Ja, prachtigquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Het hele ER topic is in paniek door jouw opmerking!!
Nee, frustrerendquote:
Ik moet nog terugkijken, dus geen spoilers.quote:
Ik ga maar eens aflevering 2 eens terugkijken vanavond. Ik kan met herinneren dat zowel Eva als Iris de munt hadden gevondenquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Het hele ER topic is in paniek door jouw opmerking!!
27 graden maar en dat zónder airco?!quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:50 schreef Cyan9 het volgende:
Leuk wakker worden joh, 17 graden buiten en nog steeds 27 graden binnen.
Hoe ik het mij kan herinneren enkel Eva.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga maar eens aflevering 2 eens terugkijken vanavond. Ik kan met herinneren dat zowel Eva als Iris de munt hadden gevonden
Ja vreselijk weer. Zo jong en met zijn zwangere vrouw in auto ongeluk waarschijnlijk na hartaanval van hem.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:37 schreef GeorgeM het volgende:
Jeetje, wat een drama van Nathan van Hooijdonck
quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Cha Cha Cha aan het luisteren om mezelf wakker te houden
Ik heb het ook geprobeerd, en daarna ben ik een half uur ingedommeld. Matige tip wel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Cha Cha Cha aan het luisteren om mezelf wakker te houden
Zeer matige cover van orgineelquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd, en daarna ben ik een half uur ingedommeld. Matige tip wel.
Toeristen die met handen en voeten de lokale taal proberen te praten worden door muggen nooit zo serieus genomen. Het maakt ze alleen maar aantrekkelijker, sorryquote:Op maandag 11 september 2023 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb Italiaans geschreeuwd naar de muggen aldaar en zelfs het handgebaar gemaakt, maar dat hielp anders niets
Waar zijn ze vandaag?quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:28 schreef Em31 het volgende:
Wat een mooie omgeving vandaag in de Vuelta, zo zie je Spanje ook niet zo vaak.
Je kiest er zelf voor om te leven op een plek waar de temperatuur regelmatig hoger is.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
27 graden maar en dat zónder airco?!
Helemaal bovenin in het midden (van Liencres Playa naar Bejes). Het is er heel groen, mooie dorpjes, aan de kust, etc.quote:
Ahh oké! Ja Spanje is een heel divers land maar dat is bij de meesten niet zo bekend.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helemaal bovenin in het midden (van Liencres Playa naar Bejes). Het is er heel groen, mooie dorpjes, aan de kust, etc.
Ik was minderjarig toen ik naar Spanje werd gesleeptquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor om te leven op een plek waar de temperatuur regelmatig hoger is.
Aha! U was een stout jongetje dat door de Sint mee is genomen!quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was minderjarig toen ik naar Spanje werd gesleept
Ik vind 'stout' heel relatief.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Aha! U was een stout jongetje dat door de Sint mee is genomen!
Ik was er niet eens aan begonnenquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest voor vandaag met werken.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik was er niet eens aan begonnen
Crimineel.quote:
Geen idee waar dit over gaat maar het lijkt me een soort spoiler?quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Meke en @:Momo Ik heb de aflevering teruggekeken en idd Iris heeft nog niet de 2de immuniteitsmunt gevonden.
Dus ik zat fout.
Geen spoiler en het gaat over Expeditie Robisonquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar het lijkt me een soort spoiler?
Oké. Hmm ik zat er anders heel erg naar uit te kijken om er achter te komen of Iris de 2e immuniteitsmunt had gevondenquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen spoiler en het gaat over Expeditie Robison
Ik heb chaos veroorzaakt met een post in de Expeditie Robison topicquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Hmm ik zat er anders heel erg naar uit te kijken om er achter te komen of Iris de 2e immuniteitsmunt had gevonden
Sluit wel mooi aan bij de TT.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb chaos veroorzaakt met een post in de Expeditie Robison topic
Dan is de betekenis van het begrip spoiler opeens wel heel erg veranderdquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond het zelf anders best indrukwekkend, ik zei: Basta, zanzana!quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Toeristen die met handen en voeten de lokale taal proberen te praten worden door muggen nooit zo serieus genomen. Het maakt ze alleen maar aantrekkelijker, sorry
Nu we weten dat het over ER gaat is het pas écht een spoiler, tot die tijd was het net zo'n random uitspraak als Luctor die opeens 2-1 ofzo roept terwijl niemand weet over welke sport het gaat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
"nog maar een half minuutje" ging niet over het einde van Luc zijn werkdag ?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu we weten dat het over ER gaat is het pas écht een spoiler, tot die tijd was het net zo'n random uitspraak als Luctor die opeens 2-1 ofzo roept terwijl niemand weet over welke sport het gaat.
Nou ja dat is dus een mooi voorbeeld van één van die grote mysteriesquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
"nog maar een half minuutje" ging niet over het einde van Luc zijn werkdag ?
Nee, want ik had een half uur ervoor al gezegd dat het mooi was geweest voor vandaag.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kan dat programma ook echt niet kijken, plaatsvervangend ongemakquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:44 schreef Yesse het volgende:
Weer eens live TV kijken (wij hebben NL ziet dus zappen doen we nooit meer) maar wat een cringe is dat First Dates toch soms
Een collega van me vond het ooit een heel goed idee om te opperen dat dit echt wat voor mij was om aan mee te doen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:44 schreef Yesse het volgende:
Weer eens live TV kijken (wij hebben NL ziet dus zappen doen we nooit meer) maar wat een cringe is dat First Dates toch soms
Volgens mij word je helemaal uitgevraagd zodat ze lekker sappige details over je weten en geven dan aan je date aan dat ze daarover moeten beginnen. Die dates gaan zo snel de diepte in.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een collega van me vond het ooit een heel goed idee om te opperen dat dit echt wat voor mij was om aan mee te doen.
Nee dat kon niet. Want die begint vroeger, dus werkt niet tot zo laat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die collega heb je toen gelijk laten ontslaanquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een collega van me vond het ooit een heel goed idee om te opperen dat dit echt wat voor mij was om aan mee te doen.
genotquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:47 schreef GeorgeM het volgende:
Zie je de persco’s en interviews al voor je
quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We wachten op je bij Goose Goose Duck
Och, de enige keuze zou ik niet direct willen zeggen. Als de baas niet wenst mee te werken aan dat ontslag zijn er best nog andere manieren te vinden om zo'n collega te laten verdwijnen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die collega heb je toen gelijk laten ontstaanDat is de enige keuze als iemand daarmee aan zou komen bij elk weldenkend mens.
Reageerbuiscollegaquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die collega heb je toen gelijk laten ontstaanDat is de enige keuze als iemand daarmee aan zou komen bij elk weldenkend mens.
Volgens meneer Sjors willen ze het hooi binnenhalen voordat het gaat regenen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:52 schreef Arizona het volgende:
Ok, ze rijden nu (als in 10 voor 9 terwijl het donker is) met een reusachtige tractor het braakliggende terrein achter ons op en gaan daar ploegen ofzoWat een herrie.
Dat is de enige logische oorzaak voor iemand die met dat idee komt toch?quote:
Er is geen hooi hier, het is een braakliggend stuk grondquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens meneer Sjors willen ze het hooi binnenhalen voordat het gaat regenen.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er is geen hooi hier, het is een braakliggend stuk grond
En de tractor was na 5 minuten alweer wegHij was drukker met in- en uitrijden dan met op het terrein zijn. Heeeeel vreemd dit.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Meke en @:Momo Ik heb de aflevering teruggekeken en idd Iris heeft nog niet de 2de immuniteitsmunt gevonden.
Dus ik zat fout.
Heb ik wel eens verteld dat m'n vriend daaraan heeft meegedaanquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:44 schreef Yesse het volgende:
Jij bent 'de andere vrouw'quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb ik wel eens verteld dat m'n vriend daaraan heeft meegedaan![]()
![]()
Ik niet, dus je kunt nagaan hoe dat af is gelopen
Jaquote:
WHUTquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb ik wel eens verteld dat m'n vriend daaraan heeft meegedaan![]()
![]()
Ik niet, dus je kunt nagaan hoe dat af is gelopen
Die zag er 30 jaar terug toch al uit alsof ze hem voor elke wedstrijd uit Huize Avondrust oppikten?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:04 schreef GeorgeM het volgende:
Die Rudi Völler ziet er ook niet uit zeg, ik herkende ‘m bijna niet meer
Het lijkt me echt vreselijk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens mij word je helemaal uitgevraagd zodat ze lekker sappige details over je weten en geven dan aan je date aan dat ze daarover moeten beginnen. Die dates gaan zo snel de diepte in.
Ik moest het lijk even verstoppen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er is geen hooi hier, het is een braakliggend stuk grond
En de tractor was na 5 minuten alweer wegHij was drukker met in- en uitrijden dan met op het terrein zijn. Heeeeel vreemd dit.
susquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik moest het lijk even verstoppen.
Het veenlijk?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik moest het lijk even verstoppen.
Welke party is dat?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:18 schreef Momo het volgende:
Nog 2 dagen werken en dan gaan we Tilburg verbouwen @:Cee
Het is na 22:30, dus we kunnen niet uitsluiten dat het mannen regentquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:59 schreef NailQueen het volgende:
Hè wat is dat water uit de lucht? Dat hadden ze in Italie helemaal niet
Daar heb ik in Italie weinig van gemerkt dus kom maar op. Hallelujah!quote:Op woensdag 13 september 2023 00:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is na 22:30, dus we kunnen niet uitsluiten dat het mannen regent
quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:59 schreef NailQueen het volgende:
Hè wat is dat water uit de lucht? Dat hadden ze in Italie helemaal niet
Hé maar ben jij eigenlijk nog op vakantie geweest deze zomer?quote:Op woensdag 13 september 2023 00:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar heb ik in Italie weinig van gemerkt dus kom maar op. Hallelujah!
Zij heeft Italië nog gehaald, dat is mij niet geluktquote:Op woensdag 13 september 2023 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Hé maar ben jij eigenlijk nog op vakantie geweest deze zomer?
Kut-treinen ook altijdquote:Op woensdag 13 september 2023 00:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Zij heeft Italië nog gehaald, dat is mij niet gelukt
Dit keer niet! Nu was het mijn eigen voet die ging muitenquote:
Neuh niet echt.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Hé maar ben jij eigenlijk nog op vakantie geweest deze zomer?
Ja dat had ik meegekregen, maar misschien is het beter als we alsnog de treinen de schuld geven? Door die vertraging van laatst heeft je voet waarschijnlijk stress ondervonden.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit keer niet! Nu was het mijn eigen voet die ging muiten
Goed idee!quote:Op woensdag 13 september 2023 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat had ik meegekregen, maar misschien is het beter als we alsnog de treinen de schuld geven? Door die vertraging van laatst heeft je voet waarschijnlijk stress ondervonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |