Technisch gezien kun je het kijken van een mud run zien als een vies filmpje ja. Aangezien de deelnemers vies worden van de modder.quote:Op maandag 11 september 2023 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren het vieze filmpjes en dan met de wedstrijd op een klein schermpje. In elk geval bij @:Redefine maar ik denk bij de rest ook hoor
Nee beiden.quote:Op maandag 11 september 2023 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat niet vooral Noord-Ierland?
quote:Op maandag 11 september 2023 00:42 schreef Strani het volgende:
Nou jongens ik ben weer op de banenmarkt. Als iemand iets hoort: Ik ben vooral goed met het leiden van organisaties (denk bijvoorbeeld aan sport) en heb hart voor de mensen waarmee ik werk. Ik sta graag écht dichtbij en deel mijn passie met ze. Tevens ben ik zeer loyaal aan de organisatie waarvoor ik werk en zal dan ook pas vertrekken als ik zélf het gevoel heb dat mijn werk af is.
Liefst een leidinggevende functie.
Ach Hansi.quote:Op maandag 11 september 2023 00:42 schreef Strani het volgende:
Nou jongens ik ben weer op de banenmarkt. Als iemand iets hoort: Ik ben vooral goed met het leiden van organisaties (denk bijvoorbeeld aan sport) en heb hart voor de mensen waarmee ik werk. Ik sta graag écht dichtbij en deel mijn passie met ze. Tevens ben ik zeer loyaal aan de organisatie waarvoor ik werk en zal dan ook pas vertrekken als ik zélf het gevoel heb dat mijn werk af is.
Bijzonder jaquote:Op maandag 11 september 2023 09:44 schreef Em31 het volgende:
Al die interviews van Weghorstwat een ergernis
Alles bij die jongen moet overdreven.quote:Op maandag 11 september 2023 09:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Bijzonder ja![]()
Ik snap best wat hij bedoelt, maar op dat nou steeds op zo’n manier te doen.
Nou ja ik zat er al een paar weken mee hoewel men eigenlijk unaniem vond dat ik moest blijven.quote:Op maandag 11 september 2023 07:56 schreef Em31 het volgende:
[..]onverwachts of was je het van plan deze week?
quote:
Fixedquote:Op maandag 11 september 2023 11:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik zat er al een paar weken mee hoewel men eigenlijk unaniem alle vieze mannen vonden dat ik moest blijven.
Het liefst ook weer een damesploeg? Of zou iets als Nascar ook een optie zijn, ik begreep van H_T dat daar ook nog wel wat werk aan de winkel isquote:Op maandag 11 september 2023 00:42 schreef Strani het volgende:
Is er geen vereniging voor vrouwelijke FOK!kers die om een directeur verlegen zit?quote:Op maandag 11 september 2023 12:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het liefst ook weer een damesploeg? Of zou iets als Nascar ook een optie zijn, ik begreep van H_T dat daar ook nog wel wat werk aan de winkel is
Jaquote:Op maandag 11 september 2023 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja... dus het bestuur was unaniem.
Ho ho, ik keek Indycar! Da's toch anders dan NASCARquote:Op maandag 11 september 2023 12:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het liefst ook weer een damesploeg? Of zou iets als Nascar ook een optie zijn, ik begreep van H_T dat daar ook nog wel wat werk aan de winkel is
O nou dat danquote:Op maandag 11 september 2023 13:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ho ho, ik keek Indycar! Da's toch anders dan NASCAR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 september 2023 12:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Is er geen vereniging voor vrouwelijke FOK!kers die om een directeur verlegen zit?
NASCAR, Indycar. Blablabla sjokoladeflaquote:Op maandag 11 september 2023 13:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ho ho, ik keek Indycar! Da's toch anders dan NASCAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |