De Vlam van Ham zal blij zijn.quote:
Waarbij het mooie is dat als die straks in de Ronde van Vlaanderen eens een keer niets die gelijk weer verguisd zal worden door de Belgen.quote:
Bij Van Aert zijn ze toch altijd woest als hij zich opoffert? Gok dat ze dit wat minder erg vinden steeds.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij het mooie is dat als die straks in de Ronde van Vlaanderen eens een keer niets die gelijk weer verguisd zal worden door de Belgen.
Ze zijn alleen woest als een Belg zich opoffertquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij Van Aert zijn ze toch altijd woest als hij zich opoffert? Gok dat ze dit wat minder erg vinden steeds.
Dat blijft een leuke rubriekquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zijn alleen woest als een Belg zich opoffertOf als ze vinden dat een ander niet hard genoeg heeft geknecht voor een Belg.
Andersom hoor je ze er niet over. En zijn ze al snel vergeten dat die ander voor de Belg heeft geknecht als het andersom zo is.
Zeker. Hln.be levert altijdquote:
Valt dat niet te combineren? Dat je onder molentjes door moet schieten enzo?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:42 schreef H_T het volgende:
Ik zou ook nog naar een schietbaan kunnen gaan als er tijd over is
Misschien, maar meer efficiëntie is ook minder tijd dodenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Valt dat niet te combineren? Dat je onder molentjes door moet schieten enzo?
Dat hangt er maar net van af hoeveel andere bezoekers je weet te raken met dat schieten, dat kan best snel heel veel tijd gaan kosten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien, maar meer efficiëntie is ook minder tijd doden
Ik was het niet, ik lag vroeg in bed! En vanavond weer, gok ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:36 schreef NailQueen het volgende:
Mweh het nachtgroepje is al naar bed of de stad in met Strani. Dan doe ik dat ook maar.
*doet het licht uit
Ah, is het @Em31 eindelijk gelukt je aan de ketting te leggen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Leuke dag gehad hier. Drie vrienden waren in m'n dorp op bezoek vanuit Alicante (stad). We hebben eerst de wandeling gemaakt naar de dichtbijgelegen vuurtoren en daarna in het dorp wat gegeten en nog wat rondgelopen. Leuk om ze dingen van hier te kunnen laten zien.
Fantastisch weer ook. Een klein beetje verbrand zelfs. Ik heb nu een mooie lichte ring om m'n nek vanwege de ketting die ik draag
Mocht ze willenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, is het @:Em31 eindelijk gelukt je aan de ketting te leggen?
In plaats daarvan ben ik over een drukke straat met een hoop stoplichten gaan rijden, dat werkte ookquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net van af hoeveel andere bezoekers je weet te raken met dat schieten, dat kan best snel heel veel tijd gaan kosten.
Ben je die vaginastomers met hun b&b al een keer in het wild tegengekomen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Leuke dag gehad hier. Drie vrienden waren in m'n dorp op bezoek vanuit Alicante (stad). We hebben eerst de wandeling gemaakt naar de dichtbijgelegen vuurtoren en daarna in het dorp wat gegeten en nog wat rondgelopen. Leuk om ze dingen van hier te kunnen laten zien.
Fantastisch weer ook. Een klein beetje verbrand zelfs. Ik heb nu een mooie lichte ring om m'n nek vanwege de ketting die ik draag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2024 00:06 schreef NailQueen het volgende:
AlloraaaaOehhh is het al officieel raak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |