Goed idee.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is weekend, dus ik ga op tijd naar bed.
Nou, dan weet je op z'n minst waar je aan toe bent. Sterktequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ongeveer vergelijkbaar met de vorige keer, wat dat betreft ben ik altijd vrij stabiel in vorm.![]()
Dat wil zeggen dat ik vermoedelijk een kleine week of twee aan pijn heb om naar uit te kijken, met misschien nog een encore van een extra twee als het er tegen het eind weer inschiet (wat ook vergelijkbaar zou zijn met de laatste keer).
De klassieke of de live-action?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik slinger zo nog een disneyfilm aan. Ik ga voor Beauty & the beast. Die heb ik nog nooit gezien
Altijd de klassiekers! Ik ben geen fan van live actionsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De klassieke of de live-action?
Hoe dan ook een goede keuze, vooral de muziek van die film vind ik top.
Dat je die nog niet gezien hebt, is wel een van mijn favorieten denk ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Altijd de klassiekers! Ik ben geen fan van live actions
Topfilm, veel plezier!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik slinger zo nog een disneyfilm aan. Ik ga voor Beauty & the beast. Die heb ik nog nooit gezien
Ik ben vroeger niet opgegroeid met disneyfilms. Alleen sneeuwwitje en assepoester had ik op videoband. The Lion King heb ik 'pas' 6 jaar geleden voor het eerst gezienquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat je die nog niet gezien hebt, is wel een van mijn favorieten denk ik.
De Klokkenluider van Notre Dame is idd ook wel goed, De Kleine Zeemeermin heeft echt wel een goede villain songquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben vroeger niet opgegroeid met disneyfilms. Alleen sneeuwwitje en assepoester had ik op videoband. The Lion King heb ik 'pas' 6 jaar geleden voor het eerst gezien
Mijn favoriete disneyfilms zijn De Kleine Zeemeermin en De Klokkenluider van Notre Dame. In het Engels natuurlijk. Vooral de klokkenluider van Notre Dame wordt naar mijn mening echt zwaar ondergewaardeerd.
Oh neequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vandaag maar weer eens lekker door mijn rug gegaan, was alweer een tijdje geleden dat ik dat voor het laatst deed.
Toffe film is datquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Hoe vond je de film?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Helemaal niets noppes nadaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:45 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Badkamers kijken. We moeten echt een nieuwe en we gaan straks even wat zaken langs, inspriratie opdoen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:45 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Met twee wastafels?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Badkamers kijken. We moeten echt een nieuwe en we gaan straks even wat zaken langs, inspriratie opdoen.
Verder niks, lekker uitrusten van de drukke week
Leukquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Badkamers kijken. We moeten echt een nieuwe en we gaan straks even wat zaken langs, inspriratie opdoen.
Verder niks, lekker uitrusten van de drukke week
Waarom snap je dat nietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met twee wastafels?
(Dat is een trend die ik niet begrijp, dus ik vraag het eens)
Geen Disney, wel een heerlijk vergelijkbare film is de Zwanenprinsesquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben vroeger niet opgegroeid met disneyfilms. Alleen sneeuwwitje en assepoester had ik op videoband. The Lion King heb ik 'pas' 6 jaar geleden voor het eerst gezien
Mijn favoriete disneyfilms zijn De Kleine Zeemeermin en De Klokkenluider van Notre Dame. In het Engels natuurlijk. Vooral de klokkenluider van Notre Dame wordt naar mijn mening echt zwaar ondergewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |