Nee dat schijnt tegenwoordig H te zijnquote:Op maandag 11 september 2023 19:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja! Hawaii is toch OOK op deze wereld te vinden?
Sinds wanneer jaag je muggen weg met hola supermercado?quote:Op maandag 11 september 2023 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Uhh door met ze te praten? Ik spreek Spaans hè.
Lekker PH'tje bestellen, niks mis meequote:Op maandag 11 september 2023 19:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat schijnt tegenwoordig H te zijn
En ik hoorde een stel zingende charlatans vandaag nog 'nooit meer regen' beweren. Leugenaars!quote:
Van mij mag het nog wel even droog blijven. Het koelt nu lekker af, dus heb ik alle ramen openquote:
Ik heb Italiaans geschreeuwd naar de muggen aldaar en zelfs het handgebaar gemaakt, maar dat hielp anders nietsquote:Op maandag 11 september 2023 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
In Spanje wonen en Spaans spreken, hoe durf jequote:Op maandag 11 september 2023 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 september 2023 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb Italiaans geschreeuwd naar de muggen aldaar en zelfs het handgebaar gemaakt, maar dat hielp anders niets
Mijn benen zitten ook onder de muggenbultenquote:Op maandag 11 september 2023 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb Italiaans geschreeuwd naar de muggen aldaar en zelfs het handgebaar gemaakt, maar dat hielp anders niets
Ik weet niet of het een schrale troost is, maar ik heb ook een muggenbult.quote:Op maandag 11 september 2023 20:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn benen zitten ook onder de muggenbulten
De enige bulten die je in Groningen kan vinden.quote:Op maandag 11 september 2023 20:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een schrale troost is, maar ik heb ook een muggenbult.
Vast opgelopen toen ik gisteren in Groningen was.
Praten is iets anders dan schreeuwen Ari. Daar worden ze alleen maar kwoad van en dan gaan ze je juist prikkenquote:Op maandag 11 september 2023 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het ging over Italië, praten is daar vaak een stuk luider dan schreeuwen dus daar moeten die mugjes wel aan gewend zijn.quote:Op maandag 11 september 2023 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Praten is iets anders dan schreeuwen Ari. Daar worden ze alleen maar kwoad van en dan gaan ze je juist prikken
Ja, maar dat handgebaar ook?quote:Op maandag 11 september 2023 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het ging over Italië, praten is daar vaak een stuk luider dan schreeuwen dus daar moeten die mugjes wel aan gewend zijn.
Och, als dat niet zeker drie keer langskomt heb je geen goed gesprek gehad.quote:
Ik heb de samenwerking met Claude nog niet gehoord. Hopelijk kan ik het blijven vermijden.quote:Op maandag 11 september 2023 20:05 schreef H_T het volgende:
[..]
En ik hoorde een stel zingende charlatans vandaag nog 'nooit meer regen' beweren. Leugenaars!
Sterkte! Hopelijk heb je er niet teveel last van!quote:Op maandag 11 september 2023 20:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn benen zitten ook onder de muggenbulten
Hoe is het daar, vermaken jullie je goed? Het weer is in ieder geval nog steeds top toch?quote:Op maandag 11 september 2023 21:04 schreef Yesse het volgende:
De Oostenrijkse muggen zijn tot nu toe nog in zeer kleine mate aanwezig en hebben (gelukkig) een voorkeur voor manHij is 2 keer gestoken maar ze vielen mee. We hebben wel voor de zekerheid altijd een muskietennet bij ons.
Die Groningers weer hèquote:Op maandag 11 september 2023 20:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een schrale troost is, maar ik heb ook een muggenbult.
Vast opgelopen toen ik gisteren in Groningen was.
De babbelbox is benieuwd: kunnen jullie ook een andere metafoor dan de buurtkroeg bedenken van hoe ESF hierin pastquote:Op maandag 11 september 2023 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Welkom aan de nieuwelingen!
Mijn tip voor het Fok!forum: zie het als een stad met lelijke galerijflats (Nieuws & Achtergronden) en idyllische dijkjes waar iedereen wel wil wonen en wandelen (bijv. sommige topics in Klussen & Wonen; Werk, Geldzaken & Recht; Flora & Fauna). Leer de stad vooral kennen, wandel vlug door als je een verwarde man in een louche wijk treft en wees lief voor de fijne wijkagenten die er hier en daar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |