Alleen een beetje vroeg toch? 2024 moet nog plaatsvindenquote:Op zondag 17 maart 2024 14:17 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een nieuwe hoogtepunt bereikt op dit forum. Ik heb mijn allereerste zelfgemaakte topic aangemaakt
ESF / [2024 vs 2023] Welk ESF-jaar is beter?
Nee hoor. Alle nummers zijn bekend.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Alleen een beetje vroeg toch? 2024 moet nog plaatsvinden
Ja, dan moet je dus puur de nummers vergelijken en ook alle staging bij de 2023 nummers wegdenken. En dat is toch een wezenlijk onderdeel van de wedstrijd.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee hoor. Alle nummers zijn bekend.
Dan vul je het na 12 mei in. De meesten hier op het forum hebben de inzendingen al gehoord en kunnen inmiddels wel een mening vormen.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, dan moet je dus puur de nummers vergelijken en ook alle staging bij de 2023 nummers wegdenken. En dat is toch een wezenlijk onderdeel van de wedstrijd.
Bovendien ben ik iemand die de meeste nummers pas tijdens de show voor het eerst hoort dus als het mij gevraagd wordt zou ik zeggen vraag het 12 mei nog eens.
Ik zal er een keer naar kijken, maar ik hoor zelden de nummers voor het ESF zelfquote:Op zondag 17 maart 2024 14:17 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een nieuwe hoogtepunt bereikt op dit forum. Ik heb mijn allereerste zelfgemaakte topic aangemaakt
ESF / [2024 vs 2023] Welk ESF-jaar is beter?
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==quote:Op zondag 17 maart 2024 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee maar het leven heeft me geleerd dat als een vrouw schoonmaakwoede heeft, die vaak gepaard gaat met woede richting de dichtstbijzijnde man die beloofd heeft dingen te doen maar er gewoon nog nét niet aan toegekomen is
Ja misschien dus ik dacht ik zal eens informeren of je er meer vanaf weet, dit valt me vies tegen Straan!quote:Op zondag 17 maart 2024 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee echt totaal niet. Maar het is ook ruim 500km af van waar ik zit. Was je van plan er naartoe te gaan?
Ik had al het idee dat ik iets verloren was vrijdag.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:49 schreef Em31 het volgende:
Typisch, @:Fred_B gaat naar de Efteling en dan lees je meteen dit.
[ x ]
Droomvlucht is meer een nachtmerrie dus.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:49 schreef Em31 het volgende:
Typisch, @:Fred_B gaat naar de Efteling en dan lees je meteen dit.
[ x ]
Van Tenerife weet hij ook al niksquote:Op zondag 17 maart 2024 15:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja misschien dus ik dacht ik zal eens informeren of je er meer vanaf weet, dit valt me vies tegen Straan!
Heerlijkquote:Op zondag 17 maart 2024 16:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van Tenerife weet hij ook al niks![]()
Ik heb gisteren toevallig geboekt, New Mexico en ik gaan eind mei een weekje naar Tenerife
Lekker wandelen, zowel door de mooie natuur én over de kilometerslange boulevard
Ja, zin inquote:
Ik merk tegenwoordig dat ik het vaak wel mee vind vallen als ik eenmaal bezig ben, waarbij kleinere blokken ook helpenquote:
Dat is ook mijn tactiek (trouwens niet alleen met opruimen maar met heel veel dingen in het leven tegenwoordig) : haalbare doelen stellenquote:Op zondag 17 maart 2024 16:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik merk tegenwoordig dat ik het vaak wel mee vind vallen als ik eenmaal bezig ben, waarbij kleinere blokken ook helpenDan valt zo'n klein blok ineens toch redelijk mee en kan je er misschien wel wat extra's achteraan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |