Ohh ik heb hier ook weer ZOVEEL zin inquote:Op zondag 17 maart 2024 17:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En straks naar De Mol kijken op play4.
Ik heb het nog nooit gezienquote:
Ga meekijken danquote:
Eh nee, ik bedoelde eigenlijk ook WIDMquote:
Ja. Maar duizend bommen en granaten vind ik meer iets voor attractiepark Kuifje.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een bomvolle Efteling wil niemand toch?
Alleen de kandidaten worden bekend gemaakt toch? Of is het de eerste aflevering?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En straks naar De Mol kijken op play4.
Het sluit redelijjk goed op elkaar aan. Cafe de Mol is tot 20.40quote:Op zondag 17 maart 2024 18:39 schreef BillDauterive het volgende:
Oef, ik was De Mol al bijna vergeten. Eerst maar eens de finale van HHB
Alleen de kandidaten straks.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alleen de kandidaten worden bekend gemaakt toch? Of is het de eerste aflevering?
Ohquote:Op zondag 17 maart 2024 18:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Eh nee, ik bedoelde eigenlijk ook WIDM
Was wel een leuke wedstrijd om te kijken.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:01 schreef GeorgeM het volgende:
Wat een knotsgekke wedstrijd joh Manchester United-Liverpool
Een vriendin van me gebruikt mijn (echte) naam als synoniem voor teleurstelling, dus ik ben het gewend.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja misschien dus ik dacht ik zal eens informeren of je er meer vanaf weet, dit valt me vies tegen Straan!
Praat je inmiddels ook met een Amerikaans accent Nederlands, nu dat je er zo lang bent geweest? En dat je ook echt naar de Nederlandse woorden moet zoeken steeds?quote:Op zondag 17 maart 2024 18:51 schreef H_T het volgende:
Na flink wat Amerikaans eten ga ik straks aan deerwtensoep
die ik nog in de vriezer had. Meteen ook aardig wat groente dus
Nee, maar ik merkte wel dat ik anders Engels ging pratenquote:Op zondag 17 maart 2024 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Praat je inmiddels ook met een Amerikaans accent Nederlands, nu dat je er zo lang bent geweest? En dat je ook echt naar de Nederlandse woorden moet zoeken steeds?
Ik heb die bundel een paar jaar terug in zo'n Steam sale gekocht. Heerlijke trip down memory lane, nog altijd leuk om even in een dood uurtje erbij te pakkenquote:Op zondag 17 maart 2024 16:55 schreef H_T het volgende:
Voor de jonkies onder ons is er een pakket spellen van Freddi Fish, Putt-Putt en al dat gespuis in de aanbieding
Ik heb niet de hele bundel, alleen wat van de Freddi Fish-spellenquote:Op zondag 17 maart 2024 21:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb die bundel een paar jaar terug in zo'n Steam sale gekocht. Heerlijke trip down memory lane, nog altijd leuk om even in een dood uurtje erbij te pakken
10/10, would recommend!
Helaas niet geschikt voor de Steamdeckquote:Op zondag 17 maart 2024 16:55 schreef H_T het volgende:
Voor de jonkies onder ons is er een pakket spellen van Freddi Fish, Putt-Putt en al dat gespuis in de aanbieding
Maar verder wel te spelen op een aardappel toch? Of heb je helemaal geen computer waar je Steam op kan/mag installeren?quote:Op maandag 18 maart 2024 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas niet geschikt voor de Steamdeck
*doet mee.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:46 schreef NailQueen het volgende:
Laten we deze ochtend beginnen met een kleine ochtendgymnastiek
[ afbeelding ]
(En dan voelen we opeens zo Oya lele)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |