Nee dat kon niet. Want die begint vroeger, dus werkt niet tot zo laat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
"nog maar een half minuutje" ging niet over het einde van Luc zijn werkdag ?
Die collega heb je toen gelijk laten ontslaanquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een collega van me vond het ooit een heel goed idee om te opperen dat dit echt wat voor mij was om aan mee te doen.
genotquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:47 schreef GeorgeM het volgende:
Zie je de persco’s en interviews al voor je
quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We wachten op je bij Goose Goose Duck
Och, de enige keuze zou ik niet direct willen zeggen. Als de baas niet wenst mee te werken aan dat ontslag zijn er best nog andere manieren te vinden om zo'n collega te laten verdwijnen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die collega heb je toen gelijk laten ontstaanDat is de enige keuze als iemand daarmee aan zou komen bij elk weldenkend mens.
Reageerbuiscollegaquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die collega heb je toen gelijk laten ontstaanDat is de enige keuze als iemand daarmee aan zou komen bij elk weldenkend mens.
Volgens meneer Sjors willen ze het hooi binnenhalen voordat het gaat regenen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:52 schreef Arizona het volgende:
Ok, ze rijden nu (als in 10 voor 9 terwijl het donker is) met een reusachtige tractor het braakliggende terrein achter ons op en gaan daar ploegen ofzoWat een herrie.
Dat is de enige logische oorzaak voor iemand die met dat idee komt toch?quote:
Er is geen hooi hier, het is een braakliggend stuk grondquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens meneer Sjors willen ze het hooi binnenhalen voordat het gaat regenen.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er is geen hooi hier, het is een braakliggend stuk grond
En de tractor was na 5 minuten alweer wegHij was drukker met in- en uitrijden dan met op het terrein zijn. Heeeeel vreemd dit.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Meke en @:Momo Ik heb de aflevering teruggekeken en idd Iris heeft nog niet de 2de immuniteitsmunt gevonden.
Dus ik zat fout.
Heb ik wel eens verteld dat m'n vriend daaraan heeft meegedaanquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:44 schreef Yesse het volgende:
Weer eens live TV kijken (wij hebben NL ziet dus zappen doen we nooit meer) maar wat een cringe is dat First Dates toch soms
Jij bent 'de andere vrouw'quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb ik wel eens verteld dat m'n vriend daaraan heeft meegedaan![]()
![]()
Ik niet, dus je kunt nagaan hoe dat af is gelopen
Jaquote:
WHUTquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb ik wel eens verteld dat m'n vriend daaraan heeft meegedaan![]()
![]()
Ik niet, dus je kunt nagaan hoe dat af is gelopen
Die zag er 30 jaar terug toch al uit alsof ze hem voor elke wedstrijd uit Huize Avondrust oppikten?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:04 schreef GeorgeM het volgende:
Die Rudi Völler ziet er ook niet uit zeg, ik herkende ‘m bijna niet meer
Het lijkt me echt vreselijk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens mij word je helemaal uitgevraagd zodat ze lekker sappige details over je weten en geven dan aan je date aan dat ze daarover moeten beginnen. Die dates gaan zo snel de diepte in.
Ik moest het lijk even verstoppen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er is geen hooi hier, het is een braakliggend stuk grond
En de tractor was na 5 minuten alweer wegHij was drukker met in- en uitrijden dan met op het terrein zijn. Heeeeel vreemd dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |