Dat was het bij mij vanmorgen rond 6:30 alquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het alweer benauwd.
En alweer 25,4 graden in huis.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:50 schreef Cyan9 het volgende:
Leuk wakker worden joh, 17 graden buiten en nog steeds 27 graden binnen.
Ja, prachtigquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Het hele ER topic is in paniek door jouw opmerking!!
Nee, frustrerendquote:
Ik moet nog terugkijken, dus geen spoilers.quote:
Ik ga maar eens aflevering 2 eens terugkijken vanavond. Ik kan met herinneren dat zowel Eva als Iris de munt hadden gevondenquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Het hele ER topic is in paniek door jouw opmerking!!
27 graden maar en dat zónder airco?!quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:50 schreef Cyan9 het volgende:
Leuk wakker worden joh, 17 graden buiten en nog steeds 27 graden binnen.
Hoe ik het mij kan herinneren enkel Eva.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga maar eens aflevering 2 eens terugkijken vanavond. Ik kan met herinneren dat zowel Eva als Iris de munt hadden gevonden
Ja vreselijk weer. Zo jong en met zijn zwangere vrouw in auto ongeluk waarschijnlijk na hartaanval van hem.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:37 schreef GeorgeM het volgende:
Jeetje, wat een drama van Nathan van Hooijdonck
quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Cha Cha Cha aan het luisteren om mezelf wakker te houden
Ik heb het ook geprobeerd, en daarna ben ik een half uur ingedommeld. Matige tip wel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Cha Cha Cha aan het luisteren om mezelf wakker te houden
Zeer matige cover van orgineelquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd, en daarna ben ik een half uur ingedommeld. Matige tip wel.
Toeristen die met handen en voeten de lokale taal proberen te praten worden door muggen nooit zo serieus genomen. Het maakt ze alleen maar aantrekkelijker, sorryquote:Op maandag 11 september 2023 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb Italiaans geschreeuwd naar de muggen aldaar en zelfs het handgebaar gemaakt, maar dat hielp anders niets
Waar zijn ze vandaag?quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:28 schreef Em31 het volgende:
Wat een mooie omgeving vandaag in de Vuelta, zo zie je Spanje ook niet zo vaak.
Je kiest er zelf voor om te leven op een plek waar de temperatuur regelmatig hoger is.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
27 graden maar en dat zónder airco?!
Helemaal bovenin in het midden (van Liencres Playa naar Bejes). Het is er heel groen, mooie dorpjes, aan de kust, etc.quote:
Ahh oké! Ja Spanje is een heel divers land maar dat is bij de meesten niet zo bekend.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helemaal bovenin in het midden (van Liencres Playa naar Bejes). Het is er heel groen, mooie dorpjes, aan de kust, etc.
Ik was minderjarig toen ik naar Spanje werd gesleeptquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor om te leven op een plek waar de temperatuur regelmatig hoger is.
Aha! U was een stout jongetje dat door de Sint mee is genomen!quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was minderjarig toen ik naar Spanje werd gesleept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |