Een shoarmarol is eigenlijk ook gewoon een shoarmaloempiaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
http://airfryer.bakavontu(...)ias-uit-de-airfryer/
Er bestaat zelfs een recept van cheeseburger loempia's
Je weet dat als ík de cheeseburgerloempia genoemd had, dat je dan héél anders had gereageerd hè?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een shoarmarol is eigenlijk ook gewoon een shoarmaloempia
Ik ga er volgende week even flink over nadenken!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:27 schreef Momo het volgende:
Nu zijn alle inzendingen bekend voor het songfestival. Zouden jullie ook mening willen geven over de eerste halve finale?
ESF / [2024] Eerste halve finale: mening en kwalificatiekansen #1
Na zoveel jaar is er blijkbaar nog steeds niemand binnen geweest met het reine geweten van een pasgeboren kind. Arme Hugoquote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:26 schreef Fred_B het volgende:
We gaan nu naar Nicole en Hugo van de Loonsche Duynen trouwens
De andere helft van een oempa toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb toch even moeten nadenken over wat een loempa is.
OMEKOTquote:Op vrijdag 15 maart 2024 02:33 schreef H_T het volgende:
Cheeseburgerloempia's waren best lekker, zeker met de saus die erbij zat. Niemand die zich dat afvroeg, maar ik deel het toch even
Wat is jouw recept?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
OMEKOT![]()
![]()
Dat is echt lekker, ja! Tenminste, de versie die ik zelf altijd maak
Dat is nog steeds zo. Wij zijn ondertussen het Ton van la Venda-plein overgestoken naar de What About My Dream-vlucht.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Na zoveel jaar is er blijkbaar nog steeds niemand binnen geweest met het reine geweten van een pasgeboren kind. Arme HugoStraffen prima, maar dat duurt inmiddels al drie eeuwen!
Dit huis, dit vervloekte huis. Het is een hel gelijk...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:26 schreef Fred_B het volgende:
We gaan nu naar Nicole en Hugo van de Loonsche Duynen trouwens
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb dus (ook) een recept: https://d-log.nl/kookspecial/cheesburger-springrolls/
En een kek filmpje!
Ik heb hem opgeslagenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb dus (ook) een recept: https://d-log.nl/kookspecial/cheesburger-springrolls/
En een kek filmpje!
Oké dus van die 1100 kilo is een deel nog wel doorgekomen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Godver PostNL bezorger is gewoon weer lui.![]()
Hij heeft niet eens aangebeld![]()
Morgen 15 kilo zak ophalen bij het postnl punt
Dit is wel waar, ik vertrouw professionele cheeseburgerloempiamakers blijkbaar meer.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet dat als ík de cheeseburgerloempia genoemd had, dat je dan héél anders had gereageerd hè?
Uitstekend idee, al helemaal wanneer het over het maken van cheeseburgerloempia's gaat!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is wel waar, ik vertrouw professionele cheeseburgerloempiamakers blijkbaar meer.
Ik ga meteen kijken waar ik me kan laten opleiden als cheeseburgerloempiamakerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is wel waar, ik vertrouw professionele cheeseburgerloempiamakers blijkbaar meer.
Succes Strani! En let op met de hete oliequote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:41 schreef Strani het volgende:
Oké ik heb iets gevonden. Goedkoop is het niet en het is een hele intensieve opleiding, maar aankomende woensdag mogen jullie mij gecertificeerd cheeseburgerloempiamaker noemenMits ik het examen in één keer haal, natuurlijk!
Nee deze cursus gebruikt airfryers, nóg beter dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Succes Strani! En let op met de hete olie
Hm. Weet je zeker dat die cursus geen gebakken lucht is dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee deze cursus gebruikt airfryers, nóg beter dus.
Nou ja de website is: beprofesionaldeliciuschesburgheloempiatycoonwowyeah.cn dus zit wel goed denk ik?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Hm. Weet je zeker dat die cursus geen gebakken lucht is dan?
Oh ja als ze zoveel moeite steken in het bedenken van de bedrijfsnaam dan móet het wel zuivere koffie zijn!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja de website is: beprofesionaldeliciuschesburgheloempiatycoonwowyeah.cn dus zit wel goed denk ik?
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Bedankt. Nu ga ik een stuk zorgelozer het weekend in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je wel dat het loont om ook een paar van die agenten een leuk voorstel te doen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dus van die 1100 kilo is een deel nog wel doorgekomen.
Gelukkig maar, ik was al bang dat je er wakker van zou gaan liggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bedankt. Nu ga ik een stuk zorgelozer het weekend in!
Zijn het erg nog meerquote:
Wat een pipoquote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Godver PostNL bezorger is gewoon weer lui.![]()
Hij heeft niet eens aangebeld![]()
Morgen 15 kilo zak ophalen bij het postnl punt
De echtequote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:05 schreef Cyan9 het volgende:
Miso soep à la Cyan is geslaagd! Ik heb geleerd te doseren, en Gyoza is een heerlijke toevoeging. @:Em31
Ik moet alleen nog wat werken aan m'n presentatie.
Ik zou er in het vervolg een lepel bij doen in plaats van een PowerPointquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:05 schreef Cyan9 het volgende:
Miso soep à la Cyan is geslaagd! Ik heb geleerd te doseren, en Gyoza is een heerlijke toevoeging. @:Em31
Ik moet alleen nog wat werken aan m'n presentatie.
Dan heb je een goede dagquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:12 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn weer in het hotel na een productief dagje in de Efteling (> 20.000 stappen). Het was erg leuk, en bovenal vrij rustig. De langste wachtrij was 20 minuten bij de Droomvlucht, toen iedereen naar binnen vluchtte nadat een regenbui losbarstte.
We hebben zowaar ook voor het eerst de film van Fabula bekeken. Dat was ‘wel leuk’. Misschien als ze er ooit weer een nieuwe film indoen nog eens voor herhaling vatbaar.
Ga je nog kijken of je ergens sociaal contact kunt leggen met topless Spring Break-vierende college girls of doe je het verder rustig aan?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan heb je een goede dagHier heeft een deel van het land deze week voorjaarsvakantie, en dat is flink te merken aan de wachttijden
Gelukkig heb ik vorige week (bijna) alles al afgevinkt en ben ik nu nog wat rerides aan het doen. Het bootje van Frozen was best leuk, maar daar is de rij nu twee uur en daar ga ik mooi niet op wachten
Vanochtend stond de langste rij van de vier parken bij een Avatar-attractie: 3 uur en 5 minuten
Dat is wel het grote nadeel aan attractieparken, die enorme wachtrijen. En ook meteen de reden dat ik liever naar Toverland dan naar Disneyland ofzo ga. Na drie rijen van > 30 minuten ben ik er altijd wel redelijk klaar mee voor de dag.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan heb je een goede dagHier heeft een deel van het land deze week voorjaarsvakantie, en dat is flink te merken aan de wachttijden
Gelukkig heb ik vorige week (bijna) alles al afgevinkt en ben ik nu nog wat rerides aan het doen. Het bootje van Frozen was best leuk, maar daar is de rij nu twee uur en daar ga ik mooi niet op wachten
Vanochtend stond de langste rij van de vier parken bij een Avatar-attractie: 3 uur en 5 minuten
Morgen weer naar huis, ik denk dat ik het maar laat voor dit jaarquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga je nog kijken of je ergens sociaal contact kunt leggen met topless Spring Break-vierende college girls of doe je het verder rustig aan?
Nee joh, laatste avond moet je juist gebruik van makenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Morgen weer naar huis, ik denk dat ik het maar laat voor dit jaar
Deze rijen hebben mijn overtuiging bevestigd dat je echt veel beter een dag vrij kunt nemen voor een pretparkbezoek door de week dan in bijvoorbeeld de zomervakantie te gaanquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel het grote nadeel aan attractieparken, die enorme wachtrijen. En ook meteen de reden dat ik liever naar Toverland dan naar Disneyland ofzo ga. Na drie rijen van > 30 minuten ben ik er altijd wel redelijk klaar mee voor de dag.
Gelukkig had de school vandaag een goed getimede studiedag
We zijn nu een week verder. De tijd vliegt voorbij. Ik heb nu Tarzan aangeslingerd.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik slinger zo nog een disneyfilm aan. Ik ga voor Beauty & the beast. Die heb ik nog nooit gezien
Die heb ik nog niet gezien. Hoe bevalt ie?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We zijn nu een week verder. De tijd vliegt voorbij. Ik heb nu Tarzan aangeslingerd.
Ik heb er hele goeie reviews over gelezen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Hoe bevalt ie?
Leukquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Hoe bevalt ie?
Ik ben er nog welquote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:36 schreef NailQueen het volgende:
Mweh het nachtgroepje is al naar bed of de stad in met Strani. Dan doe ik dat ook maar.
*doet het licht uit
*Kan ineens niet meer lezenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:36 schreef NailQueen het volgende:
Mweh het nachtgroepje is al naar bed of de stad in met Strani. Dan doe ik dat ook maar.
*doet het licht uit
Oeiquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:00 schreef Arizona het volgende:
Fijn dat hier nog een lampje brandt![]()
Ongewild ben ik ook eens lid van de nachtploeg. Buikpijnaanval, ik kan pas weer slapen als die is afgezakt.
Conclusie: Brewdogs Elvis Juice en Hazy Jane zijn lekkerder in ongeveer die stijl, maar ik heb nog steeds restecp voor de namenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 04:03 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive ik heb bij speciaalzaak 7 Eleven twee Amerikaanse speciaalbieren gekocht. Ik begin met Tropical Beer Hug en heb ook nog een Voodoo Ranger Juice Force klaar staan
Hallo en welkomquote:Op zaterdag 16 maart 2024 04:52 schreef kree het volgende:
ik moet ff andere SC hoor want die andere ben ik beetje zat?
thxquote:
Ik heb echt net voor 4 uur de telefoon weggelegdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 04:03 schreef H_T het volgende:
[..]
OeiDan hoop ik dat je deze post voorlopig niet leest omdat je lekker ligt te tukken
Goedemorgen en welkom!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 05:48 schreef kree het volgende:
[..]
thx
Ik hop wel beetje tussen SC hoor, maar mss past deze beter wel soms ff bij me.
Welkomquote:Op zaterdag 16 maart 2024 04:52 schreef kree het volgende:
ik moet ff andere SC hoor want die andere ben ik beetje zat?
dankjewel, ik was ff in gedachte dat ik in andere SC was ff, maaaaar maakt niet uit want deze boeit me ook wel.quote:
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk Elvis Juice toch enigszins dubieus vind klinken voor wat voor drankje dan ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 04:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Conclusie: Brewdogs Elvis Juice en Hazy Jane zijn lekkerder in ongeveer die stijl, maar ik heb nog steeds restecp voor de namen
Dank je wel! Straks inpakken en ontdekken of ik nog ruimte over heb in de bagage om wat extra kleding of zo mee terug te nemenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb echt net voor 4 uur de telefoon weggelegd![]()
En tot net nog geslapen, het is wel minder maar nog niet weg. Heb net opnieuw paracetamol gepakt en wie weet slaap ik zo nog wat.
Goede reis naar huis vandaag!
Het is bier met grapefruit. Best lekkerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk Elvis Juice toch enigszins dubieus vind klinken voor wat voor drankje dan ook.
De Vlam van Ham zal blij zijn.quote:
Waarbij het mooie is dat als die straks in de Ronde van Vlaanderen eens een keer niets die gelijk weer verguisd zal worden door de Belgen.quote:
Bij Van Aert zijn ze toch altijd woest als hij zich opoffert? Gok dat ze dit wat minder erg vinden steeds.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij het mooie is dat als die straks in de Ronde van Vlaanderen eens een keer niets die gelijk weer verguisd zal worden door de Belgen.
Ze zijn alleen woest als een Belg zich opoffertquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij Van Aert zijn ze toch altijd woest als hij zich opoffert? Gok dat ze dit wat minder erg vinden steeds.
Dat blijft een leuke rubriekquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zijn alleen woest als een Belg zich opoffertOf als ze vinden dat een ander niet hard genoeg heeft geknecht voor een Belg.
Andersom hoor je ze er niet over. En zijn ze al snel vergeten dat die ander voor de Belg heeft geknecht als het andersom zo is.
Zeker. Hln.be levert altijdquote:
Valt dat niet te combineren? Dat je onder molentjes door moet schieten enzo?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:42 schreef H_T het volgende:
Ik zou ook nog naar een schietbaan kunnen gaan als er tijd over is
Misschien, maar meer efficiëntie is ook minder tijd dodenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Valt dat niet te combineren? Dat je onder molentjes door moet schieten enzo?
Dat hangt er maar net van af hoeveel andere bezoekers je weet te raken met dat schieten, dat kan best snel heel veel tijd gaan kosten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien, maar meer efficiëntie is ook minder tijd doden
Ik was het niet, ik lag vroeg in bed! En vanavond weer, gok ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:36 schreef NailQueen het volgende:
*doet het licht uit
Ah, is het @Em31 eindelijk gelukt je aan de ketting te leggen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Leuke dag gehad hier. Drie vrienden waren in m'n dorp op bezoek vanuit Alicante (stad). We hebben eerst de wandeling gemaakt naar de dichtbijgelegen vuurtoren en daarna in het dorp wat gegeten en nog wat rondgelopen. Leuk om ze dingen van hier te kunnen laten zien.
Fantastisch weer ook. Een klein beetje verbrand zelfs. Ik heb nu een mooie lichte ring om m'n nek vanwege de ketting die ik draag
Mocht ze willenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, is het @:Em31 eindelijk gelukt je aan de ketting te leggen?
In plaats daarvan ben ik over een drukke straat met een hoop stoplichten gaan rijden, dat werkte ookquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net van af hoeveel andere bezoekers je weet te raken met dat schieten, dat kan best snel heel veel tijd gaan kosten.
Ben je die vaginastomers met hun b&b al een keer in het wild tegengekomen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Leuke dag gehad hier. Drie vrienden waren in m'n dorp op bezoek vanuit Alicante (stad). We hebben eerst de wandeling gemaakt naar de dichtbijgelegen vuurtoren en daarna in het dorp wat gegeten en nog wat rondgelopen. Leuk om ze dingen van hier te kunnen laten zien.
Fantastisch weer ook. Een klein beetje verbrand zelfs. Ik heb nu een mooie lichte ring om m'n nek vanwege de ketting die ik draag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2024 00:06 schreef NailQueen het volgende:
AlloraaaaOehhh is het al officieel raak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |