We hebben sowieso een jaarlijks uitje dat voor ons heel belangrijk is, maar wat veel mensen niet (willen) begrijpenquote:Op maandag 11 september 2023 22:12 schreef Meke het volgende:
Ik las net deze metafoor
[..]
De babbelbox is benieuwd: kunnen jullie ook een andere metafoor dan de buurtkroeg bedenken van hoe ESF hierin past
Daar laat ik me niet door tegenhouden, binnenkort ga ik er toch heen.quote:Op maandag 11 september 2023 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Ik zat er over te denken om over te schakelen naar Tmobile, maar Odidokansloze naam al
Ja zeker! Weer is beter dan in Nederland, hier koelt het nog wat af in de avondquote:Op maandag 11 september 2023 21:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe is het daar, vermaken jullie je goed? Het weer is in ieder geval nog steeds top toch?
Het is in ieder geval een palindroomquote:Op dinsdag 12 september 2023 04:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar laat ik me niet door tegenhouden, binnenkort ga ik er toch heen.
Totdat Sytse in de gordijnen gaat hangenquote:Op dinsdag 12 september 2023 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was vannacht weer een stuk beter slapen.
Geen last van gehad.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Totdat Sytse in de gordijnen gaat hangen
quote:
Het moet niet ala japan vorig jaar wordenquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat er zondag wel geraced worden? Extreem weer op komst, zag ik voorbij komen?
Ik vind het nummer echt vreselijkquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Suzan & Freek en Claude bij radio 2 nu.
Vanochtend ook al bij Q.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ook. Claude is veel te leuk voor dat belegen stel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het nummer echt vreselijk![]()
Ik heb hier gewoon de ramen opengehouden vannacht, want de thermometer vliegt omhoog zodra je ze sluit.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:50 schreef Cyan9 het volgende:
Leuk wakker worden joh, 17 graden buiten en nog steeds 27 graden binnen.
Ik had de ramen ook open gehouden, maar er stond gewoon geen wind.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon de ramen opengehouden vannacht, want de thermometer vliegt omhoog zodra je ze sluit.
Kan je daar op koken ipv op gas.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:40 schreef GeorgeM het volgende:
De warmte gaat volgens mij in de stenen zitten
Het hele ER topic is in paniek door jouw opmerking!!quote:
Ik heb de radio expres op 3fm staan. Daar worden Suzan en Freek niet gedraaidquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |