Ja, in de bergen zijn muggen vrij zeldzaam. Wij hebben ze in Oostenrijk eigenlijk nauwelijks gezien. En dan was het af en toe best zo warm dat je de hele nacht het raam open moest houden. Maar behoudens een verdwaalde vlieg zorgde dat niet voor problemen.quote:Op zondag 10 september 2023 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, echt dikke pech. Maar op de muggen-ellende na hebben we wel een superleuke vakantie gehad gelukkig![]()
Ik reageer wel vaker heftig op insectenbeten, maar zo erg als dit jaar was het nog nooit. We gaan dus ook echt volgend jaar zoeken naar een mug-arme bestemming, in ieder geval niet meer naar een meer dus, maar naar de bergen of de zee. In Südtirol en Oostenrijk, op Mallorca en op Tenerife waren er niet tot nauwelijks muggen.
Dat was @Fred_B met zijn hele familie.quote:Op zondag 10 september 2023 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik naar huis reed was het echt druk de provincie uit.Vanaf de provincie grens met Brabant tot ongeveer bij Heinkenszand was het file of langzaam rijdend. (Afstand van zo'n 30km)
Inderdaad, het werd nog even laat met al die sightseeing in Heinkenszand.quote:Op zondag 10 september 2023 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was @:Fred_B met zijn hele familie.
Heb je nog naar Luctor kunnen zwaaien bij het terugrijden?quote:Op zondag 10 september 2023 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, het werd nog even laat met al die sightseeing in Heinkenszand.
Dit hadden we wel kunnen doen als ik wist dat Fred aan de andere kant reed.quote:Op zondag 10 september 2023 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je nog naar Luctor kunnen zwaaien bij het terugrijden?
Harde wind op het strand kan ook prachtig zijnquote:Op zondag 10 september 2023 20:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeeland is prachtig, maar wel zolang je mooi weer hebt. Anders vind ik er niet zo veel aan.
En sterkte met het bijkomen van je vakantie
Zondequote:Op zondag 10 september 2023 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit hadden we wel kunnen doen als ik wist dat Fred aan de andere kant reed.
Gewoon zwaaien uit voorzorg. Doe ik ook altijd als ik binnen de gemeentegrenzen van Roger, Meke en Epiales benquote:Op zondag 10 september 2023 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit hadden we wel kunnen doen als ik wist dat Fred aan de andere kant reed.
Iedereen zwaaide naar Luctor uiteraardquote:Op zondag 10 september 2023 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je nog naar Luctor kunnen zwaaien bij het terugrijden?
Is het een lopend stuk brie?quote:
Ja idd. Ook apart dat ie alle spelers een hand geeft.quote:
Zo’n winterstorm met golven tot aan de duinenquote:Op zondag 10 september 2023 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Harde wind op het strand kan ook prachtig zijn
Ik neem aan dat Mona dat komend jaar ook wel doet.quote:Op zondag 10 september 2023 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja idd. Ook apart dat ie alle spelers een hand geeft.
quote:
quote:
Ja. Al bedacht ik mij later ook dat het een moment van stilte was en geen minuutquote:Op zondag 10 september 2023 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Mijn moeder zei ook al, dat waren maar 23 seconden.
Oh ja, dat is wel slimmer om het zo te noemen.quote:Op zondag 10 september 2023 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al bedacht ik mij later ook dat het een moment van stilte was en geen minuut
Al kon hij hier niks aan doen.quote:
Ja, wie anders. Benieuwd wie hij deze keer de schuld geeft.quote:
Blijft toch wel zonde dat penalties gegeven worden tegenwoordig. Terwijl ze zo bepalend zijn.quote:Op zondag 10 september 2023 20:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad dit was vrij onbenullig allemaal.
Over niets kunnen gesproken. Die Duitsers gaan nog minder lekker dan wijquote:Op zondag 10 september 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Nederlands elftal kan ook niets hé?
Ja ik kijk ook mee vanuit Duitsland
Ja, dit is vergelijkbaar met die lichte strafcorners in het hockey.quote:Op zondag 10 september 2023 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijft toch wel zonde dat penalties gegeven worden tegenwoordig. Terwijl ze zo bepalend zijn.
Ja, dat was sowieso niet slim inderdaad.quote:Op zondag 10 september 2023 20:53 schreef Arizona het volgende:
Wie gaat er nou rondspelen in de eigen 16 meter, daar begon het allemaal mee.
Hoe verloopt de terugreis?quote:Op zondag 10 september 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Nederlands elftal kan ook niets hé?
Ja ik kijk ook mee vanuit Duitsland
Hockey heeft echt betere spelregels dan voetbal.quote:Op zondag 10 september 2023 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit is vergelijkbaar met die lichte strafcorners in het hockey.
Daar begon het in Frankrijk ook mee.quote:Op zondag 10 september 2023 20:53 schreef Arizona het volgende:
Wie gaat er nou rondspelen in de eigen 16 meter, daar begon het allemaal mee.
Hockey is toch gewoon: zoek een voet, krijg een strafcorner.quote:Op zondag 10 september 2023 20:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hockey heeft echt betere spelregels dan voetbal.
Ze gingen prima met basketbalquote:Op zondag 10 september 2023 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over niets kunnen gesproken. Die Duitsers gaan nog minder lekker dan wij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |