Zeker. Een verkeerde opmerking kan iedereen weleens maken. Maar je schuldig maken aan smaad en dan door je excuses aan te bieden gewoon weer mag aanschuiven is heel bijzonder.quote:Op zondag 10 september 2023 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het trouwens belachelijk dat Pierre alweer bij de NOS aan tafel zit.
Voor de wedstrijd wel ja. Dus best kans dat het daar nu weer regent.quote:
Dan heeft Nederland wel een goed moment gekozen om de pits in te gaan en even een noppenwissel te kunnen doen.quote:Op zondag 10 september 2023 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd wel ja. Dus best kans dat het daar nu weer regent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:
quote:
Dat is zielig voor de tegenstander.quote:Op zondag 10 september 2023 22:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Schande dat die niet in de basis startte!
Geen Wout om de boel te redden?quote:Op zondag 10 september 2023 22:07 schreef H_T het volgende:
Het is echt dikke chaos vandaag bij de Indycar
Zie, ik ben het nog niet vergeten![]()
Voor wie dan?quote:Op zondag 10 september 2023 22:10 schreef Fred_B het volgende:
Simons heeft de dozen nog om zijn schoenen zitten, zo lijkt het. Die zou ik wisselen.
Mwahquote:Op zondag 10 september 2023 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van Dijk neemt wel een risico met die duw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |