Ik vind 'stout' heel relatief.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Aha! U was een stout jongetje dat door de Sint mee is genomen!
Ik was er niet eens aan begonnenquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest voor vandaag met werken.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik was er niet eens aan begonnen
Crimineel.quote:
Geen idee waar dit over gaat maar het lijkt me een soort spoiler?quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Meke en @:Momo Ik heb de aflevering teruggekeken en idd Iris heeft nog niet de 2de immuniteitsmunt gevonden.
Dus ik zat fout.
Geen spoiler en het gaat over Expeditie Robisonquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar het lijkt me een soort spoiler?
Oké. Hmm ik zat er anders heel erg naar uit te kijken om er achter te komen of Iris de 2e immuniteitsmunt had gevondenquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen spoiler en het gaat over Expeditie Robison
Ik heb chaos veroorzaakt met een post in de Expeditie Robison topicquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Hmm ik zat er anders heel erg naar uit te kijken om er achter te komen of Iris de 2e immuniteitsmunt had gevonden
Sluit wel mooi aan bij de TT.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb chaos veroorzaakt met een post in de Expeditie Robison topic
Dan is de betekenis van het begrip spoiler opeens wel heel erg veranderdquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond het zelf anders best indrukwekkend, ik zei: Basta, zanzana!quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Toeristen die met handen en voeten de lokale taal proberen te praten worden door muggen nooit zo serieus genomen. Het maakt ze alleen maar aantrekkelijker, sorry
Nu we weten dat het over ER gaat is het pas écht een spoiler, tot die tijd was het net zo'n random uitspraak als Luctor die opeens 2-1 ofzo roept terwijl niemand weet over welke sport het gaat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
"nog maar een half minuutje" ging niet over het einde van Luc zijn werkdag ?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu we weten dat het over ER gaat is het pas écht een spoiler, tot die tijd was het net zo'n random uitspraak als Luctor die opeens 2-1 ofzo roept terwijl niemand weet over welke sport het gaat.
Nou ja dat is dus een mooi voorbeeld van één van die grote mysteriesquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
"nog maar een half minuutje" ging niet over het einde van Luc zijn werkdag ?
Nee, want ik had een half uur ervoor al gezegd dat het mooi was geweest voor vandaag.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
"nog maar een half minuutje" ging niet over het einde van Luc zijn werkdag ?
Ik kan dat programma ook echt niet kijken, plaatsvervangend ongemakquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:44 schreef Yesse het volgende:
Weer eens live TV kijken (wij hebben NL ziet dus zappen doen we nooit meer) maar wat een cringe is dat First Dates toch soms
Een collega van me vond het ooit een heel goed idee om te opperen dat dit echt wat voor mij was om aan mee te doen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:44 schreef Yesse het volgende:
Weer eens live TV kijken (wij hebben NL ziet dus zappen doen we nooit meer) maar wat een cringe is dat First Dates toch soms
Volgens mij word je helemaal uitgevraagd zodat ze lekker sappige details over je weten en geven dan aan je date aan dat ze daarover moeten beginnen. Die dates gaan zo snel de diepte in.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een collega van me vond het ooit een heel goed idee om te opperen dat dit echt wat voor mij was om aan mee te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |