maandag 18 maart 2024 17:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Komt dit door 5G vaccinaties of door dat akkefietje met klassieke auto's in de Rotterdamse haven dat jullie nu weer hadden? De zaken gaan niet zo best he?
Die fucking hippies ook weer hčquote:Op maandag 18 maart 2024 22:18 schreef H_T het volgende:
Ik ben even met vakantie en Albert Heijn probeert ineens heel Nederland bloemensalades te verkopen
Aparte lange zwart/witte neus, maar verder best een knappe kerelquote:Op dinsdag 19 maart 2024 00:01 schreef Meke het volgende:
Ik ga hier even verder met AIEn ik moet zeggen @:strani je komt er goed vanaf
![]()
[ afbeelding ]
Je voedt hem goed op Yessequote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:56 schreef Yesse het volgende:
Mini vanmorgen: 'PAPAPA' ondertussen wijzend naar de TV en met z'n armen zwaaiend. We snapte niet helemaal wat hij bedoelde en hij werd zelfs een beetje gefrustreerd.. Toen viel het kwartje: Hij wilde Europapa
Ik ga echt stuk hierom, ik zie het zo voor me, Strani onder een berg klimop verscholen op de bankquote:Op dinsdag 19 maart 2024 00:01 schreef Meke het volgende:
Je kunt zien dat het AI is doordat hij geen olijfolie op rijstwafels eet, dat is het ENIGE dat weggeeft dat dit niet live de woonkamer van Em is
Hij mag ook over een paar jaar langer opblijven om een stukje Eurovisie te kijken (het hele programma hou ik zelf al nauwelijks vol tegenwoordig) en natuurlijk junior Eurovisie kijkenquote:
Ja dat dacht ik ook! Maar het is hier “gewoon” koud en grijsquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij mag ook over een paar jaar langer opblijven om een stukje Eurovisie te kijken (het hele programma hou ik zelf al nauwelijks vol tegenwoordig) en natuurlijk junior Eurovisie kijken![]()
Heel ander thema: het zou vandaag toch mooi weer worden?
Wonderlijk hoe accuraat AI kan zijn!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 00:01 schreef Meke het volgende:
Ik ga hier even verder met AIEn ik moet zeggen @:strani je komt er goed vanaf
![]()
[ afbeelding ]
Het zou ook wel raar zijn om ín haar woonkamer met de verrekijker te zitten. Ik bedoel dan zie ik alles zonder verrekijker ook wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 00:01 schreef Meke het volgende:
Je kunt zien dat het AI is doordat hij geen olijfolie op rijstwafels eet, dat is het ENIGE dat weggeeft dat dit niet live de woonkamer van Em is
Hier is het inmiddels flink warm zelfs. Een jas had ik al niet eens bij me vandaag en heb net buiten ook mijn trui nog uit gedaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook! Maar het is hier “gewoon” koud en grijs![]()
Ben blij dat ik de winterjas mee heb voor straks in de pauze
Lekker!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier is het inmiddels flink warm zelfs. Een jas had ik al niet eens bij me vandaag en heb net buiten ook mijn trui nog uit gedaan.
Is dit nou zijn eerste woordje?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:56 schreef Yesse het volgende:
Mini vanmorgen: 'PAPAPA' ondertussen wijzend naar de TV en met z'n armen zwaaiend. We snapte niet helemaal wat hij bedoelde en hij werd zelfs een beetje gefrustreerd.. Toen viel het kwartje: Hij wilde Europapa
* H_T pakt vast een wok erbijquote:
Uitstekende vreetschuur voor aso'squote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gezellig, FOK'ken via de wokkie tokkie.
Haha dat zou helemaal wat zijnquote:
Oh zeker weet ik dat nog. Ik draai Tonight is The Night nog regelmatig.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:27 schreef Meke het volgende:
Ik heb hier wel eens verteld over McFly waar ik fan van ben, toch? ( @:usagi414 herinnert zich dit vast)
Eén van de zangers deed mee aan the Masked Singer UK en heeft gewonnenMaar het was waanzinnig, al wekenlang had heel mijn tijdlijn hem door, terwijl de rest zei dat het niet kon
![]()
35.000 toeschouwers in de Johan Cruijff Arena.quote:
Ja, dat kan nu wel alsnog.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:30 schreef Strani het volgende:
Is ook wel beslist nu, misschien alsnog First Dates uitzenden?
Nog even wachten tot het rust is.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Top, thanks. Zet jij het signaal over?
En Chelsea heeft ook nog eens de juiste kleur sokken meegenomen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:30 schreef Strani het volgende:
Is ook wel beslist nu, misschien alsnog First Dates uitzenden?
Ook dat lijkt me goed voor het vrouwenvoetbalquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En Chelsea heeft ook nog eens de juiste kleur sokken meegenomen.
Ik hou je niet tegen. Trustenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu de voetbal klaar is, heb ik al het idee dat het bedtijd is.
Ja bedankt he, nu ben ik al wakker.quote:Op woensdag 20 maart 2024 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensjes, wakker worden!
Het is weer tijd om aan het werk te gaan, lekker vroeg vandaag!
[ afbeelding ]
Daarom ben ik dus nu wakkerquote:Op woensdag 20 maart 2024 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ik viel gelukkig nog weer in slaap hiernaquote:Op woensdag 20 maart 2024 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht op een NailQueen-gifje van een instortende peuterquote:Op woensdag 20 maart 2024 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Gast ik ben vrij vandaagquote:Op woensdag 20 maart 2024 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Danny en Tom worden ook duocoach bij the Voice nuquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Oh zeker weet ik dat nog. Ik draai Tonight is The Night nog regelmatig.
Ze zijn echt heel groot in de UK maar hier totaal onbekend.
En ook regelmatig te gast geweest in Pointless Celebrity.
Dit is ook wel effectiefquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gast ik ben vrij vandaag
*draait zich nog om in bed
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik viel gelukkig nog weer in slaap hierna
Graag gedaan, morgen weer?quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gast ik ben vrij vandaag
*draait zich nog om in bed
Daar kom je dan net op tijd achter.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:44 schreef Em31 het volgende:
Ik zie ook nu pas dat er loempa’s in de TT staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |