Technisch gezien kun je het kijken van een mud run zien als een vies filmpje ja. Aangezien de deelnemers vies worden van de modder.quote:Op maandag 11 september 2023 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren het vieze filmpjes en dan met de wedstrijd op een klein schermpje. In elk geval bij @:Redefine maar ik denk bij de rest ook hoor
Nee beiden.quote:Op maandag 11 september 2023 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat niet vooral Noord-Ierland?
quote:Op maandag 11 september 2023 00:42 schreef Strani het volgende:
Nou jongens ik ben weer op de banenmarkt. Als iemand iets hoort: Ik ben vooral goed met het leiden van organisaties (denk bijvoorbeeld aan sport) en heb hart voor de mensen waarmee ik werk. Ik sta graag écht dichtbij en deel mijn passie met ze. Tevens ben ik zeer loyaal aan de organisatie waarvoor ik werk en zal dan ook pas vertrekken als ik zélf het gevoel heb dat mijn werk af is.
Liefst een leidinggevende functie.
Ach Hansi.quote:Op maandag 11 september 2023 00:42 schreef Strani het volgende:
Nou jongens ik ben weer op de banenmarkt. Als iemand iets hoort: Ik ben vooral goed met het leiden van organisaties (denk bijvoorbeeld aan sport) en heb hart voor de mensen waarmee ik werk. Ik sta graag écht dichtbij en deel mijn passie met ze. Tevens ben ik zeer loyaal aan de organisatie waarvoor ik werk en zal dan ook pas vertrekken als ik zélf het gevoel heb dat mijn werk af is.
Bijzonder jaquote:Op maandag 11 september 2023 09:44 schreef Em31 het volgende:
Al die interviews van Weghorstwat een ergernis
Alles bij die jongen moet overdreven.quote:Op maandag 11 september 2023 09:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Bijzonder ja![]()
Ik snap best wat hij bedoelt, maar op dat nou steeds op zo’n manier te doen.
Nou ja ik zat er al een paar weken mee hoewel men eigenlijk unaniem vond dat ik moest blijven.quote:Op maandag 11 september 2023 07:56 schreef Em31 het volgende:
[..]onverwachts of was je het van plan deze week?
quote:
Fixedquote:Op maandag 11 september 2023 11:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik zat er al een paar weken mee hoewel men eigenlijk unaniem alle vieze mannen vonden dat ik moest blijven.
Het liefst ook weer een damesploeg? Of zou iets als Nascar ook een optie zijn, ik begreep van H_T dat daar ook nog wel wat werk aan de winkel isquote:Op maandag 11 september 2023 00:42 schreef Strani het volgende:
Is er geen vereniging voor vrouwelijke FOK!kers die om een directeur verlegen zit?quote:Op maandag 11 september 2023 12:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het liefst ook weer een damesploeg? Of zou iets als Nascar ook een optie zijn, ik begreep van H_T dat daar ook nog wel wat werk aan de winkel is
Jaquote:Op maandag 11 september 2023 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja... dus het bestuur was unaniem.
Ho ho, ik keek Indycar! Da's toch anders dan NASCARquote:Op maandag 11 september 2023 12:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het liefst ook weer een damesploeg? Of zou iets als Nascar ook een optie zijn, ik begreep van H_T dat daar ook nog wel wat werk aan de winkel is
O nou dat danquote:Op maandag 11 september 2023 13:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ho ho, ik keek Indycar! Da's toch anders dan NASCAR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 september 2023 12:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Is er geen vereniging voor vrouwelijke FOK!kers die om een directeur verlegen zit?
NASCAR, Indycar. Blablabla sjokoladeflaquote:Op maandag 11 september 2023 13:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ho ho, ik keek Indycar! Da's toch anders dan NASCAR
Snap ik, dat wordt natuurlijk helemaal niets nu zonder jou!quote:Op maandag 11 september 2023 11:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik zat er al een paar weken mee hoewel men eigenlijk unaniem vond dat ik moest blijven.
Het is geen 16:30u, toch?quote:Op maandag 11 september 2023 15:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, dat was idd een lange dag.
Nee, gelukkig niet. Dat zou helemaal te lang geweest zijn.quote:
Hoe was het bij Piers Morgan?quote:Op maandag 11 september 2023 12:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Is er geen vereniging voor vrouwelijke FOK!kers die om een directeur verlegen zit?
Welkomquote:Op maandag 11 september 2023 16:38 schreef NailQueen het volgende:
Wij rijden weer in Nederland. Wat is het hier lekker plat
Ja, zo zijn ze in Nederland.quote:Op maandag 11 september 2023 16:38 schreef NailQueen het volgende:
Wij rijden weer in Nederland. Wat is het hier lekker plat
Heel plat volk inderdaad, verschrikkelijkquote:Op maandag 11 september 2023 16:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zo zijn ze in Nederland.
@:strani
Gelukkig komt vooral de bovenlaag naar de Costa’s bij jou.quote:Op maandag 11 september 2023 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel plat volk inderdaad, verschrikkelijk
We hebben lekker gegeten! Van Chinese tomatensoep naar Japanse sushi en via Italiaanse salade naar een Hollandse biefstuk!quote:Op maandag 11 september 2023 17:13 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Hoe was je wereldrestaurant? Heb je nog nieuwe ontdekkingen gedaan?
@Strani hebben ze daar eigenlijk veel muggen? (Oprechte vraag)quote:Op maandag 11 september 2023 17:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig komt vooral de bovenlaag naar de Costa’s bij jou.
Nou inderdaad, hier hebben we tenminste nog een beetje niveau in de gesprekken terwijl we staan te wachten bij de patatboerquote:Op maandag 11 september 2023 17:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig komt vooral de bovenlaag naar de Costa’s bij jou.
Mja. Best wel geloof ik. Alleen woon ik op vier hoog en heb er zelf (ondanks het zwembad) vrijwel geen last van. En verder pakken ze toch eerst de toeristen.quote:Op maandag 11 september 2023 17:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:strani hebben ze daar eigenlijk veel muggen? (Oprechte vraag)
* Streept de costa’s door als potentiële vakantiebestemming.quote:Op maandag 11 september 2023 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja. Best wel geloof ik. Alleen woon ik op vier hoog en heb er zelf (ondanks het zwembad) vrijwel geen last van. En verder pakken ze toch eerst de toeristen.
Ik bescherm je welquote:Op maandag 11 september 2023 18:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
* Streept de costa’s door als potentiële vakantiebestemming.
Nou ja! Hawaii is toch OOK op deze wereld te vinden?quote:Op maandag 11 september 2023 17:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
We hebben lekker gegeten! Van Chinese tomatensoep naar Japanse sushi en via Italiaanse salade naar een Hollandse biefstuk!
Ze hadden daar óók geen pizza HawaiDat vond ik wel schokkend, pizza Hawai hoort toch in iedere keuken thuis!
Nee dat schijnt tegenwoordig H te zijnquote:Op maandag 11 september 2023 19:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja! Hawaii is toch OOK op deze wereld te vinden?
Sinds wanneer jaag je muggen weg met hola supermercado?quote:Op maandag 11 september 2023 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Uhh door met ze te praten? Ik spreek Spaans hè.
Lekker PH'tje bestellen, niks mis meequote:Op maandag 11 september 2023 19:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat schijnt tegenwoordig H te zijn
En ik hoorde een stel zingende charlatans vandaag nog 'nooit meer regen' beweren. Leugenaars!quote:
Van mij mag het nog wel even droog blijven. Het koelt nu lekker af, dus heb ik alle ramen openquote:
Ik heb Italiaans geschreeuwd naar de muggen aldaar en zelfs het handgebaar gemaakt, maar dat hielp anders nietsquote:Op maandag 11 september 2023 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
In Spanje wonen en Spaans spreken, hoe durf jequote:Op maandag 11 september 2023 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 september 2023 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb Italiaans geschreeuwd naar de muggen aldaar en zelfs het handgebaar gemaakt, maar dat hielp anders niets
Mijn benen zitten ook onder de muggenbultenquote:Op maandag 11 september 2023 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb Italiaans geschreeuwd naar de muggen aldaar en zelfs het handgebaar gemaakt, maar dat hielp anders niets
Ik weet niet of het een schrale troost is, maar ik heb ook een muggenbult.quote:Op maandag 11 september 2023 20:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn benen zitten ook onder de muggenbulten
De enige bulten die je in Groningen kan vinden.quote:Op maandag 11 september 2023 20:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een schrale troost is, maar ik heb ook een muggenbult.
Vast opgelopen toen ik gisteren in Groningen was.
Praten is iets anders dan schreeuwen Ari. Daar worden ze alleen maar kwoad van en dan gaan ze je juist prikkenquote:Op maandag 11 september 2023 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het ging over Italië, praten is daar vaak een stuk luider dan schreeuwen dus daar moeten die mugjes wel aan gewend zijn.quote:Op maandag 11 september 2023 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Praten is iets anders dan schreeuwen Ari. Daar worden ze alleen maar kwoad van en dan gaan ze je juist prikken
Ja, maar dat handgebaar ook?quote:Op maandag 11 september 2023 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het ging over Italië, praten is daar vaak een stuk luider dan schreeuwen dus daar moeten die mugjes wel aan gewend zijn.
Och, als dat niet zeker drie keer langskomt heb je geen goed gesprek gehad.quote:
Ik heb de samenwerking met Claude nog niet gehoord. Hopelijk kan ik het blijven vermijden.quote:Op maandag 11 september 2023 20:05 schreef H_T het volgende:
[..]
En ik hoorde een stel zingende charlatans vandaag nog 'nooit meer regen' beweren. Leugenaars!
Sterkte! Hopelijk heb je er niet teveel last van!quote:Op maandag 11 september 2023 20:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn benen zitten ook onder de muggenbulten
Hoe is het daar, vermaken jullie je goed? Het weer is in ieder geval nog steeds top toch?quote:Op maandag 11 september 2023 21:04 schreef Yesse het volgende:
De Oostenrijkse muggen zijn tot nu toe nog in zeer kleine mate aanwezig en hebben (gelukkig) een voorkeur voor manHij is 2 keer gestoken maar ze vielen mee. We hebben wel voor de zekerheid altijd een muskietennet bij ons.
Die Groningers weer hèquote:Op maandag 11 september 2023 20:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een schrale troost is, maar ik heb ook een muggenbult.
Vast opgelopen toen ik gisteren in Groningen was.
De babbelbox is benieuwd: kunnen jullie ook een andere metafoor dan de buurtkroeg bedenken van hoe ESF hierin pastquote:Op maandag 11 september 2023 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Welkom aan de nieuwelingen!
Mijn tip voor het Fok!forum: zie het als een stad met lelijke galerijflats (Nieuws & Achtergronden) en idyllische dijkjes waar iedereen wel wil wonen en wandelen (bijv. sommige topics in Klussen & Wonen; Werk, Geldzaken & Recht; Flora & Fauna). Leer de stad vooral kennen, wandel vlug door als je een verwarde man in een louche wijk treft en wees lief voor de fijne wijkagenten die er hier en daar zijn.
We hebben sowieso een jaarlijks uitje dat voor ons heel belangrijk is, maar wat veel mensen niet (willen) begrijpenquote:Op maandag 11 september 2023 22:12 schreef Meke het volgende:
Ik las net deze metafoor
[..]
De babbelbox is benieuwd: kunnen jullie ook een andere metafoor dan de buurtkroeg bedenken van hoe ESF hierin past
Daar laat ik me niet door tegenhouden, binnenkort ga ik er toch heen.quote:Op maandag 11 september 2023 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Ik zat er over te denken om over te schakelen naar Tmobile, maar Odidokansloze naam al
Ja zeker! Weer is beter dan in Nederland, hier koelt het nog wat af in de avondquote:Op maandag 11 september 2023 21:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe is het daar, vermaken jullie je goed? Het weer is in ieder geval nog steeds top toch?
Het is in ieder geval een palindroomquote:Op dinsdag 12 september 2023 04:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar laat ik me niet door tegenhouden, binnenkort ga ik er toch heen.
Totdat Sytse in de gordijnen gaat hangenquote:Op dinsdag 12 september 2023 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was vannacht weer een stuk beter slapen.
Geen last van gehad.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Totdat Sytse in de gordijnen gaat hangen
quote:
Het moet niet ala japan vorig jaar wordenquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat er zondag wel geraced worden? Extreem weer op komst, zag ik voorbij komen?
Ik vind het nummer echt vreselijkquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Suzan & Freek en Claude bij radio 2 nu.
Vanochtend ook al bij Q.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ook. Claude is veel te leuk voor dat belegen stel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het nummer echt vreselijk![]()
Ik heb hier gewoon de ramen opengehouden vannacht, want de thermometer vliegt omhoog zodra je ze sluit.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:50 schreef Cyan9 het volgende:
Leuk wakker worden joh, 17 graden buiten en nog steeds 27 graden binnen.
Ik had de ramen ook open gehouden, maar er stond gewoon geen wind.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon de ramen opengehouden vannacht, want de thermometer vliegt omhoog zodra je ze sluit.
Kan je daar op koken ipv op gas.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:40 schreef GeorgeM het volgende:
De warmte gaat volgens mij in de stenen zitten
Het hele ER topic is in paniek door jouw opmerking!!quote:
Ik heb de radio expres op 3fm staan. Daar worden Suzan en Freek niet gedraaidquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |