Oh ja, dat is wel slimmer om het zo te noemen.quote:Op zondag 10 september 2023 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al bedacht ik mij later ook dat het een moment van stilte was en geen minuut
Al kon hij hier niks aan doen.quote:
Ja, wie anders. Benieuwd wie hij deze keer de schuld geeft.quote:
Blijft toch wel zonde dat penalties gegeven worden tegenwoordig. Terwijl ze zo bepalend zijn.quote:Op zondag 10 september 2023 20:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad dit was vrij onbenullig allemaal.
Over niets kunnen gesproken. Die Duitsers gaan nog minder lekker dan wijquote:Op zondag 10 september 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Nederlands elftal kan ook niets hé?
Ja ik kijk ook mee vanuit Duitsland
Ja, dit is vergelijkbaar met die lichte strafcorners in het hockey.quote:Op zondag 10 september 2023 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijft toch wel zonde dat penalties gegeven worden tegenwoordig. Terwijl ze zo bepalend zijn.
Ja, dat was sowieso niet slim inderdaad.quote:Op zondag 10 september 2023 20:53 schreef Arizona het volgende:
Wie gaat er nou rondspelen in de eigen 16 meter, daar begon het allemaal mee.
Hoe verloopt de terugreis?quote:Op zondag 10 september 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Nederlands elftal kan ook niets hé?
Ja ik kijk ook mee vanuit Duitsland
Hockey heeft echt betere spelregels dan voetbal.quote:Op zondag 10 september 2023 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit is vergelijkbaar met die lichte strafcorners in het hockey.
Daar begon het in Frankrijk ook mee.quote:Op zondag 10 september 2023 20:53 schreef Arizona het volgende:
Wie gaat er nou rondspelen in de eigen 16 meter, daar begon het allemaal mee.
Hockey is toch gewoon: zoek een voet, krijg een strafcorner.quote:Op zondag 10 september 2023 20:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hockey heeft echt betere spelregels dan voetbal.
Ze gingen prima met basketbalquote:Op zondag 10 september 2023 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over niets kunnen gesproken. Die Duitsers gaan nog minder lekker dan wij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |