Snap ik, dat wordt natuurlijk helemaal niets nu zonder jou!quote:Op maandag 11 september 2023 11:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik zat er al een paar weken mee hoewel men eigenlijk unaniem vond dat ik moest blijven.
Het is geen 16:30u, toch?quote:Op maandag 11 september 2023 15:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, dat was idd een lange dag.
Nee, gelukkig niet. Dat zou helemaal te lang geweest zijn.quote:
Hoe was het bij Piers Morgan?quote:Op maandag 11 september 2023 12:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Is er geen vereniging voor vrouwelijke FOK!kers die om een directeur verlegen zit?
Welkomquote:Op maandag 11 september 2023 16:38 schreef NailQueen het volgende:
Wij rijden weer in Nederland. Wat is het hier lekker plat
Ja, zo zijn ze in Nederland.quote:Op maandag 11 september 2023 16:38 schreef NailQueen het volgende:
Wij rijden weer in Nederland. Wat is het hier lekker plat
Heel plat volk inderdaad, verschrikkelijkquote:Op maandag 11 september 2023 16:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zo zijn ze in Nederland.
@:strani
Gelukkig komt vooral de bovenlaag naar de Costa’s bij jou.quote:Op maandag 11 september 2023 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel plat volk inderdaad, verschrikkelijk
We hebben lekker gegeten! Van Chinese tomatensoep naar Japanse sushi en via Italiaanse salade naar een Hollandse biefstuk!quote:Op maandag 11 september 2023 17:13 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Hoe was je wereldrestaurant? Heb je nog nieuwe ontdekkingen gedaan?
@Strani hebben ze daar eigenlijk veel muggen? (Oprechte vraag)quote:Op maandag 11 september 2023 17:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig komt vooral de bovenlaag naar de Costa’s bij jou.
Nou inderdaad, hier hebben we tenminste nog een beetje niveau in de gesprekken terwijl we staan te wachten bij de patatboerquote:Op maandag 11 september 2023 17:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig komt vooral de bovenlaag naar de Costa’s bij jou.
Mja. Best wel geloof ik. Alleen woon ik op vier hoog en heb er zelf (ondanks het zwembad) vrijwel geen last van. En verder pakken ze toch eerst de toeristen.quote:Op maandag 11 september 2023 17:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:strani hebben ze daar eigenlijk veel muggen? (Oprechte vraag)
* Streept de costa’s door als potentiële vakantiebestemming.quote:Op maandag 11 september 2023 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja. Best wel geloof ik. Alleen woon ik op vier hoog en heb er zelf (ondanks het zwembad) vrijwel geen last van. En verder pakken ze toch eerst de toeristen.
Ik bescherm je welquote:Op maandag 11 september 2023 18:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
* Streept de costa’s door als potentiële vakantiebestemming.
Nou ja! Hawaii is toch OOK op deze wereld te vinden?quote:Op maandag 11 september 2023 17:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
We hebben lekker gegeten! Van Chinese tomatensoep naar Japanse sushi en via Italiaanse salade naar een Hollandse biefstuk!
Ze hadden daar óók geen pizza HawaiDat vond ik wel schokkend, pizza Hawai hoort toch in iedere keuken thuis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |