Dat soort punten blijf je houden. Heb al veel liedjes voorbijkomen die een plek of duizend te laag staanquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Nightporter zouden we niet al met de Kerstdagen moeten horen
En straks krijg je liedjes te horen die een plek of duizend te hoog staan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat soort punten blijf je houden. Heb al veel liedjes voorbijkomen die een plek of duizend te laag staan
Ja. Daarom is de onderkant van de lijst eigenlijk zelfs nog beter om te luisteren. Vooral ook omdat het dan nog lang niet is afgelopenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En straks krijg je liedjes te horen die een plek of duizend te hoog staan.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Daarom is de onderkant van de lijst eigenlijk zelfs nog beter om te luisteren. Vooral ook omdat het dan nog lang niet is afgelopenMaar aan de onderkant heb je weliswaar dat er liedjes veel te laag staan, maar dan hoor je tenminste wel nog een goed liedje. Bij de bovenste helft geldt dat je dan en een slecht liedje staat en deze veel te hoog staat
Ook dat.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:49 schreef Redefine het volgende:
En geheid staat er een nummer (of meerderen) in de top 500 of zo, waarvan ik nog nooit gehoord heb
Het smaakte prima, alleen kwamen de cakejes en puddinkjes minder goed uit de vorm dan de proef van laatst. En de meringuekerstboompjes waren flink ingezakt, waardoor ze qua vorm niet echt meer op kerstbomen leken. Idee was leuk, smaak was goed, uiterlijk wat minderquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind die vormpjes erg leukhopelijk smaakt het.
Overigens zit ik nu aan een Chimay 150, dat is die groene waar we het laatst over hadden.
Dank je wel, jij ook nog fijen overgebleven kerstdagen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:06 schreef murp het volgende:
[info]Fijne kerstdagen allemaal![/info]
En wat dan voor mensen die dit niet lezen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
[modbreak]Jij ook murp, net als alle anderen die dit lezen[/modbreak]
Parelhoen is niet iets wat je vaak hoort. Mooi beestje om te bereiden, minder mooi beestje om in de tuin te hebbenquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
De parelhoen was perfect gelukt. Goed zo chefkok Billie
Can’t hurt you nohohohowwquote:Op zondag 26 december 2021 08:56 schreef ijs_beer het volgende:
Goede morgen.![]()
Net op tijd wakker om hrt tweede liedje van m'n stemlijst te horen.(because the night)
Goedemorgen! Hoe was je eerste?quote:Op zondag 26 december 2021 08:39 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgen allenfijne tweede kerstdag!
quote:
Monopoly spelen met het gezinquote:Op zondag 26 december 2021 09:40 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Wat gaan jullie doen vandaag?
Ik moet even boodschappen, brood en melk zijn op![]()
En verder blijf ik lekker thuis. Wat een kou. En we hebben geen afspraken
Goedemorgenquote:Op zondag 26 december 2021 09:40 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Wat gaan jullie doen vandaag?
Ik moet even boodschappen, brood en melk zijn op![]()
En verder blijf ik lekker thuis. Wat een kou. En we hebben geen afspraken
De oranje straten moet je hebben. En de lokale Kalverstraat natuurlijkquote:Op zondag 26 december 2021 09:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Monopoly spelen met het gezinDe lokale AH had de laatste tijd een spaaractie waarin je een Monopolyversie van ons eigen dorp kon sparen. Die is net een paar dagen binnen, dus vandaag maar eens even kijken of ik kan winnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |