Flekken is heel goed aan de bal hoorde ik. Dus de bal voor je eigen doel rondspelen of laten lopen is een supergoed idee.quote:Op zondag 10 september 2023 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Waarom geven we de bal steeds aan een Ier zo vlak voor ons doel?
Is dat een nieuwe strategie die ik gewoon nog niet helemaal begrijp?
Ik begrijp 'm ook niet helemaal. Misschien komt het door de groene shirtjes van de Ieren. Dat ze over het hoofd worden gezien.quote:Op zondag 10 september 2023 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als het niet lukt om zelf kansen te creëren. Dan creëer je ze maar voor de tegenstander.quote:Op zondag 10 september 2023 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik wilde zelf graagquote:Op zondag 10 september 2023 21:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk! En inderdaad, als je met je voet wil hockeyen moet je keeper worden![]()
Was je bewust keeper, of wilde niemand anders? Of vond je hockey wel leuk maar was je niet zo’n goede veldspeler
Dit zou je wel bijna gaan denken ja.quote:Op zondag 10 september 2023 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik begrijp 'm ook niet helemaal. Misschien komt het door de groene shirtjes van de Ieren. Dat ze over het hoofd worden gezien.
Misschien zei de coach wel dat ze voor veel plezier of vertier moesten gaan en hebben de spelers een lettergreep niet verstaanquote:Op zondag 10 september 2023 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat ligt er een beetje aan hoe je meedoen definieert.quote:
Hij had net even de bal. Ik heb Blind nog niks fout zien doen. Als enige verdediger.quote:
Hij speelt zijn eigen spel, hij heeft een gebiedsverbod in een straal van 15 meter rondom de bal vermoed ik.quote:Op zondag 10 september 2023 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe je meedoen definieert.
Dan heb je zijn geweldige verdedigende actie een minuut of tien geleden gemist.quote:Op zondag 10 september 2023 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij had net even de bal. Ik heb Blind nog niks fout zien doen. Als enige verdediger.
Uh, ja, dat vermoed ik.quote:Op zondag 10 september 2023 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan heb je zin geweldige verdedigende actie een minuut is tien geleden gemist.
Lange vermoeiende zitreis. We gingen om 8.30 uur weg en kwamen om 19.30 uur aan bij onze tussenstopquote:
Oef, dat is inderdaad een lange zit! Hoelang moet je morgen nog?quote:Op zondag 10 september 2023 21:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lange zitreis. We gingen om 8.30 uur weg en kwamen om 19.30 uur aan bij onze tussenstop
En dat is niet voor het eerst. De verdediging is al jaren de sterkste linie als je naar de kwaliteiten van de spelers kijkt en je eigenlijk een luxe probleem zou moeten hebben. Maar in de praktijk is dat al jaren heel wankel.quote:Op zondag 10 september 2023 21:28 schreef Fred_B het volgende:
Wat een geklooi achterin de hele tijd. Ierland heeft nog geen kans gecreëerd. Als je het verdedigend goed neerzet kun je hier nooit van verliezen. Zie bijvoorbeeld Luxemburg dat hier met 0-1 won.
Jeetjequote:Op zondag 10 september 2023 21:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lange vermoeiende zitreis. We gingen om 8.30 uur weg en kwamen om 19.30 uur aan bij onze tussenstop
Jamaar Luxemburg zijn goeie jongens hè!quote:Op zondag 10 september 2023 21:28 schreef Fred_B het volgende:
Wat een geklooi achterin de hele tijd. Ierland heeft nog geen kans gecreëerd. Als je het verdedigend goed neerzet kun je hier nooit van verliezen. Zie bijvoorbeeld Luxemburg dat hier met 0-1 won.
Morgen gaan we om 08.00 uur weg en komen we om 17.00 uur aan bij het verzamelplek. Dan hebben we nog een diner en gaan we met aparte bussen naar de eindbestemming. Ik slaap bij mijn ouders en ik denk dat daar pas rond 23.00 uur ben. Gelukkig kan ik de ochtend daarna uitslapen.quote:Op zondag 10 september 2023 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oef, dat is inderdaad een lange zit! Hoelang moet je morgen nog?
Pfff dat is wel een lange zit.quote:Op zondag 10 september 2023 21:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lange vermoeiende zitreis. We gingen om 8.30 uur weg en kwamen om 19.30 uur aan bij onze tussenstop
Pfff heftigquote:Op zondag 10 september 2023 21:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Morgen gaan we om 08.00 uur weg en komen we om 17.00 uur aan bij het verzamelplek. Dan hebben we nog een diner en gaan we met aparte bussen naar de eindbestemming. Ik slaap bij mijn ouders en ik denk dat daar pas rond 23.00 uur ben. Gelukkig kan ik de ochtend daarna uitslapen.
Luxemburg staat gedeeld 2de in hun kwalificatiepoule, en houdt IJsland, Bosnië-Herzegovina en Liechtenstein achter zich. Zo slecht zijn ze inderdaad niet.quote:Op zondag 10 september 2023 21:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jamaar Luxemburg zijn goeie jongens hè!
Heb je eigenlijk nog leuke mensen leren kennen tijdens je reis? Met wie je contact wilt houden?quote:Op zondag 10 september 2023 21:37 schreef NailQueen het volgende:
Gelukkig is de Ding a Dong podcast weer terug. Kan ik dat mooi onderweg luisteren
Ik denk dat ze dat bij twee van de drie volgend ESF ook wel moet lukken.quote:Op zondag 10 september 2023 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Luxemburg staat gedeeld 2de in hun kwalificatiepoule, en houdt IJsland, Bosnië-Herzegovina en Liechtenstein achter zich. Zo slecht zijn ze inderdaad niet.
Zeker. Een verkeerde opmerking kan iedereen weleens maken. Maar je schuldig maken aan smaad en dan door je excuses aan te bieden gewoon weer mag aanschuiven is heel bijzonder.quote:Op zondag 10 september 2023 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het trouwens belachelijk dat Pierre alweer bij de NOS aan tafel zit.
Voor de wedstrijd wel ja. Dus best kans dat het daar nu weer regent.quote:
Dan heeft Nederland wel een goed moment gekozen om de pits in te gaan en even een noppenwissel te kunnen doen.quote:Op zondag 10 september 2023 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd wel ja. Dus best kans dat het daar nu weer regent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:
quote:
Dat is zielig voor de tegenstander.quote:Op zondag 10 september 2023 22:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Schande dat die niet in de basis startte!
Geen Wout om de boel te redden?quote:Op zondag 10 september 2023 22:07 schreef H_T het volgende:
Het is echt dikke chaos vandaag bij de Indycar
Zie, ik ben het nog niet vergeten![]()
Voor wie dan?quote:Op zondag 10 september 2023 22:10 schreef Fred_B het volgende:
Simons heeft de dozen nog om zijn schoenen zitten, zo lijkt het. Die zou ik wisselen.
Mwahquote:Op zondag 10 september 2023 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van Dijk neemt wel een risico met die duw.
Neerlands hoop is gevestigd op Rinus van Kalmthout, die in de eerste ronde een aanrijding meemaakte en nu met minimaal twee ronden achterstand rondkacheltquote:
Rinus Veekayquote:Op zondag 10 september 2023 22:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Neerlands hoop is gevestigd op Rinus van Kalmthout, die in de eerste ronde een aanrijding meemaakte en nu met minimaal twee ronden achterstand rondkachelt
Nou, hehe. Het heeft even mogen duren.quote:Op zondag 10 september 2023 22:19 schreef GeorgeM het volgende:
Die engnek van een Rubiales treedt toch af
Trusten en succesquote:Op zondag 10 september 2023 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou goed, ik had eigenlijk al lang in bed moeten liggen.![]()
Morgen weer vroeg aan een drukke dag beginnen.
Veel plezier nog met de wedstrijd en/of race of whatever jullie aan het kijken dan wel lezen zijn.
Weltrusten en werkze morgen.quote:Op zondag 10 september 2023 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Veel plezier nog met de wedstrijd en/of race of whatever jullie aan het kijken dan wel lezen zijn.
De dozen zijn er nog steeds niet af.quote:Op zondag 10 september 2023 22:10 schreef Fred_B het volgende:
Simons heeft de dozen nog om zijn schoenen zitten, zo lijkt het. Die zou ik wisselen.
Ook echt aangekondigd in een interview met Piers Morgan lees ik nu.quote:Op zondag 10 september 2023 22:19 schreef GeorgeM het volgende:
Die engnek van een Rubiales treedt toch af
Walgelijke mensen zoeken walgelijke mensen opquote:Op zondag 10 september 2023 22:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ook echt aangekondigd in een interview met Piers Morgan lees ik nu.
Er is sowieso een groepsapp. En er is een vrouw die woont niet ver bij mij vandaan. Als we beiden in de buurt zijn gaan we met elkaar afsprekenquote:Op zondag 10 september 2023 21:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk nog leuke mensen leren kennen tijdens je reis? Met wie je contact wilt houden?
En niet omdat hij beseft dat hij fout zit ofzo maar "Ik kan mijn werk zo niet voortzetten".quote:Op zondag 10 september 2023 22:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ikke ikke ikkequote:Op zondag 10 september 2023 22:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En niet omdat hij beseft dat hij fout zit ofzo maar "Ik kan mijn werk zo niet voortzetten".
Hij moet zelfs bijtankenquote:Op zondag 10 september 2023 23:07 schreef H_T het volgende:
Iets over 2/3e van de race en de safety car wordt voor de 7e (!) keer ingezet
Jaquote:
Dan heb je het toch ook niet helemaal begrepen he... wat een ongelooflijke mediageile klootzak is die man. Rot op! Je hebt al genoeg aandacht weggenomen van de wereldkampioenen. Dit zou bij een mannenelftal natuurlijk never nooit gebeuren, dat de bondsvoorzitter alle aandacht opeist.quote:Op zondag 10 september 2023 22:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is wel dubbel geluk dat ze wereldkampioen zijn geworden (ondanks dat het behoorlijk verkloot is voor ze zo), anders was deze ellende nog een hele tijd doorgegaan. Aangezien ze voor het WK al klaagden en er toen ook niet geluisterd werd.quote:Op zondag 10 september 2023 23:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dan heb je het toch ook niet helemaal begrepen he... wat een ongelooflijke mediageile klootzak is die man. Rot op! Je hebt al genoeg aandacht weggenomen van de wereldkampioenen. Dit zou bij een mannenelftal natuurlijk never nooit gebeuren, dat de bondsvoorzitter alle aandacht opeist.
Voor dat soort zielige mannetjes is bij Piers Morgan altijd plek. Die is dat zelf namelijk ook.
Waarschijnlijk waren het vieze filmpjes en dan met de wedstrijd op een klein schermpje. In elk geval bij @Redefine maar ik denk bij de rest ook hoorquote:Op zondag 10 september 2023 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is dat niet vooral Noord-Ierland?quote:Op zondag 10 september 2023 22:17 schreef Redefine het volgende:
Ook wel weer opvallend. Van het Ierse publiek wordt geroepen dat ze zo geweldig zijn en met zoveel passie achter hun team staan. Maar nu het team de steun wel goed kunnen gebruiken hoor je ze nauwelijks.
Technisch gezien kun je het kijken van een mud run zien als een vies filmpje ja. Aangezien de deelnemers vies worden van de modder.quote:Op maandag 11 september 2023 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren het vieze filmpjes en dan met de wedstrijd op een klein schermpje. In elk geval bij @:Redefine maar ik denk bij de rest ook hoor
Nee beiden.quote:Op maandag 11 september 2023 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat niet vooral Noord-Ierland?
quote:Op maandag 11 september 2023 00:42 schreef Strani het volgende:
Nou jongens ik ben weer op de banenmarkt. Als iemand iets hoort: Ik ben vooral goed met het leiden van organisaties (denk bijvoorbeeld aan sport) en heb hart voor de mensen waarmee ik werk. Ik sta graag écht dichtbij en deel mijn passie met ze. Tevens ben ik zeer loyaal aan de organisatie waarvoor ik werk en zal dan ook pas vertrekken als ik zélf het gevoel heb dat mijn werk af is.
Liefst een leidinggevende functie.
Ach Hansi.quote:Op maandag 11 september 2023 00:42 schreef Strani het volgende:
Nou jongens ik ben weer op de banenmarkt. Als iemand iets hoort: Ik ben vooral goed met het leiden van organisaties (denk bijvoorbeeld aan sport) en heb hart voor de mensen waarmee ik werk. Ik sta graag écht dichtbij en deel mijn passie met ze. Tevens ben ik zeer loyaal aan de organisatie waarvoor ik werk en zal dan ook pas vertrekken als ik zélf het gevoel heb dat mijn werk af is.
Bijzonder jaquote:Op maandag 11 september 2023 09:44 schreef Em31 het volgende:
Al die interviews van Weghorstwat een ergernis
Alles bij die jongen moet overdreven.quote:Op maandag 11 september 2023 09:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Bijzonder ja![]()
Ik snap best wat hij bedoelt, maar op dat nou steeds op zo’n manier te doen.
Nou ja ik zat er al een paar weken mee hoewel men eigenlijk unaniem vond dat ik moest blijven.quote:Op maandag 11 september 2023 07:56 schreef Em31 het volgende:
[..]onverwachts of was je het van plan deze week?
quote:
Fixedquote:Op maandag 11 september 2023 11:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik zat er al een paar weken mee hoewel men eigenlijk unaniem alle vieze mannen vonden dat ik moest blijven.
Het liefst ook weer een damesploeg? Of zou iets als Nascar ook een optie zijn, ik begreep van H_T dat daar ook nog wel wat werk aan de winkel isquote:Op maandag 11 september 2023 00:42 schreef Strani het volgende:
Is er geen vereniging voor vrouwelijke FOK!kers die om een directeur verlegen zit?quote:Op maandag 11 september 2023 12:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het liefst ook weer een damesploeg? Of zou iets als Nascar ook een optie zijn, ik begreep van H_T dat daar ook nog wel wat werk aan de winkel is
Jaquote:Op maandag 11 september 2023 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja... dus het bestuur was unaniem.
Ho ho, ik keek Indycar! Da's toch anders dan NASCARquote:Op maandag 11 september 2023 12:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het liefst ook weer een damesploeg? Of zou iets als Nascar ook een optie zijn, ik begreep van H_T dat daar ook nog wel wat werk aan de winkel is
O nou dat danquote:Op maandag 11 september 2023 13:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ho ho, ik keek Indycar! Da's toch anders dan NASCAR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op maandag 11 september 2023 12:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Is er geen vereniging voor vrouwelijke FOK!kers die om een directeur verlegen zit?
NASCAR, Indycar. Blablabla sjokoladeflaquote:Op maandag 11 september 2023 13:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ho ho, ik keek Indycar! Da's toch anders dan NASCAR
Snap ik, dat wordt natuurlijk helemaal niets nu zonder jou!quote:Op maandag 11 september 2023 11:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik zat er al een paar weken mee hoewel men eigenlijk unaniem vond dat ik moest blijven.
Het is geen 16:30u, toch?quote:Op maandag 11 september 2023 15:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, dat was idd een lange dag.
Nee, gelukkig niet. Dat zou helemaal te lang geweest zijn.quote:
Hoe was het bij Piers Morgan?quote:Op maandag 11 september 2023 12:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Is er geen vereniging voor vrouwelijke FOK!kers die om een directeur verlegen zit?
Welkomquote:Op maandag 11 september 2023 16:38 schreef NailQueen het volgende:
Wij rijden weer in Nederland. Wat is het hier lekker plat
Ja, zo zijn ze in Nederland.quote:Op maandag 11 september 2023 16:38 schreef NailQueen het volgende:
Wij rijden weer in Nederland. Wat is het hier lekker plat
Heel plat volk inderdaad, verschrikkelijkquote:Op maandag 11 september 2023 16:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zo zijn ze in Nederland.
@:strani
Gelukkig komt vooral de bovenlaag naar de Costa’s bij jou.quote:Op maandag 11 september 2023 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel plat volk inderdaad, verschrikkelijk
We hebben lekker gegeten! Van Chinese tomatensoep naar Japanse sushi en via Italiaanse salade naar een Hollandse biefstuk!quote:Op maandag 11 september 2023 17:13 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Hoe was je wereldrestaurant? Heb je nog nieuwe ontdekkingen gedaan?
@Strani hebben ze daar eigenlijk veel muggen? (Oprechte vraag)quote:Op maandag 11 september 2023 17:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig komt vooral de bovenlaag naar de Costa’s bij jou.
Nou inderdaad, hier hebben we tenminste nog een beetje niveau in de gesprekken terwijl we staan te wachten bij de patatboerquote:Op maandag 11 september 2023 17:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig komt vooral de bovenlaag naar de Costa’s bij jou.
Mja. Best wel geloof ik. Alleen woon ik op vier hoog en heb er zelf (ondanks het zwembad) vrijwel geen last van. En verder pakken ze toch eerst de toeristen.quote:Op maandag 11 september 2023 17:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:strani hebben ze daar eigenlijk veel muggen? (Oprechte vraag)
* Streept de costa’s door als potentiële vakantiebestemming.quote:Op maandag 11 september 2023 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja. Best wel geloof ik. Alleen woon ik op vier hoog en heb er zelf (ondanks het zwembad) vrijwel geen last van. En verder pakken ze toch eerst de toeristen.
Ik bescherm je welquote:Op maandag 11 september 2023 18:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
* Streept de costa’s door als potentiële vakantiebestemming.
Nou ja! Hawaii is toch OOK op deze wereld te vinden?quote:Op maandag 11 september 2023 17:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
We hebben lekker gegeten! Van Chinese tomatensoep naar Japanse sushi en via Italiaanse salade naar een Hollandse biefstuk!
Ze hadden daar óók geen pizza HawaiDat vond ik wel schokkend, pizza Hawai hoort toch in iedere keuken thuis!
Nee dat schijnt tegenwoordig H te zijnquote:Op maandag 11 september 2023 19:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja! Hawaii is toch OOK op deze wereld te vinden?
Sinds wanneer jaag je muggen weg met hola supermercado?quote:Op maandag 11 september 2023 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Uhh door met ze te praten? Ik spreek Spaans hè.
Lekker PH'tje bestellen, niks mis meequote:Op maandag 11 september 2023 19:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat schijnt tegenwoordig H te zijn
En ik hoorde een stel zingende charlatans vandaag nog 'nooit meer regen' beweren. Leugenaars!quote:
Van mij mag het nog wel even droog blijven. Het koelt nu lekker af, dus heb ik alle ramen openquote:
Ik heb Italiaans geschreeuwd naar de muggen aldaar en zelfs het handgebaar gemaakt, maar dat hielp anders nietsquote:Op maandag 11 september 2023 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
In Spanje wonen en Spaans spreken, hoe durf jequote:Op maandag 11 september 2023 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 september 2023 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb Italiaans geschreeuwd naar de muggen aldaar en zelfs het handgebaar gemaakt, maar dat hielp anders niets
Mijn benen zitten ook onder de muggenbultenquote:Op maandag 11 september 2023 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb Italiaans geschreeuwd naar de muggen aldaar en zelfs het handgebaar gemaakt, maar dat hielp anders niets
Ik weet niet of het een schrale troost is, maar ik heb ook een muggenbult.quote:Op maandag 11 september 2023 20:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn benen zitten ook onder de muggenbulten
De enige bulten die je in Groningen kan vinden.quote:Op maandag 11 september 2023 20:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een schrale troost is, maar ik heb ook een muggenbult.
Vast opgelopen toen ik gisteren in Groningen was.
Praten is iets anders dan schreeuwen Ari. Daar worden ze alleen maar kwoad van en dan gaan ze je juist prikkenquote:Op maandag 11 september 2023 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het ging over Italië, praten is daar vaak een stuk luider dan schreeuwen dus daar moeten die mugjes wel aan gewend zijn.quote:Op maandag 11 september 2023 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Praten is iets anders dan schreeuwen Ari. Daar worden ze alleen maar kwoad van en dan gaan ze je juist prikken
Ja, maar dat handgebaar ook?quote:Op maandag 11 september 2023 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het ging over Italië, praten is daar vaak een stuk luider dan schreeuwen dus daar moeten die mugjes wel aan gewend zijn.
Och, als dat niet zeker drie keer langskomt heb je geen goed gesprek gehad.quote:
Ik heb de samenwerking met Claude nog niet gehoord. Hopelijk kan ik het blijven vermijden.quote:Op maandag 11 september 2023 20:05 schreef H_T het volgende:
[..]
En ik hoorde een stel zingende charlatans vandaag nog 'nooit meer regen' beweren. Leugenaars!
Sterkte! Hopelijk heb je er niet teveel last van!quote:Op maandag 11 september 2023 20:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn benen zitten ook onder de muggenbulten
Hoe is het daar, vermaken jullie je goed? Het weer is in ieder geval nog steeds top toch?quote:Op maandag 11 september 2023 21:04 schreef Yesse het volgende:
De Oostenrijkse muggen zijn tot nu toe nog in zeer kleine mate aanwezig en hebben (gelukkig) een voorkeur voor manHij is 2 keer gestoken maar ze vielen mee. We hebben wel voor de zekerheid altijd een muskietennet bij ons.
Die Groningers weer hèquote:Op maandag 11 september 2023 20:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een schrale troost is, maar ik heb ook een muggenbult.
Vast opgelopen toen ik gisteren in Groningen was.
De babbelbox is benieuwd: kunnen jullie ook een andere metafoor dan de buurtkroeg bedenken van hoe ESF hierin pastquote:Op maandag 11 september 2023 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Welkom aan de nieuwelingen!
Mijn tip voor het Fok!forum: zie het als een stad met lelijke galerijflats (Nieuws & Achtergronden) en idyllische dijkjes waar iedereen wel wil wonen en wandelen (bijv. sommige topics in Klussen & Wonen; Werk, Geldzaken & Recht; Flora & Fauna). Leer de stad vooral kennen, wandel vlug door als je een verwarde man in een louche wijk treft en wees lief voor de fijne wijkagenten die er hier en daar zijn.
We hebben sowieso een jaarlijks uitje dat voor ons heel belangrijk is, maar wat veel mensen niet (willen) begrijpenquote:Op maandag 11 september 2023 22:12 schreef Meke het volgende:
Ik las net deze metafoor
[..]
De babbelbox is benieuwd: kunnen jullie ook een andere metafoor dan de buurtkroeg bedenken van hoe ESF hierin past
Daar laat ik me niet door tegenhouden, binnenkort ga ik er toch heen.quote:Op maandag 11 september 2023 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Ik zat er over te denken om over te schakelen naar Tmobile, maar Odidokansloze naam al
Ja zeker! Weer is beter dan in Nederland, hier koelt het nog wat af in de avondquote:Op maandag 11 september 2023 21:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe is het daar, vermaken jullie je goed? Het weer is in ieder geval nog steeds top toch?
Het is in ieder geval een palindroomquote:Op dinsdag 12 september 2023 04:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar laat ik me niet door tegenhouden, binnenkort ga ik er toch heen.
Totdat Sytse in de gordijnen gaat hangenquote:Op dinsdag 12 september 2023 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was vannacht weer een stuk beter slapen.
Geen last van gehad.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Totdat Sytse in de gordijnen gaat hangen
quote:
Het moet niet ala japan vorig jaar wordenquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat er zondag wel geraced worden? Extreem weer op komst, zag ik voorbij komen?
Ik vind het nummer echt vreselijkquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Suzan & Freek en Claude bij radio 2 nu.
Vanochtend ook al bij Q.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ook. Claude is veel te leuk voor dat belegen stel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het nummer echt vreselijk![]()
Ik heb hier gewoon de ramen opengehouden vannacht, want de thermometer vliegt omhoog zodra je ze sluit.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:50 schreef Cyan9 het volgende:
Leuk wakker worden joh, 17 graden buiten en nog steeds 27 graden binnen.
Ik had de ramen ook open gehouden, maar er stond gewoon geen wind.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon de ramen opengehouden vannacht, want de thermometer vliegt omhoog zodra je ze sluit.
Kan je daar op koken ipv op gas.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:40 schreef GeorgeM het volgende:
De warmte gaat volgens mij in de stenen zitten
Het hele ER topic is in paniek door jouw opmerking!!quote:
Ik heb de radio expres op 3fm staan. Daar worden Suzan en Freek niet gedraaidquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat was het bij mij vanmorgen rond 6:30 alquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het alweer benauwd.
En alweer 25,4 graden in huis.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:50 schreef Cyan9 het volgende:
Ja, prachtigquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Het hele ER topic is in paniek door jouw opmerking!!
Nee, frustrerendquote:
Ik moet nog terugkijken, dus geen spoilers.quote:
Ik ga maar eens aflevering 2 eens terugkijken vanavond. Ik kan met herinneren dat zowel Eva als Iris de munt hadden gevondenquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Het hele ER topic is in paniek door jouw opmerking!!
27 graden maar en dat zónder airco?!quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:50 schreef Cyan9 het volgende:
Hoe ik het mij kan herinneren enkel Eva.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga maar eens aflevering 2 eens terugkijken vanavond. Ik kan met herinneren dat zowel Eva als Iris de munt hadden gevonden
Ja vreselijk weer. Zo jong en met zijn zwangere vrouw in auto ongeluk waarschijnlijk na hartaanval van hem.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:37 schreef GeorgeM het volgende:
Jeetje, wat een drama van Nathan van Hooijdonck
quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Cha Cha Cha aan het luisteren om mezelf wakker te houden
Ik heb het ook geprobeerd, en daarna ben ik een half uur ingedommeld. Matige tip wel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Cha Cha Cha aan het luisteren om mezelf wakker te houden
Zeer matige cover van orgineelquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd, en daarna ben ik een half uur ingedommeld. Matige tip wel.
Toeristen die met handen en voeten de lokale taal proberen te praten worden door muggen nooit zo serieus genomen. Het maakt ze alleen maar aantrekkelijker, sorryquote:Op maandag 11 september 2023 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waar zijn ze vandaag?quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:28 schreef Em31 het volgende:
Wat een mooie omgeving vandaag in de Vuelta, zo zie je Spanje ook niet zo vaak.
Je kiest er zelf voor om te leven op een plek waar de temperatuur regelmatig hoger is.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
27 graden maar en dat zónder airco?!
Helemaal bovenin in het midden (van Liencres Playa naar Bejes). Het is er heel groen, mooie dorpjes, aan de kust, etc.quote:
Ahh oké! Ja Spanje is een heel divers land maar dat is bij de meesten niet zo bekend.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helemaal bovenin in het midden (van Liencres Playa naar Bejes). Het is er heel groen, mooie dorpjes, aan de kust, etc.
Ik was minderjarig toen ik naar Spanje werd gesleeptquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor om te leven op een plek waar de temperatuur regelmatig hoger is.
Aha! U was een stout jongetje dat door de Sint mee is genomen!quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was minderjarig toen ik naar Spanje werd gesleept
Ik vind 'stout' heel relatief.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Aha! U was een stout jongetje dat door de Sint mee is genomen!
Ik was er niet eens aan begonnenquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest voor vandaag met werken.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik was er niet eens aan begonnen
Crimineel.quote:
Geen idee waar dit over gaat maar het lijkt me een soort spoiler?quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Meke en @:Momo Ik heb de aflevering teruggekeken en idd Iris heeft nog niet de 2de immuniteitsmunt gevonden.
Dus ik zat fout.
Geen spoiler en het gaat over Expeditie Robisonquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar het lijkt me een soort spoiler?
Oké. Hmm ik zat er anders heel erg naar uit te kijken om er achter te komen of Iris de 2e immuniteitsmunt had gevondenquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen spoiler en het gaat over Expeditie Robison
Ik heb chaos veroorzaakt met een post in de Expeditie Robison topicquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Hmm ik zat er anders heel erg naar uit te kijken om er achter te komen of Iris de 2e immuniteitsmunt had gevonden
Sluit wel mooi aan bij de TT.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb chaos veroorzaakt met een post in de Expeditie Robison topic
Dan is de betekenis van het begrip spoiler opeens wel heel erg veranderdquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond het zelf anders best indrukwekkend, ik zei: Basta, zanzana!quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Toeristen die met handen en voeten de lokale taal proberen te praten worden door muggen nooit zo serieus genomen. Het maakt ze alleen maar aantrekkelijker, sorry
Nu we weten dat het over ER gaat is het pas écht een spoiler, tot die tijd was het net zo'n random uitspraak als Luctor die opeens 2-1 ofzo roept terwijl niemand weet over welke sport het gaat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
"nog maar een half minuutje" ging niet over het einde van Luc zijn werkdag ?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu we weten dat het over ER gaat is het pas écht een spoiler, tot die tijd was het net zo'n random uitspraak als Luctor die opeens 2-1 ofzo roept terwijl niemand weet over welke sport het gaat.
Nou ja dat is dus een mooi voorbeeld van één van die grote mysteriesquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
"nog maar een half minuutje" ging niet over het einde van Luc zijn werkdag ?
Nee, want ik had een half uur ervoor al gezegd dat het mooi was geweest voor vandaag.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kan dat programma ook echt niet kijken, plaatsvervangend ongemakquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:44 schreef Yesse het volgende:
Weer eens live TV kijken (wij hebben NL ziet dus zappen doen we nooit meer) maar wat een cringe is dat First Dates toch soms
Een collega van me vond het ooit een heel goed idee om te opperen dat dit echt wat voor mij was om aan mee te doen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:44 schreef Yesse het volgende:
Weer eens live TV kijken (wij hebben NL ziet dus zappen doen we nooit meer) maar wat een cringe is dat First Dates toch soms
Volgens mij word je helemaal uitgevraagd zodat ze lekker sappige details over je weten en geven dan aan je date aan dat ze daarover moeten beginnen. Die dates gaan zo snel de diepte in.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een collega van me vond het ooit een heel goed idee om te opperen dat dit echt wat voor mij was om aan mee te doen.
Nee dat kon niet. Want die begint vroeger, dus werkt niet tot zo laat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die collega heb je toen gelijk laten ontslaanquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een collega van me vond het ooit een heel goed idee om te opperen dat dit echt wat voor mij was om aan mee te doen.
genotquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:47 schreef GeorgeM het volgende:
Zie je de persco’s en interviews al voor je
quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We wachten op je bij Goose Goose Duck
Och, de enige keuze zou ik niet direct willen zeggen. Als de baas niet wenst mee te werken aan dat ontslag zijn er best nog andere manieren te vinden om zo'n collega te laten verdwijnen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die collega heb je toen gelijk laten ontstaanDat is de enige keuze als iemand daarmee aan zou komen bij elk weldenkend mens.
Reageerbuiscollegaquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die collega heb je toen gelijk laten ontstaanDat is de enige keuze als iemand daarmee aan zou komen bij elk weldenkend mens.
Volgens meneer Sjors willen ze het hooi binnenhalen voordat het gaat regenen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:52 schreef Arizona het volgende:
Ok, ze rijden nu (als in 10 voor 9 terwijl het donker is) met een reusachtige tractor het braakliggende terrein achter ons op en gaan daar ploegen ofzoWat een herrie.
Dat is de enige logische oorzaak voor iemand die met dat idee komt toch?quote:
Er is geen hooi hier, het is een braakliggend stuk grondquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens meneer Sjors willen ze het hooi binnenhalen voordat het gaat regenen.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er is geen hooi hier, het is een braakliggend stuk grond
En de tractor was na 5 minuten alweer wegHij was drukker met in- en uitrijden dan met op het terrein zijn. Heeeeel vreemd dit.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Meke en @:Momo Ik heb de aflevering teruggekeken en idd Iris heeft nog niet de 2de immuniteitsmunt gevonden.
Dus ik zat fout.
Heb ik wel eens verteld dat m'n vriend daaraan heeft meegedaanquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:44 schreef Yesse het volgende:
Jij bent 'de andere vrouw'quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb ik wel eens verteld dat m'n vriend daaraan heeft meegedaan![]()
![]()
Ik niet, dus je kunt nagaan hoe dat af is gelopen
Jaquote:
WHUTquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb ik wel eens verteld dat m'n vriend daaraan heeft meegedaan![]()
![]()
Ik niet, dus je kunt nagaan hoe dat af is gelopen
Die zag er 30 jaar terug toch al uit alsof ze hem voor elke wedstrijd uit Huize Avondrust oppikten?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:04 schreef GeorgeM het volgende:
Die Rudi Völler ziet er ook niet uit zeg, ik herkende ‘m bijna niet meer
Het lijkt me echt vreselijk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens mij word je helemaal uitgevraagd zodat ze lekker sappige details over je weten en geven dan aan je date aan dat ze daarover moeten beginnen. Die dates gaan zo snel de diepte in.
Ik moest het lijk even verstoppen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er is geen hooi hier, het is een braakliggend stuk grond
En de tractor was na 5 minuten alweer wegHij was drukker met in- en uitrijden dan met op het terrein zijn. Heeeeel vreemd dit.
susquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik moest het lijk even verstoppen.
Het veenlijk?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik moest het lijk even verstoppen.
Welke party is dat?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:18 schreef Momo het volgende:
Nog 2 dagen werken en dan gaan we Tilburg verbouwen @:Cee
Het is na 22:30, dus we kunnen niet uitsluiten dat het mannen regentquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:59 schreef NailQueen het volgende:
Hè wat is dat water uit de lucht? Dat hadden ze in Italie helemaal niet
Daar heb ik in Italie weinig van gemerkt dus kom maar op. Hallelujah!quote:Op woensdag 13 september 2023 00:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is na 22:30, dus we kunnen niet uitsluiten dat het mannen regent
quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:59 schreef NailQueen het volgende:
Hè wat is dat water uit de lucht? Dat hadden ze in Italie helemaal niet
Hé maar ben jij eigenlijk nog op vakantie geweest deze zomer?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar heb ik in Italie weinig van gemerkt dus kom maar op. Hallelujah!
Zij heeft Italië nog gehaald, dat is mij niet geluktquote:Op woensdag 13 september 2023 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Hé maar ben jij eigenlijk nog op vakantie geweest deze zomer?
Kut-treinen ook altijdquote:Op woensdag 13 september 2023 00:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Zij heeft Italië nog gehaald, dat is mij niet gelukt
Dit keer niet! Nu was het mijn eigen voet die ging muitenquote:
Neuh niet echt.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Hé maar ben jij eigenlijk nog op vakantie geweest deze zomer?
Ja dat had ik meegekregen, maar misschien is het beter als we alsnog de treinen de schuld geven? Door die vertraging van laatst heeft je voet waarschijnlijk stress ondervonden.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit keer niet! Nu was het mijn eigen voet die ging muiten
Goed idee!quote:Op woensdag 13 september 2023 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat had ik meegekregen, maar misschien is het beter als we alsnog de treinen de schuld geven? Door die vertraging van laatst heeft je voet waarschijnlijk stress ondervonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |