quote:
Je hebt het goed voor mekaarquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben er wel eventjes. Lig lekker op de bank naar de top 2000 te luisteren en te kijken en man en dochter zijn nog bezig met hun gerechten voor het diner zo meteen
Zekerquote:
Oja je kan live meekijken. Dat zou ik echt niet durvenquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeker
Mijn deel (het toetje) heb ik vanmiddag al gemaakt![]()
Ik ben nu wat aan het surfen naar een iets langere wandelroute voor maandag, we willen dan "ergens" op de Veluwe een route van 10-14 km gaan lopen. En tegelijkertijd aan het cringen om de rare mensen op de schermen bij de top 2000
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
De parelhoen was perfect gelukt. Goed zo chefkok Billie
Ik heb het al opquote:
Oe, dat klinkt heerlijk!quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stoofgerecht nog een uur in de oven en daarna nog ovenaardappelen in de oven.
Dus late kerstdiner voor mij
Yes! Chefkok NailQueenquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:51 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb warme chocolademelk gemaakt .Telt dat ook?
ChocoQueenquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Yes! Chefkok NailQueenOf is het dan eerder chocolade-barista NailQueen?
Vandaag zekerquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:51 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb warme chocolademelk gemaakt .Telt dat ook?
Ik vind die vormpjes erg leukquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:20 schreef H_T het volgende:
Hier komt zo het hoofdgerecht op tafel. Ergens daarna mijn dessert, en als dat een beetje fatsoenlijk uit de vormpjes komt zit het wel goed denk ik
Het is sowieso zat!
* pakt een koekje en bedankt NailQueenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Wil er iemand nog wat chocoladekoekjes? #ChocoQueen
* NailQueen deelt een schaal met koekjes uit
Oeh, altijd lekker. *paktquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Wil er iemand nog wat chocoladekoekjes? #ChocoQueen
* NailQueen deelt een schaal met koekjes uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |