Jij ook fijen kerstdagen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:34 schreef molloot200 het volgende:
Fijen kerstdagen @:Luctor.et.Emergo
Geen probleem, die gekke punt is nu wegquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan een mod even de typefout uit de TT halen?
quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Geen probleem, die gekke punt is nu weg
quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik hoop toch dat het leuker wordt dan dat
Ohh jeequote:Op zaterdag 25 december 2021 10:23 schreef Em31 het volgende:
Ik zeg dus deze week al een aantal keer tegen familie, zaterdagochtend komen door zelftesten meerdere mensen erachter dat de toch niet samen kerst kunnen vieren.
Nou 3x raden![]()
nichtje en neefje besmet.
Wordt een rustige kerst.
Geenquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh jeeHoeveel gasten komen er uiteindelijk dan nog?
Dit vind ik niet helemaal passen bij de kerstgedachte, Fred.quote:
Ahh ja, zo moet je er dan ook maar mee omgaanquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geen![]()
hebben samen gespeeld met andere nichtje eergisteren.
Super jammer, maar het is wat het is. Breng straks de toetjes langs en we vieren het nog wel een andere keer.
Lekker rustigquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:23 schreef Em31 het volgende:
Ik zeg dus deze week al een aantal keer tegen familie, zaterdagochtend komen door zelftesten meerdere mensen erachter dat de toch niet samen kerst kunnen vieren.
Nou 3x raden![]()
nichtje en neefje besmet.
Wordt een rustige kerst.
Luctor begon ermee, ik pas me wel aan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit vind ik niet helemaal passen bij de kerstgedachte, Fred.
Typefout?quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:39 schreef BillDauterive het volgende:
Mooie typefout in de TT! Ik hoop dat die blijft staan
Weg de monarchie zou me een uitstekende conclusie lijken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Direct na de Kersttoespraak de nabeschouwing bij de NOS!
Hoiiii sweetie, jij ook fijne kerstdagen 🎄🥂🤗quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:31 schreef Senn88 het volgende:
Fijne kerstdagen allemaal en koen in het bijzonder
Dan krijgen we zeker Mark Rutte als president. Nou, doe mij dan maar die lapzwans van een Wimlex, hoorquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Weg de monarchie zou me een uitstekende conclusie lijken.
Ik weet niet wat een James Webb raket is, maar die monchou klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:40 schreef Arizona het volgende:
Zo. Brunch was gezellig. Mijn monchou-glaasjes staan in de koelkast op te stijven. De James Webb raket is de lucht in. De gehele tijd de top 2000 op de achtergrond. Het gaat goed!
Zo nog even wandelen denk ik
Ik een uurtjequote:Op zaterdag 25 december 2021 16:04 schreef BillDauterive het volgende:
Net twee uur lang door het bos gelopen en nu thuis gloeit mijn gezicht helemaalIk voel me net een kacheltje!
Heerlijk!quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik een uurtje
Lekker he!
En nu lekker thuis voor de kachel en top 2000 verder luisteren
https://www.nu.nl/tech/61(...)it-frans-guyana.htmlquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een James Webb raket is, maar die monchou klinkt heerlijkMooi!
Ahquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/tech/61(...)it-frans-guyana.html
Ik heb mijn toetjes-ambitie van drie kleine desserts wat beperkt. We hebben al best veel, dus ik heb in eerste instantie alleen mini-monchoutaartjes (in een glaasje) als dessert. Verder hebben we wel alles in huis voor mini-bananasplit, mochten we nog trek hebben, dan maak ik dat a la minute
quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:06 schreef murp het volgende:
[info]Fijne kerstdagen allemaal![/info]
Wij zijn expres niet naar de bekendste parkeerplaats van het natuurgebied gereden (was heel druk) maar naar een kleinere verderop (nog geen 5 auto’s)quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heerlijk!Het was wel druk in het bos, alsof het een speciale dag is
Nu heerlijk weer de top 2000 aan, al is het wel jammer dat ik mijn favoriete DJ nu gemist heb. Ach, de komende week horen we Gijs Staverman nog genoeg.
Voor Shape of You was zijn muziek best oké maar dat kwam voornamelijk omdat hij het zelf schreef en componeerde. Na 2017 is hij meer de commerciele kant opgegaan en is zijn muziek een stuk minder geworden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind ze wel meerdere goede nummers hebben (de meeste vooral van hun eerste twee albums). Maar ook heel veel inwisselbare meuk. Met name dan hun samenwerkingen.
Maar het grootste mysterie blijft toch wel Ed Sheeran. Waarom die er met zoveel nummers instaat...
But in the end.. they didn'tquote:Op zaterdag 25 december 2021 17:28 schreef NailQueen het volgende:
Ik merk dat het hier ook nog lekker doorgaat![]()
quote:
Je hebt het goed voor mekaarquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben er wel eventjes. Lig lekker op de bank naar de top 2000 te luisteren en te kijken en man en dochter zijn nog bezig met hun gerechten voor het diner zo meteen
Zekerquote:
Oja je kan live meekijken. Dat zou ik echt niet durvenquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeker
Mijn deel (het toetje) heb ik vanmiddag al gemaakt![]()
Ik ben nu wat aan het surfen naar een iets langere wandelroute voor maandag, we willen dan "ergens" op de Veluwe een route van 10-14 km gaan lopen. En tegelijkertijd aan het cringen om de rare mensen op de schermen bij de top 2000
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
De parelhoen was perfect gelukt. Goed zo chefkok Billie
Ik heb het al opquote:
Oe, dat klinkt heerlijk!quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stoofgerecht nog een uur in de oven en daarna nog ovenaardappelen in de oven.
Dus late kerstdiner voor mij
Yes! Chefkok NailQueenquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:51 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb warme chocolademelk gemaakt .Telt dat ook?
ChocoQueenquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Yes! Chefkok NailQueenOf is het dan eerder chocolade-barista NailQueen?
Vandaag zekerquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:51 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb warme chocolademelk gemaakt .Telt dat ook?
Ik vind die vormpjes erg leukquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:20 schreef H_T het volgende:
Hier komt zo het hoofdgerecht op tafel. Ergens daarna mijn dessert, en als dat een beetje fatsoenlijk uit de vormpjes komt zit het wel goed denk ik
Het is sowieso zat!
* pakt een koekje en bedankt NailQueenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Wil er iemand nog wat chocoladekoekjes? #ChocoQueen
* NailQueen deelt een schaal met koekjes uit
Oeh, altijd lekker. *paktquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Wil er iemand nog wat chocoladekoekjes? #ChocoQueen
* NailQueen deelt een schaal met koekjes uit
Oei! hopelijk valt het mee :/quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:17 schreef Redefine het volgende:
Zo, ook weer thuis. Vandaag kerst gevierd met familieMijn moeder en schoonzus kregen nog wel flinke ruzie (en ruzie tijdens kerst etc. is echt al heel lang geleden
). Dus dat was een stuk minder gezellig. Maar daarna was het alsnog wel gezellig en zeker leuk met de nichtjes
Dus per saldo nog steeds een prima kerstdag gehad.
Waarschijnlijk wel, maar dat is pas bij visite/verjaardgen etc. een volgende keer echt te zeggen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei! hopelijk valt het mee :/
Vandaag is een prima dag ja. Weinig nummers gehoord die extreem slecht zijn. De mindere nummers hebben vooral een hoog niet heel bijzonders gehalte. Waarbij het scheelt dat je nu nog niet hebt dat iets er veel te hoog in staat of dat je een artiest al voor de twaalfde keer hoort voorbijkomen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:20 schreef molloot200 het volgende:
Op de achtergrond vandaag de hele tijd de Top 2000 aangehad. Echt een ontzettend leuke openingsdag, veel leuke muziek
Oei was het een corona/actualiteitenruzie of iets heel anders?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:17 schreef Redefine het volgende:
Zo, ook weer thuis. Vandaag kerst gevierd met familieMijn moeder en schoonzus kregen nog wel flinke ruzie (en ruzie tijdens kerst etc. is echt al heel lang geleden
). Dus dat was een stuk minder gezellig. Maar daarna was het alsnog wel gezellig en zeker leuk met de nichtjes
Dus per saldo nog steeds een prima kerstdag gehad.
Het was heel licht Corona gerelateerd. Maar de ruzie ging daar niet over.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oei was het een corona/actualiteitenruzie of iets heel anders?
Dat is ook een prima liedje jaquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:07 schreef molloot200 het volgende:
Break My Stride, ook zo'n Tiktok hype van de laatste tijd. Toch leuk dat het dan terug de Top 2000 in duiktIk kan deze wel waarderen
Ik vond ze eerst niet zo heel interessant, omdat het een beetje als nieuwe rockhype te boek stond. Terwijl het weinig met rock te maken heeft. Maar als je het objectief luistert wordt het wel steeds beter. Waarbij ik Car radio, Heavydirtysoul en Stressed Out al erg goed vind.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:15 schreef molloot200 het volgende:
Twenty One Pilots. Toch veel van meegekregen omdat mijn vriendengroep van de middelbare school hier een aantal grote fans van had. Hadden ook echt wel een paar goede nummers. Daar staan er een paar nog wel over jáááááren van in de top 2000 denk ik. En niet onverdiend vind ik.
Ik vind zelf Car Radio ook ontzettend tof. Staat helaas niet in de Top 2000 volgens mij, maar mocht ik TOP willen stemmen, zou ik zelf op die stemmen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vond ze eerst niet zo heel interessant, omdat het een beetje als nieuwe rockhype te boek stond. Terwijl het weinig met rock te maken heeft. Maar als je het objectief luistert wordt het wel steeds beter. Waarbij ik Car radio, Heavydirtysoul en Stressed Out al erg goed vind.
Ja dat dat in de Top 2000 staat kan echt nietquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:19 schreef Redefine het volgende:
Deze hype van vorig jaar daarentegen (Jerusalema) zal ik vrijwel zeker nooit kunnen waarderenMaar mogelijk is die er volgend jaar weer uit, aangezien die nu ook al flink gezakt is.
En ook weer te weinig gezakt waardoor het niet bij de pakweg onderste 100 of 50 zitten, die mensen snel op gaan zoeken als het gaat om liedjes redden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:26 schreef Redefine het volgende:
Van wat er nu aankomt acht ik de kans dat Stef Bos met Ik heb je lief er volgend jaar uit is ook heel erg groot. Vorig jaar er natuurlijk ingekomen door De beste zangers, die aandacht is er nu en volgend jaar al helemaal niet meer. En dat liedje is 549 plaatsen gezakt.
Daarmee zeg ik niks over de kwaliteit van het liedje, daarvoor ken ik het te weinig (Stef Bos zelf uiteraard wel). Maar dat soort dingen kun je wel uittekenen.
Ook een goed punt ja. En daar ook nog bovenop dat het geen liedje is wat heel veel gedraaid wordt vermoed ik zo.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En ook weer te weinig gezakt waardoor het niet bij de pakweg onderste 100 of 50 zitten, die mensen snel op gaan zoeken als het gaat om liedjes redden.
Modulatiefest van hier tot ginderquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:34 schreef Redefine het volgende:
Ik vind Beyoncé een hele goede zangeres maar dit nummer toch wel weer erg nikserig.
Daarom komt de rest ook pas later, gelukkigquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:37 schreef molloot200 het volgende:
Elbow
(bij lange na niet de beste van Elbow tho)
Dat ja. Beyoncé is ook wel grotendeels verantwoordelijk te houden voor al die aspirerende zangeressen die constant modulerenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Modulatiefest van hier tot ginder
Dat soort punten blijf je houden. Heb al veel liedjes voorbijkomen die een plek of duizend te laag staanquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Nightporter zouden we niet al met de Kerstdagen moeten horen
En straks krijg je liedjes te horen die een plek of duizend te hoog staan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat soort punten blijf je houden. Heb al veel liedjes voorbijkomen die een plek of duizend te laag staan
Ja. Daarom is de onderkant van de lijst eigenlijk zelfs nog beter om te luisteren. Vooral ook omdat het dan nog lang niet is afgelopenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En straks krijg je liedjes te horen die een plek of duizend te hoog staan.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Daarom is de onderkant van de lijst eigenlijk zelfs nog beter om te luisteren. Vooral ook omdat het dan nog lang niet is afgelopenMaar aan de onderkant heb je weliswaar dat er liedjes veel te laag staan, maar dan hoor je tenminste wel nog een goed liedje. Bij de bovenste helft geldt dat je dan en een slecht liedje staat en deze veel te hoog staat
Ook dat.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:49 schreef Redefine het volgende:
En geheid staat er een nummer (of meerderen) in de top 500 of zo, waarvan ik nog nooit gehoord heb
Het smaakte prima, alleen kwamen de cakejes en puddinkjes minder goed uit de vorm dan de proef van laatst. En de meringuekerstboompjes waren flink ingezakt, waardoor ze qua vorm niet echt meer op kerstbomen leken. Idee was leuk, smaak was goed, uiterlijk wat minderquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind die vormpjes erg leukhopelijk smaakt het.
Overigens zit ik nu aan een Chimay 150, dat is die groene waar we het laatst over hadden.
Dank je wel, jij ook nog fijen overgebleven kerstdagen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:06 schreef murp het volgende:
[info]Fijne kerstdagen allemaal![/info]
En wat dan voor mensen die dit niet lezen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
[modbreak]Jij ook murp, net als alle anderen die dit lezen[/modbreak]
Parelhoen is niet iets wat je vaak hoort. Mooi beestje om te bereiden, minder mooi beestje om in de tuin te hebbenquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
De parelhoen was perfect gelukt. Goed zo chefkok Billie
Can’t hurt you nohohohowwquote:Op zondag 26 december 2021 08:56 schreef ijs_beer het volgende:
Goede morgen.![]()
Net op tijd wakker om hrt tweede liedje van m'n stemlijst te horen.(because the night)
Goedemorgen! Hoe was je eerste?quote:Op zondag 26 december 2021 08:39 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgen allenfijne tweede kerstdag!
quote:
Monopoly spelen met het gezinquote:Op zondag 26 december 2021 09:40 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Wat gaan jullie doen vandaag?
Ik moet even boodschappen, brood en melk zijn op![]()
En verder blijf ik lekker thuis. Wat een kou. En we hebben geen afspraken
Goedemorgenquote:Op zondag 26 december 2021 09:40 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
De oranje straten moet je hebben. En de lokale Kalverstraat natuurlijkquote:Op zondag 26 december 2021 09:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Monopoly spelen met het gezinDe lokale AH had de laatste tijd een spaaractie waarin je een Monopolyversie van ons eigen dorp kon sparen. Die is net een paar dagen binnen, dus vandaag maar eens even kijken of ik kan winnen!
Niksquote:Op zondag 26 december 2021 09:40 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Oja en misschien nog even wandelen met podcast op.quote:Op zondag 26 december 2021 11:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niks![]()
Beetje Top 2000 waarschijnlijk, beetje film/dingen kijken. We hebben al wat eten in huis, misschien nog wat makkelijke hapjes of zo erbij halen.
Geen schoonfam?quote:Op zondag 26 december 2021 11:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niks![]()
Beetje Top 2000 waarschijnlijk, beetje film/dingen kijken. We hebben al wat eten in huis, misschien nog wat makkelijke hapjes of zo erbij halen.
Nee, was dit jaar alleen eigen famquote:
Oh wij gaan zo ook nog Monopoly spelenquote:Op zondag 26 december 2021 09:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Monopoly spelen met het gezinDe lokale AH had de laatste tijd een spaaractie waarin je een Monopolyversie van ons eigen dorp kon sparen. Die is net een paar dagen binnen, dus vandaag maar eens even kijken of ik kan winnen!
Die komen er nooit achter dat ik ze geen fijne kerst heb gewenstquote:Op zondag 26 december 2021 04:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
En wat dan voor mensen die dit niet lezen?
Als je oranje in handen kan krijgen: doen!quote:Op zondag 26 december 2021 09:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga zo een vriend een appje sturen die eerder niets had op 2e Kerstdag dat ie welkom is als hij behoefte heeft aan gezelschapquote:Op zondag 26 december 2021 09:40 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Was dit zo’n comment op tv?quote:Op zondag 26 december 2021 11:38 schreef Koen66 het volgende:
oja niet vergeten zometeen mijn moeder op te halen op het station
quote:Op zondag 26 december 2021 11:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was dit zo’n comment op tv?Al die kinderen die heel hyper gaan doen als ze eenmaal in beeld komen zitten inmiddels ook flink in mijn irritatiezone
Je moet wat als je niet naar de meubelboulevard kanquote:Op zondag 26 december 2021 11:42 schreef molloot200 het volgende:
Mam gaat zo haar booster halen maar ze hoorde van een vriendin die vanochtend al moest dat het een opstopping van jewelste is en dat een parkeerplaats zoeken aldaar een uitdaging is. Wordt nog wat
Ik verbaas me er zelf altijd wel over hoe goed dat nummer het doet op feestjes, vind het zelf niet zo’n bijzonder nummer eigenlijkquote:
verbazingwekkend dat het nog steeds in de T2000 staatquote:Op zondag 26 december 2021 11:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er zelf altijd wel over hoe goed dat nummer het doet op feestjes, vind het zelf niet zo’n bijzonder nummer eigenlijk
Vooral jongerenhype dus denk ik, je komt dat nummer (veel te) vaak tegen tijdens het uitgaanquote:Op zondag 26 december 2021 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verbazingwekkend dat het nog steeds in de T2000 staat
Blijkbaar door zo'n commissie.quote:Op zondag 26 december 2021 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verbazingwekkend dat het nog steeds in de T2000 staat
Ai, jammer dat het niet goed uit de vorm kwam. De smaak is het belangrijkst, maar toch wel balen.quote:Op zondag 26 december 2021 00:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Het smaakte prima, alleen kwamen de cakejes en puddinkjes minder goed uit de vorm dan de proef van laatst. En de meringuekerstboompjes waren flink ingezakt, waardoor ze qua vorm niet echt meer op kerstbomen leken. Idee was leuk, smaak was goed, uiterlijk wat minder
Hoe is de groene Chimay?
Samen met mijn moeder eet ik al een aantal jaar parelhoen met kerst. Zij wilt altijd iets niet-alledaags met kerst en ik ben geen fan van wild. Een aantal jaar terug probeerden we eens fazant en dat was erg lekker. Het jaar erop had de slager geen fazant, maar wel parelhoen en sindsdien is dat een beetje traditie geworden.quote:Op zondag 26 december 2021 04:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Parelhoen is niet iets wat je vaak hoort. Mooi beestje om te bereiden, minder mooi beestje om in de tuin te hebben
(vader had er een aantal. wat een pokkeherrie, blij dat je er een opgegeten hebt.)
En dan te bedenken dat de volwassenen in beeld nog erger zijnquote:Op zondag 26 december 2021 11:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was dit zo’n comment op tv?Al die kinderen die heel hyper gaan doen als ze eenmaal in beeld komen zitten inmiddels ook flink in mijn irritatiezone
Levitating vind ik dan weer prima, maar dan wel de versie zonder verlepte rappertquote:Op zondag 26 december 2021 12:45 schreef Redefine het volgende:
Beetje jammer dat Dua Lipa diverse echt goede nummers heeft gemaakt, maar die er niet (meer) instaan. En dan deze juist weer wel.
Er moet haast wel iets met het kloppen misgegaan zijn. Misschien de suiker te snel toegevoegd, misschien te lang geklopt, misschien heeft het iets met de kleurstoftoevoeging te maken. ik weet het niet precies. Meestal als ik meringue maak ga ik toch al voor blobs en valt het nooit zo op, dus misschien is het iets wat ik sowieso al verkeerd doe. Ergens pasten de uitgezakte boompjes wel mooi bij de niet helemaal lekker uit de vorm gekomen huisjesquote:Op zondag 26 december 2021 12:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ai, jammer dat het niet goed uit de vorm kwam. De smaak is het belangrijkst, maar toch wel balen.
Hoe kunnen die meringuekerstboompjes inzakken? Ik heb nog nooit meringue gemaakt en onderschat misschien hoe makkelijk ze te maken zijn Zijn ze niet zo makkelijk hard te krijgen?
Misschien wel beter zo dan dat je zes uur bezig bentquote:Op zondag 26 december 2021 13:09 schreef Arizona het volgende:
Nou dit was een van de kortste potjes Monopoly ooit, dochter won glorieus. Had binnen 1,5 ronde alle stations en vriend en ik kwamen alleen maar in de gevangenis en op Algemeen Fonds- en kanskaartjes. En uiteraard trokken wij dan weer de slechte kaarten. En op stations natuurlijk
Mja, wij kwamen dus vanaf het begin af aan telkens in de gevangenisquote:Op zondag 26 december 2021 13:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien wel beter zo dan dat je zes uur bezig bentGevangenis is trouwens prima om te zitten als je al wat straten hebt, want zolang je daar zit kom je zeker weten niet op een vakje waar je voor moet betalen
Het was gewoon dooi in jouw kerstdorpquote:Op zondag 26 december 2021 13:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Er moet haast wel iets met het kloppen misgegaan zijn. Misschien de suiker te snel toegevoegd, misschien te lang geklopt, misschien heeft het iets met de kleurstoftoevoeging te maken. ik weet het niet precies. Meestal als ik meringue maak ga ik toch al voor blobs en valt het nooit zo op, dus misschien is het iets wat ik sowieso al verkeerd doe. Ergens pasten de uitgezakte boompjes wel mooi bij de niet helemaal lekker uit de vorm gekomen huisjes
Het dorp werd al snel Loppersum genoemdquote:Op zondag 26 december 2021 13:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was gewoon dooi in jouw kerstdorp
Ik vind het ook geen slecht nummer. Maar het neigt wel heel erg naar de dertien in een dozijn pop. En ja het scheelt wel als DaBaby niet meedoet.quote:Op zondag 26 december 2021 13:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Levitating vind ik dan weer prima, maar dan wel de versie zonder verlepte rappert
Ik ga voor Magic: The Gathering.quote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Arizona het volgende:
Ik weet ook meteen weer waarom Monopoly niet mijn lievelingsspel is
De spelletjes die ik momenteel het liefst speel zijn relatief simpele kaartspelletjes zoals Skip Bo en Uno. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie het liefst spelen?
Puerto Rico vind ik heel tof, maar het komt er bijna nooit van om dat te spelen. Fluxx vind ik ook leuk, Risk kan leuk zijn afhankelijk van met wie je het speelt. Cluedo is een klassieker, af en toe Scotland Yard of Rummikub. Scrabble vind ik helemaal niks.quote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Arizona het volgende:
De spelletjes die ik momenteel het liefst speel zijn relatief simpele kaartspelletjes zoals Skip Bo en Uno. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie het liefst spelen?
Uno/Pesten doen we hier ook wel. Dat is immers makkelijk voor kinderen. Al vliegen de kaarten nog weleens door de kamerquote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Arizona het volgende:
Ik speel eigenlijk zelden spelletjes.quote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Arizona het volgende:
Ik durf nauwelijks te kijken naar het OKT, veel te naar spannendquote:
Hoezo lukte het nietquote:Op zondag 26 december 2021 14:48 schreef Guanabana het volgende:
Ik ging naar AH om nog wat dingetjes te halen, kwam met nagenoeg niets naar buitenlukte gewoon niet.
Zag niks dat ik wilde. Dus nu is mijn vriend gegaan en kijkt hij maar wat hij koopt.quote:Op zondag 26 december 2021 14:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik durf nauwelijks te kijken naar het OKT, veel te naar spannend
[..]
Hoezo lukte het niet
Had je geen inspiratie?
Vreselijk inderdaad, al voelt het zo zonder publiek wel minder spannend.quote:Op zondag 26 december 2021 14:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik durf nauwelijks te kijken naar het OKT, veel te naar spannend
[..]
Hoezo lukte het niet
Had je geen inspiratie?
Je had kunnen zeggen dat het bij het thema klimaatverandering past en dat alles naar de klote gaatquote:Op zondag 26 december 2021 13:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Er moet haast wel iets met het kloppen misgegaan zijn. Misschien de suiker te snel toegevoegd, misschien te lang geklopt, misschien heeft het iets met de kleurstoftoevoeging te maken. ik weet het niet precies. Meestal als ik meringue maak ga ik toch al voor blobs en valt het nooit zo op, dus misschien is het iets wat ik sowieso al verkeerd doe. Ergens pasten de uitgezakte boompjes wel mooi bij de niet helemaal lekker uit de vorm gekomen huisjes
Wij eten vandaag hapjes. Die grotendeels bestaan uit kliekjes van de afgelopen dagenquote:Op zondag 26 december 2021 14:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zag niks dat ik wilde. Dus nu is mijn vriend gegaan en kijkt hij maar wat hij koopt.
Dat je diep van binnen al wel weet dat Sven Kramer het niet gaat halen bijvoorbeeldquote:Op zondag 26 december 2021 14:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad, al voelt het zo zonder publiek wel minder spannend.
Dan maar hopen dat er binnenkort weer publiek bij de AH is.quote:Op zondag 26 december 2021 14:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad, al voelt het zo zonder publiek wel minder spannend.
Ja. Je wilt toch wel gejuich horen als een rondje 3.34 rondom het kruidenschap hebt gedaanquote:Op zondag 26 december 2021 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat er binnenkort weer publiek bij de AH is.
Het voelt soms wel als een marathon ja, zo'n supermarktbezoek!quote:Op zondag 26 december 2021 15:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Je wilt toch wel gejuich horen als een rondje 3.34 rondom het kruidenschap hebt gedaan
Ja. Elke keer weer die benen due vollopen met zuur bij de laatste rondjes om de kassa:{quote:Op zondag 26 december 2021 15:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het voelt soms wel als een marathon ja, zo'n supermarktbezoek!
Proberen om niet vast te komen zitten in het midden van het peloton winkelwagentjesquote:Op zondag 26 december 2021 15:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Elke keer weer de benen due vollopen bij de laatste rondjes om de kassa
Ja. Gelukkig dan wel weer dat we die de pinpas niet verkeerd kunnen wisselen.quote:Op zondag 26 december 2021 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Proberen om niet vast te komen zitten in het midden van het peloton winkelwagentjes
Ik gun het hem, maar erger me toch altijd wel dood aan die extreme focus op hem van de NOS. Anderen lijken niet eens te bestaan.quote:Op zondag 26 december 2021 15:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat je diep van binnen al wel weet dat Sven Kramer het niet gaat halen bijvoorbeeld![]()
En inderdaad zo'n teleurstellende rit voor Femke Kok. Hopelijk krijgt ze nog wel haar ticket, maar ze heeft gelukkig nog voldoende kans.
Truequote:Op zondag 26 december 2021 15:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gun het hem, maar erger me toch altijd wel dood aan die extreme focus op hem van de NOS. Anderen lijken niet eens te bestaan.
Ken je valse motten al? Net zo'n soort spel maar dan mag je een bepaalde kleur niet spelen. Maakt niet uit hoe je ze kwijtraakt, als je maar valsspeeltquote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Arizona het volgende:
Nee, ken ik niet! Ik zal zo eens googlenquote:Op zondag 26 december 2021 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ken je valse motten al? Net zo'n soort spel maar dan mag je een bepaalde kleur niet spelen. Maakt niet uit hoe je ze kwijtraakt, als je maar valsspeelt
Ik vind eigenlijk allerlei spelletjes leuk, maar vind dingen met tactiek wel leuker dan geluk.
Denk dat weerwolven wel echt m'n favoriet is met een leuke groep
Ik snap dat hij een held is en blijft, maar af en toe begint het een beetje bizarre vormen aan te nemen, als je al tijden niet sneller bent dan een groepje anderen. Bij Wüst deden ze dat eerst ook extreem, maar daar zijn ze een beetje mee gestopt terwijl het bij haar eigenlijk wel wat meer terecht zou zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 15:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
True![]()
Ik verdenk ze er ook van dat zijn loting expres de laatste rit voor de dweil was, zodat de NOS het extra lang over hem kon hebben
Wow inderdaad, had ik nog niet eens door. Gaat snel nu.quote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef Arizona het volgende:
Gaat hard met de boosterafspraken, 1977 mag nu al
In dit tempo mag ik morgen al een afspraak maken.
Nu ook weer. Ja Roest 1, Jorrit 2 EN WAT BETEKENT DIT VOOR DE MATRIX VOOR KRAMER!!!quote:Op zondag 26 december 2021 16:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik snap dat hij een held is en blijft, maar af en toe begint het een beetje bizarre vormen aan te nemen, als je al tijden niet sneller bent dan een groepje anderen. Bij Wüst deden ze dat eerst ook extreem, maar daar zijn ze een beetje mee gestopt terwijl het bij haar eigenlijk wel wat meer terecht zou zijn.
Kan toch nietquote:Op zondag 26 december 2021 16:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu ook weer. Ja Roest 1, Jorrit 2 EN WAT BETEKENT DIT VOOR DE MATRIX VOOR KRAMER!!!
Hij heeft ook sowieso een hekel aan Bert Maalderinkquote:Op zondag 26 december 2021 16:14 schreef Arizona het volgende:
Dit vind ik dan dus wel mooi van Kramer he, hoe hij dit interview doet.
En terecht, nare zuigende vent vind ik datquote:Op zondag 26 december 2021 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij heeft ook sowieso een hekel aan Bert Maalderink
6 januari mag ik weer doodsangsten doorstaanquote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef Arizona het volgende:
Gaat hard met de boosterafspraken, 1977 mag nu al
In dit tempo mag ik morgen al een afspraak maken.
Niet alleen de Nos, meer dan de helft van de titel gaat over Kramerquote:
quote:Roest en Bergsma naar de Spelen, ook Kramer rekent op ticket: ‘Blij, tevreden en opgelucht’
Jaaaaaquote:Op zondag 26 december 2021 16:22 schreef Cee het volgende:
[..]
6 januari mag ik weer doodsangsten doorstaan
Lekkerquote:Op zondag 26 december 2021 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede kerstdiner gehad. Gewoon lekker frietjes met een varkenshaasje.
quote:NPO 3 21:58 - 23:37
Freddie Mercury: The final act
Eind jaren 80 vocht Freddy Mercury in het geheim tegen aids, een ziekte die honderdduizenden mensen het leven kostte en homofobie rechtvaardigde. Opmerkelijk: in de jaren na zijn dood werd de publieke houding tegenover homoseksualiteit sneller dan ooit vrijer. Deze biografie bevat het eerste grote interview met Freddie's zus Kashmira Bulsara en gesprekken met de sterren van het Freddie Mercury Tribute Concert van 20 april 1992 in het Wembley Stadium in Londen. Dit is het verhaal van een tragedie die gezorgd heeft dat levensbelangrijke gesprekken die uit den boze waren, eindelijk toch gevoerd konden worden. M.m.v. Roger Daltrey, Lisa Stansfield, Paul Young, Harvey Goldsmith e.a.
Nice. Ik heb hertenbiefstuk gescoord.quote:Op zondag 26 december 2021 19:16 schreef H_T het volgende:
Ik ben langs de supermarkt geweest ook al was het niet nodig om even te kijken of er kerstassortiment in de aanbieding wasLong story short: ik heb net gans op met aardappeltjes en spruiten
quote:Op zondag 26 december 2021 19:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ben jij stiekem de dochter van @:arizona?!![]()
![]()
![]()
![]()
Nah, vind de reclame voor de Efteling natuurlijk heel leuk, maar Top 2000 > Streamersquote:Op zondag 26 december 2021 20:46 schreef molloot200 het volgende:
Zijn er meer mensen die hier Streamers kijken?
Wat mij betreft ook hoorquote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nah, vind de reclame voor de Efteling natuurlijk heel leuk, maar Top 2000 > Streamers
Ook lekkerquote:Op zondag 26 december 2021 20:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nice. Ik heb hertenbiefstuk gescoord.
quote:Op zondag 26 december 2021 20:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nice. Ik heb hertenbiefstuk gescoord.
Mijn pa is al naar bed, dus dat niet.quote:Op zondag 26 december 2021 22:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Iedereen zit nu voor de radio met het volume op standje burenruzie, toch?
Ik had nog gezegd, tijd voor Mecano, en toen was het nog niet begonnen.quote:Op zondag 26 december 2021 22:50 schreef Guanabana het volgende:
OMG heb mijn stemplaat half gemist, WAAROM ROEPT NIEMAND MIJ
Je je had iedereen hier die erop heeft gestemd (en dat zijn er een aantal) moeten taggen natuurlijk!quote:Op zondag 26 december 2021 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had nog gezegd, tijd voor Mecano, en toen was het nog niet begonnen.
Ja, dat was geen optie hoor....quote:Op zondag 26 december 2021 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je je had iedereen hier die erop heeft gestemd (en dat zijn er een aantal) moeten taggen natuurlijk!
@IedereenDieOpMecanoGestemdHeeftquote:Op zondag 26 december 2021 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was geen optie hoor....
Voor Hijo de la Luna? Nou neequote:Op zondag 26 december 2021 22:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Iedereen zit nu voor de radio met het volume op standje burenruzie, toch?
Niet gezien maar er zit Bon Iver muziek in dus dat is zeker nicequote:Op zondag 26 december 2021 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb Don't Look Up gekeken die nu op Netflix staat (sterrencast met o.a. Leonardo DiCaprio en Meryl Streep), op zich wel aanrader
Geen trauma hoor.quote:Op zondag 26 december 2021 12:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Samen met mijn moeder eet ik al een aantal jaar parelhoen met kerst. Zij wilt altijd iets niet-alledaags met kerst en ik ben geen fan van wild. Een aantal jaar terug probeerden we eens fazant en dat was erg lekker. Het jaar erop had de slager geen fazant, maar wel parelhoen en sindsdien is dat een beetje traditie geworden.
Levend zijn die beesten wat luidruchtiger. Ik hoop niet dat ik een jeugdtrauma aangeboord heb door over dat diertje te beginnen
Ik mis vind ik niet leuk knop.quote:Op zondag 26 december 2021 23:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOO GEMIST
Dan maar zelf even in de pauze zometeen.
Tja zat toch nog net bij de Streamersquote:Op zondag 26 december 2021 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik mis vind ik niet leuk knop.
Doe die stemweek een maand eerder en al die kerstnummers staan er sowieso al niet inquote:Op zondag 26 december 2021 23:34 schreef Redefine het volgende:
Ik ben een Queen liefhebber. Maar Thank God it's Christmas is een van die nummers die er teveel in staat van ze.
Klopt inderdaad.quote:Op zondag 26 december 2021 23:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Doe die stemweek een maand eerder en al die kerstnummers staan er sowieso al niet in
Vind ik ergens niet per sé een probleem zo tijdens de kerstperiode om kerstnummers te horen. Maar als je een zuivere Top 2000-lijst zou willen zou je inderdaad waarschijnlijk geen kerstnummers zien.quote:Op zondag 26 december 2021 23:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Doe die stemweek een maand eerder en al die kerstnummers staan er sowieso al niet in
Oh iets soortgelijks herken ik wel, maar dan met Kalkoen. En taai dat die krengen waren.quote:Op zondag 26 december 2021 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen trauma hoor.![]()
Mijn vader had vooral kippen en een paar ganzen, besloot ook eens te gaan proberen parelhoenen te gaan houden. Leek hem wel leuk ook wat bijzonderder beestjes te hebben. Alleen bleken parelhoenen dus de hele dag door kabaal te maken. Dus toen ze een beetje oud en groot genoeg waren is meteen de hele groep via een nachtelijk tripje door de schuur naar de diepvries verhuisd.
Ik zal 'm dan straks wel voor jou luisteren!quote:Op zondag 26 december 2021 23:45 schreef ijs_beer het volgende:
Tijd om te gaan slapen. Blijkt Omsk toch weer een mooie stad, die helaas weer te ver weg ligt.
quote:Op zondag 26 december 2021 23:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zal 'm dan straks wel voor jou luisteren!
Zijn dat al de gevestigde namen.quote:Op zondag 26 december 2021 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tja zat toch nog net bij de Streamers
En kwam tot de conclusie dat ik de nieuwkomers Meau en Flemming zo ongeveer leuker vond dan die gevestigde namen die daar staan. Liever dat dan die eeuwige Suzan & Freek, Maan, Emma Heesters, Ronnie Flex etc. Helaas zijn die nieuwkomende juist maar een eenmalige gast
Rolf Sanchez was wederom het dieptepunt van de avond, waarom is hij zo geliefd
Jammer dat ie in de nacht is idd.quote:Op zondag 26 december 2021 23:45 schreef ijs_beer het volgende:
Tijd om te gaan slapen. Blijkt Omsk toch weer een mooie stad, die helaas weer te ver weg ligt.
Vind ik wel, draaien inmiddels allemaal al wel wat jaren mee en zie ik niet zomaar verdwijnen uit die wereld. Hoe graag ik het misschien met sommige namen ook zou willenquote:Op zondag 26 december 2021 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn dat al de gevestigde namen.
Tot nader order wordt je ESF lidmaatschap geroyeerdquote:Op zondag 26 december 2021 23:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had net een Esf vraag fout.
Vraag was hoeveel deelnemers had het esf in 2021.
Hoeveel waren het er dan?quote:Op zondag 26 december 2021 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tot nader order wordt je ESF lidmaatschap geroyeerd
Ik dacht eerst van wie is dit dertien in een dozijn liedje nooit weer? Toen zag ik dat het Ed Sheeran wasquote:
16 in SF1, 17 in SF2, de big 5 en Nederland.quote:Op zondag 26 december 2021 23:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel waren het er dan?
39quote:Op zondag 26 december 2021 23:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel waren het er dan?
Omdat het van Ed Sheeran is...quote:
Een combi van tienermeisjes en huismoeders die dit leuk vinden denk ik? Maar moet er gewoon uit.quote:
Ik was er een paar vergeten.quote:Op zondag 26 december 2021 23:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
16 in SF1, 17 in SF2, de big 5 en Nederland.
Dat is 39 met mijn rekenskills
Ja, die heb ik vrijdag ook gezien. Leuke filmquote:Op zondag 26 december 2021 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb Don't Look Up gekeken die nu op Netflix staat (sterrencast met o.a. Leonardo DiCaprio en Meryl Streep), op zich wel aanrader
Ik ben voor de nieuwe Grand Tour-special gegaan over Franse auto's, ook zeker een aanrader als je van het oude Top Gear-trio houdtquote:Op zondag 26 december 2021 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Ze verkoopt boerenkool, pak de shampoo erbijquote:Op maandag 27 december 2021 00:20 schreef Redefine het volgende:
Nu lekker meebrullen met Casser la voix
Die is leuk, ja! Ik sluit me aan bij de aanraderquote:Op maandag 27 december 2021 00:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben voor de nieuwe Grand Tour-special gegaan over Franse auto's, ook zeker een aanrader als je van het oude Top Gear-trio houdt
En moeilijk te slachten, heb ik me laten vertellen. Die beesten zijn een stuk sterker dan je zou verwachten.quote:Op zondag 26 december 2021 23:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh iets soortgelijks herken ik wel, maar dan met Kalkoen. En taai dat die krengen waren.
Ja daar hebben wij het begin van gekeken met kerst! Maar moest je toch teveel voor concentreren dus toen werd het Theo en Theaquote:Op zondag 26 december 2021 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik dacht dat je met Meccano ging spelenquote:Op zondag 26 december 2021 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had nog gezegd, tijd voor Mecano, en toen was het nog niet begonnen.
De link werkt niet meerquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:37 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder heeft, zonder te overleggen, kaartjes gekocht voor "The Kik Hertaalt Eurovisie"
Ik ken The Kik niet zo goed maar op de ticketwebsite staat (https://www.spotgroningen.nl/programma/the-kik-5/):
[..]
Nou heb ik het niet zo (en ik ben vast niet de enige) op BN'ers die denken het ESF te kennen maar niet eens weten dat Volare of Love Shine A Light daarvan afkomstig van zijn (om maar even een voorbeeld te noemen).
Maar na wat zoeken op youtube kwam ik een hertaalde versie tegen van Non Ho L'eta, waardoor ik de indruk krijg dat ze zich er wel degelijk in verdiept hebben. Ik geef het een kans![]()
Goed, heerlijek dagen gehad. Lekker gegeten, heerlijk rustig aan gedaanquote:Op zondag 26 december 2021 09:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het? Heb je ook fijen kerstdagen?
Qwixx (de uitbreidingen zijn ook leuk) en Catan Dobbelspel.quote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Arizona het volgende:
https://www.spotgroningen.nl/programma/the-kik-5/ zo wel dan? En anders op de site zoeken naar Kik, dan komt het snel genoeg naar vorenquote:
Ook niet en als ik op mijn laptop zoek, krijg ik het wel in het overzicht te zien. Als ik vervolgens op klik krijg ik weer:quote:Op maandag 27 december 2021 10:47 schreef H_T het volgende:
[..]
https://www.spotgroningen.nl/programma/the-kik-5/ zo wel dan? En anders op de site zoeken naar Kik, dan komt het snel genoeg naar voren
Hier gaat het nu ook misquote:Op maandag 27 december 2021 10:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ook niet en als ik op mijn laptop zoek, krijg ik het wel in het overzicht te zien. Als ik vervolgens op klik krijg ik weer:
PAGINA NIET GEVONDEN
We hadden je graag geholpen, maar de pagina die je zoekt bestaat niet (meer). Misschien is hij verwijderd of heeft hij een andere naam gekregen.
Op de Veluwe is het altijd gezellig! Waar gaan jullie wandelen?quote:Op maandag 27 december 2021 09:39 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Wij zouden vandaag op de Veluwe gaan wandelen, maar het ziet er zó ongezellig uit buiten![]()
Nog even moed verzamelen
Moeite waard.quote:Op maandag 27 december 2021 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Docu van Freddy terugkijken van gisteren.
Dat ook jaquote:Op maandag 27 december 2021 00:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En moeilijk te slachten, heb ik me laten vertellen. Die beesten zijn een stuk sterker dan je zou verwachten.
Hoorde het gisteren al van een vriendin. Maar wel heftig.quote:
Welkom! Hoeveel te veel heb je gegeten?quote:Op maandag 27 december 2021 11:02 schreef Strani het volgende:
En goedemorgen allen! Ik ben ook weer terug van m'n kerstcoma.
Zeventien!quote:Op maandag 27 december 2021 11:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Welkom! Hoeveel te veel heb je gegeten?
Ganzen of kwartels?quote:
Weet ik niet meer, het is allemaal één grote blurquote:Op maandag 27 december 2021 11:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ganzen of kwartels?
Dat maakt nogal een verschil namelijk.
Dat hebben we mooi gedaan.quote:Op maandag 27 december 2021 11:30 schreef Strani het volgende:
We hebben dit topicdeel toch maar mooi over die fijen kerst heen getild!
Da's behoorlijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |