De 3xl taktiek.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is ook mijn tactiek (trouwens niet alleen met opruimen maar met heel veel dingen in het leven tegenwoordig) : haalbare doelen stellen![]()
En vaak overtref je dan later je eigen verwachtingen en dan voel je je extra goed over jezelf
Nou preciesquote:Op zondag 17 maart 2024 15:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Ja precies, net zoals met die wereldtitel op de 5k van Beune laatst. De aandacht was er vooral voor het feit dat Schouten niet won.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:54 schreef Em31 het volgende:
Nederlandse sportmedia kan zo vermoeiend zijn he. Ze winnen dit jaar zowat alles wat los en vast zit bij het shorttrack, zonder Schulting. Nu is ze er weer bij en dan is het net alsof het dan meteen drama gaat zijn als ze er niét is of dat het bijzonder is als ze winnen zonder haar. Bij het langebaanschaatsen ook altijd zo, ze hebben een paar idolen waar alle focus naartoe gaat en als ze dan niet winnen kunnen ze niet switchen naar anderen die dat wel doen.
Vermoeiend ja. Bij het schaatsen hebben ze ook nog eens meer twee standen. Of het gaat te goed en 'de stand van de internationale schaatssport is zorgelijk' om het jaar naar als Nederland tegenvalt te roepen 'Nederland is de aansluiting helemaal kwijt.'quote:Op zondag 17 maart 2024 16:54 schreef Em31 het volgende:
Nederlandse sportmedia kan zo vermoeiend zijn he. Ze winnen dit jaar zowat alles wat los en vast zit bij het shorttrack, zonder Schulting. Nu is ze er weer bij en dan is het net alsof het dan meteen drama gaat zijn als ze er niét is of dat het bijzonder is als ze winnen zonder haar. Bij het langebaanschaatsen ook altijd zo, ze hebben een paar idolen waar alle focus naartoe gaat en als ze dan niet winnen kunnen ze niet switchen naar anderen die dat wel doen.
Ja net zoals je altijd kan merken dat ze liever hebben dat Leerdam wint in plaats van Kok. Gaat toch nergens over.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja precies, net zoals met die wereldtitel op de 5k van Beune laatst. De aandacht was er vooral voor het feit dat Schouten niet won.
En hij had het nog over hele korte wachtrijen. Dat snap ik dan wel.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:49 schreef Em31 het volgende:
Typisch, @:Fred_B gaat naar de Efteling en dan lees je meteen dit.
[ x ]
Dit verklaart een hoopquote:Op zondag 17 maart 2024 17:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
En hij had het nog over hele korte wachtrijen. Dat snap ik dan wel.
En daarna is die weer veilig naar België gevlucht.quote:
Ja dat heb ik ook wel hoor, dat als ik er eenmaal in zit het vaak wel prima is, en ik vooral blij ben als het klaar isquote:Op zondag 17 maart 2024 16:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik merk tegenwoordig dat ik het vaak wel mee vind vallen als ik eenmaal bezig ben, waarbij kleinere blokken ook helpenDan valt zo'n klein blok ineens toch redelijk mee en kan je er misschien wel wat extra's achteraan doen
Met OS was de Schippers hype ook zo bloedirritant.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:54 schreef Em31 het volgende:
Ohja dat was ook altijd extreem.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Met OS was de Schippers hype ook zo bloedirritant.
Vooral toen Schippers zelf er ook iets te veel in ging geloven.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Met OS was de Schippers hype ook zo bloedirritant.
Zo dan Freddy Fish. Die zou ik net als Habbo Hotel weer een keer willen spelenquote:Op zondag 17 maart 2024 16:55 schreef H_T het volgende:
Voor de jonkies onder ons is er een pakket spellen van Freddi Fish, Putt-Putt en al dat gespuis in de aanbieding
Een bomvolle Efteling wil niemand toch?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
En hij had het nog over hele korte wachtrijen. Dat snap ik dan wel.
Putt-Puttquote:Op zondag 17 maart 2024 16:55 schreef H_T het volgende:
Voor de jonkies onder ons is er een pakket spellen van Freddi Fish, Putt-Putt en al dat gespuis in de aanbieding
Dat is een goed bestede dagquote:Op zondag 17 maart 2024 17:32 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ben alleen thuis, heb vanmiddag flink met hont door het bos geploegd en gezwoegd, heb eten besteld en ga zo Marcella bingen. GENOT
Nu jullie weer.
quote:Op zondag 17 maart 2024 17:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is een goed bestede dag
Ik heb de oude luxaflex weggehaald, die het al een tijdje niet meer deden (dinsdag komen ze om de nieuwe in te meten).
Mijn kledingkast opgeruimd en heel veel oude meuk (handdoeken en dekbedovertrekken) weggegooid.
En straks naar De Mol kijken op play4.
Vanavond de introductie van de deelnemers. Volgende week begint het echt.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:02 schreef Em31 het volgende:
[..]ik dacht volgende week pas! Hopelijk morgen ook weer via NPO te zien. Ben benieuwd.
Ah oké! Vandaar, maar ga die introductie ook wel kijken.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Vanavond de introductie van de deelnemers. Volgende week begint het echt.
Jij bent goed bezig geweest!quote:Op zondag 17 maart 2024 17:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is een goed bestede dag
Ik heb de oude luxaflex weggehaald, die het al een tijdje niet meer deden (dinsdag komen ze om de nieuwe in te meten).
Mijn kledingkast opgeruimd en heel veel oude meuk (handdoeken en dekbedovertrekken) weggegooid.
En straks naar De Mol kijken op play4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |