Ja, dat kan nu wel alsnog.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:30 schreef Strani het volgende:
Is ook wel beslist nu, misschien alsnog First Dates uitzenden?
Nog even wachten tot het rust is.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Top, thanks. Zet jij het signaal over?
En Chelsea heeft ook nog eens de juiste kleur sokken meegenomen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:30 schreef Strani het volgende:
Is ook wel beslist nu, misschien alsnog First Dates uitzenden?
Ook dat lijkt me goed voor het vrouwenvoetbalquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En Chelsea heeft ook nog eens de juiste kleur sokken meegenomen.
Ik hou je niet tegen. Trustenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu de voetbal klaar is, heb ik al het idee dat het bedtijd is.
Ja bedankt he, nu ben ik al wakker.quote:Op woensdag 20 maart 2024 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensjes, wakker worden!
Het is weer tijd om aan het werk te gaan, lekker vroeg vandaag!
[ afbeelding ]
Daarom ben ik dus nu wakkerquote:Op woensdag 20 maart 2024 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ik viel gelukkig nog weer in slaap hiernaquote:Op woensdag 20 maart 2024 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht op een NailQueen-gifje van een instortende peuterquote:Op woensdag 20 maart 2024 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Gast ik ben vrij vandaagquote:Op woensdag 20 maart 2024 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Danny en Tom worden ook duocoach bij the Voice nuquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Oh zeker weet ik dat nog. Ik draai Tonight is The Night nog regelmatig.
Ze zijn echt heel groot in de UK maar hier totaal onbekend.
En ook regelmatig te gast geweest in Pointless Celebrity.
Dit is ook wel effectiefquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gast ik ben vrij vandaag
*draait zich nog om in bed
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik viel gelukkig nog weer in slaap hierna
Graag gedaan, morgen weer?quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gast ik ben vrij vandaag
*draait zich nog om in bed
Daar kom je dan net op tijd achter.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:44 schreef Em31 het volgende:
Ik zie ook nu pas dat er loempa’s in de TT staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |