Wel fijn dat dit met de originele is.quote:
Helaas pindakaas. We doen het toch.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:13 schreef Strani het volgende:
K3 op de maandagochtend kan echt niet hoor.
quote:Op maandag 18 maart 2024 11:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Helaas pindakaas. We doen het toch.
Waarom niet?quote:Op maandag 18 maart 2024 11:13 schreef Strani het volgende:
K3 op de maandagochtend kan echt niet hoor.
En ze hebben nog wel een mooi liedje over jouw geliefde land gemaaktquote:Op maandag 18 maart 2024 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk moet K3 sowieso niet kunnen. Maar zeker niet op een maandag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2024 13:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ze hebben nog wel een mooi liedje over jouw geliefde land gemaaktFiesta de amor klinkt als een orgie en ik kan ontkennen dat dit land een grote orgie is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo leren we elke dag weer iets nieuws.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Fiesta de amor klinkt als een orgie en ik kan ontkennen dat dit land een grote orgie is.
Dus jou zien we binnenkort als gym creep op Tiktokquote:Op maandag 18 maart 2024 14:20 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb voor het eerst in m'n leven gesport op een maandag. Lekker rustig, maar op andere dagen is er dan wel weer meer leuks te zien.
Hoe durf je. En net nu ik dacht dat onze band weer wat hersteld was.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus jou zien we binnenkort als gym creep op Tiktok
Maar ik ben toch ook een gym creep, dit betekent juist heel veel voor me!quote:Op maandag 18 maart 2024 15:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoe durf je. En net nu ik dacht dat onze band weer wat hersteld was.
Was jij niet gewoon een creep, ongeacht of het in een gym is of niet?quote:Op maandag 18 maart 2024 15:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ik ben toch ook een gym creep, dit betekent juist heel veel voor me!
Nee klopt ben ik wel maar ik ben ook wel eens in de sportschool geweest.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was jij niet gewoon een creep, ongeacht of het in een gym is of niet?
Of ben ik nu even met iemand anders in de war?
Ah ok, dan was dat het, blijf je die titel houden dan?quote:Op maandag 18 maart 2024 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee klopt ben ik wel maar ik ben ook wel eens in de sportschool geweest.
Zou handig zijn als het een IKEA was met een gym erin.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, dan was dat het, blijf je die titel houden dan?
Stel dat je nu een paar keer naar een IKEA gaat, wordt je dan IKEA creep en ben je dan gym creep af, of ben je dan gewoon allebei?
Ja, ga jij het nog even extra ingewikkeld maken.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou handig zijn als het een IKEA was met een gym erin.
Nou ja m'n foto hangt in de sportschool aan de muur na die ene keer dus denk het wel?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, dan was dat het, blijf je die titel houden dan?
Stel dat je nu een paar keer naar een IKEA gaat, wordt je dan IKEA creep en ben je dan gym creep af, of ben je dan gewoon allebei?
En moet je dan zelf die foto aanleveren? Want dan zou ik toch bij die gym even je foto gaan terughalen om aan die IKEA te geven, anders gaat het je klauwen met geld kosten om steeds nieuwe foto's bij te drukken. Dan zou je nog gestraft worden voor een titel waar je niet eens zelf om gevraagd hebt. Je bent toch zeker de koning niet?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja m'n foto hangt in de sportschool aan de muur na die ene keer dus denk het wel?
En ik denk dat je dan ook een IKEA creep wordt jaOmdat je dan normaal heel verdacht in de slaapkamers gaat staan waar mensen bedden aan het proberen zijn. Laat staan de badkamers.
Die foto kom je op allerlei plaatsen tegen toch?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja m'n foto hangt in de sportschool aan de muur na die ene keer dus denk het wel?
Nee nee maar ik geef ze een QR-code zodat ze de foto zelf kunnen downloaden uit kunnen printenquote:Op maandag 18 maart 2024 16:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En moet je dan zelf die foto aanleveren? Want dan zou ik toch bij die gym even je foto gaan terughalen om aan die IKEA te geven, anders gaat het je klauwen met geld kosten om steeds nieuwe foto's bij te drukken. Dan zou je nog gestraft worden voor een titel waar je niet eens zelf om gevraagd hebt. Je bent toch zeker de koning niet?
quote:Op maandag 18 maart 2024 13:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ze hebben nog wel een mooi liedje over jouw geliefde land gemaaktLekker met K3 Airlines daar naartoe, want die mag je met een zoen betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |