Aparte lange zwart/witte neus, maar verder best een knappe kerelquote:Op dinsdag 19 maart 2024 00:01 schreef Meke het volgende:
Ik ga hier even verder met AIEn ik moet zeggen @:strani je komt er goed vanaf
![]()
[ afbeelding ]
Je voedt hem goed op Yessequote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:56 schreef Yesse het volgende:
Mini vanmorgen: 'PAPAPA' ondertussen wijzend naar de TV en met z'n armen zwaaiend. We snapte niet helemaal wat hij bedoelde en hij werd zelfs een beetje gefrustreerd.. Toen viel het kwartje: Hij wilde Europapa
Ik ga echt stuk hierom, ik zie het zo voor me, Strani onder een berg klimop verscholen op de bankquote:Op dinsdag 19 maart 2024 00:01 schreef Meke het volgende:
Je kunt zien dat het AI is doordat hij geen olijfolie op rijstwafels eet, dat is het ENIGE dat weggeeft dat dit niet live de woonkamer van Em is
Hij mag ook over een paar jaar langer opblijven om een stukje Eurovisie te kijken (het hele programma hou ik zelf al nauwelijks vol tegenwoordig) en natuurlijk junior Eurovisie kijkenquote:
Ja dat dacht ik ook! Maar het is hier “gewoon” koud en grijsquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij mag ook over een paar jaar langer opblijven om een stukje Eurovisie te kijken (het hele programma hou ik zelf al nauwelijks vol tegenwoordig) en natuurlijk junior Eurovisie kijken![]()
Heel ander thema: het zou vandaag toch mooi weer worden?
Wonderlijk hoe accuraat AI kan zijn!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 00:01 schreef Meke het volgende:
Ik ga hier even verder met AIEn ik moet zeggen @:strani je komt er goed vanaf
![]()
[ afbeelding ]
Het zou ook wel raar zijn om ín haar woonkamer met de verrekijker te zitten. Ik bedoel dan zie ik alles zonder verrekijker ook wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 00:01 schreef Meke het volgende:
Je kunt zien dat het AI is doordat hij geen olijfolie op rijstwafels eet, dat is het ENIGE dat weggeeft dat dit niet live de woonkamer van Em is
Hier is het inmiddels flink warm zelfs. Een jas had ik al niet eens bij me vandaag en heb net buiten ook mijn trui nog uit gedaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook! Maar het is hier “gewoon” koud en grijs![]()
Ben blij dat ik de winterjas mee heb voor straks in de pauze
Lekker!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier is het inmiddels flink warm zelfs. Een jas had ik al niet eens bij me vandaag en heb net buiten ook mijn trui nog uit gedaan.
Is dit nou zijn eerste woordje?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:56 schreef Yesse het volgende:
Mini vanmorgen: 'PAPAPA' ondertussen wijzend naar de TV en met z'n armen zwaaiend. We snapte niet helemaal wat hij bedoelde en hij werd zelfs een beetje gefrustreerd.. Toen viel het kwartje: Hij wilde Europapa
* H_T pakt vast een wok erbijquote:
Uitstekende vreetschuur voor aso'squote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gezellig, FOK'ken via de wokkie tokkie.
Haha dat zou helemaal wat zijnquote:
Oh zeker weet ik dat nog. Ik draai Tonight is The Night nog regelmatig.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:27 schreef Meke het volgende:
Ik heb hier wel eens verteld over McFly waar ik fan van ben, toch? ( @:usagi414 herinnert zich dit vast)
Eén van de zangers deed mee aan the Masked Singer UK en heeft gewonnenMaar het was waanzinnig, al wekenlang had heel mijn tijdlijn hem door, terwijl de rest zei dat het niet kon
![]()
35.000 toeschouwers in de Johan Cruijff Arena.quote:
Ja, dat kan nu wel alsnog.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:30 schreef Strani het volgende:
Is ook wel beslist nu, misschien alsnog First Dates uitzenden?
Nog even wachten tot het rust is.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Top, thanks. Zet jij het signaal over?
En Chelsea heeft ook nog eens de juiste kleur sokken meegenomen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:30 schreef Strani het volgende:
Is ook wel beslist nu, misschien alsnog First Dates uitzenden?
Ook dat lijkt me goed voor het vrouwenvoetbalquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En Chelsea heeft ook nog eens de juiste kleur sokken meegenomen.
Ik hou je niet tegen. Trustenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu de voetbal klaar is, heb ik al het idee dat het bedtijd is.
Ja bedankt he, nu ben ik al wakker.quote:Op woensdag 20 maart 2024 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensjes, wakker worden!
Het is weer tijd om aan het werk te gaan, lekker vroeg vandaag!
[ afbeelding ]
Daarom ben ik dus nu wakkerquote:Op woensdag 20 maart 2024 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ik viel gelukkig nog weer in slaap hiernaquote:Op woensdag 20 maart 2024 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht op een NailQueen-gifje van een instortende peuterquote:Op woensdag 20 maart 2024 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Gast ik ben vrij vandaagquote:Op woensdag 20 maart 2024 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Danny en Tom worden ook duocoach bij the Voice nuquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Oh zeker weet ik dat nog. Ik draai Tonight is The Night nog regelmatig.
Ze zijn echt heel groot in de UK maar hier totaal onbekend.
En ook regelmatig te gast geweest in Pointless Celebrity.
Dit is ook wel effectiefquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gast ik ben vrij vandaag
*draait zich nog om in bed
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik viel gelukkig nog weer in slaap hierna
Graag gedaan, morgen weer?quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gast ik ben vrij vandaag
*draait zich nog om in bed
Daar kom je dan net op tijd achter.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:44 schreef Em31 het volgende:
Ik zie ook nu pas dat er loempa’s in de TT staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |