Heb je weer wat rondgestuurd?quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:54 schreef Strani het volgende:
Wat zo'n dickpic toch teweeg kan brengen hè.
Goed dat je denkt aan vitamine Dquote:
Dat denk je. Maar voor deze post hebben we hier massaal wakker gelegen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 02:33 schreef H_T het volgende:
Cheeseburgerloempia's waren best lekker, zeker met de saus die erbij zat. Niemand die zich dat afvroeg, maar ik deel het toch even
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 02:33 schreef H_T het volgende:
Cheeseburgerloempia's waren best lekker, zeker met de saus die erbij zat. Niemand die zich dat afvroeg, maar ik deel het toch even
Dat denk je. Maar voor deze post hebben we hier massaal wakker gelegen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 02:33 schreef H_T het volgende:
Kijk @Strani zo pak je dat dus aan i.p.v. 30 DM's per dag sturen.quote:
Food posts zijn altijd goedquote:Op vrijdag 15 maart 2024 02:33 schreef H_T het volgende:
Nou ja. Volgens mij is @H_T nog niet terug in Nederland. Dus moeten we nog even wachten.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dertig maar, dat mocht ze willenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk je. Maar voor deze post hebben we hier massaal wakker gelegen.
[..]
Kijk @:Strani zo pak je dat dus aan i.p.v. 30 DM's per dag sturen.
Matig chaos creatiequote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:05 schreef Strani het volgende:
Dat onderste is niet waar maar ik wil gewoon chaos in dit topic. Beetje wakkerschudden weer.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:05 schreef Strani het volgende:
Ik sprak eergisteren een Spanjaard die later dit jaar naar de Efteling gaat.
Ik heb gezegd dat 'ie dat niet moet doen, dat er helemaal niks aan is.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Rare combi cheeseburger en loempia'squote:Op vrijdag 15 maart 2024 02:33 schreef H_T het volgende:
Nou, dit is in dit topic wel een beetje blasfemie.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, dit is in dit topic wel een beetje blasfemie.
Maar vooruit: Verstappen is helemaal niet zo'n goede coureur. Hij kan alleen maar winnen als hij vooraan rijdt. Hij heeft nog nooit een race gewonnen waarin hij niet als eerste is geëindigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |