En dan te bedenken dat de volwassenen in beeld nog erger zijnquote:Op zondag 26 december 2021 11:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was dit zo’n comment op tv?Al die kinderen die heel hyper gaan doen als ze eenmaal in beeld komen zitten inmiddels ook flink in mijn irritatiezone

Levitating vind ik dan weer prima, maar dan wel de versie zonder verlepte rappertquote:Op zondag 26 december 2021 12:45 schreef Redefine het volgende:
Beetje jammer dat Dua Lipa diverse echt goede nummers heeft gemaakt, maar die er niet (meer) instaan. En dan deze juist weer wel.

. En op stations natuurlijk
. En op stations natuurlijk  

Er moet haast wel iets met het kloppen misgegaan zijn. Misschien de suiker te snel toegevoegd, misschien te lang geklopt, misschien heeft het iets met de kleurstoftoevoeging te maken. ik weet het niet precies. Meestal als ik meringue maak ga ik toch al voor blobs en valt het nooit zo op, dus misschien is het iets wat ik sowieso al verkeerd doe. Ergens pasten de uitgezakte boompjes wel mooi bij de niet helemaal lekker uit de vorm gekomen huisjesquote:Op zondag 26 december 2021 12:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ai, jammer dat het niet goed uit de vorm kwam. De smaak is het belangrijkst, maar toch wel balen.
Hoe kunnen die meringuekerstboompjes inzakken? Ik heb nog nooit meringue gemaakt en onderschat misschien hoe makkelijk ze te maken zijn Zijn ze niet zo makkelijk hard te krijgen?

Misschien wel beter zo dan dat je zes uur bezig bentquote:Op zondag 26 december 2021 13:09 schreef Arizona het volgende:
Nou dit was een van de kortste potjes Monopoly ooit, dochter won glorieus. Had binnen 1,5 ronde alle stations en vriend en ik kwamen alleen maar in de gevangenis en op Algemeen Fonds- en kanskaartjes. En uiteraard trokken wij dan weer de slechte kaarten. En op stations natuurlijk
 Gevangenis is trouwens prima om te zitten als je al wat straten hebt, want zolang je daar zit kom je zeker weten niet op een vakje waar je voor moet betalen
 Gevangenis is trouwens prima om te zitten als je al wat straten hebt, want zolang je daar zit kom je zeker weten niet op een vakje waar je voor moet betalen  

Mja, wij kwamen dus vanaf het begin af aan telkens in de gevangenisquote:Op zondag 26 december 2021 13:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien wel beter zo dan dat je zes uur bezig bentGevangenis is trouwens prima om te zitten als je al wat straten hebt, want zolang je daar zit kom je zeker weten niet op een vakje waar je voor moet betalen
 . Hetzij via het bord, hetzij via een kaart
 . Hetzij via het bord, hetzij via een kaart  

Het was gewoon dooi in jouw kerstdorpquote:Op zondag 26 december 2021 13:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Er moet haast wel iets met het kloppen misgegaan zijn. Misschien de suiker te snel toegevoegd, misschien te lang geklopt, misschien heeft het iets met de kleurstoftoevoeging te maken. ik weet het niet precies. Meestal als ik meringue maak ga ik toch al voor blobs en valt het nooit zo op, dus misschien is het iets wat ik sowieso al verkeerd doe. Ergens pasten de uitgezakte boompjes wel mooi bij de niet helemaal lekker uit de vorm gekomen huisjes

Het dorp werd al snel Loppersum genoemdquote:Op zondag 26 december 2021 13:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was gewoon dooi in jouw kerstdorp

Ik vind het ook geen slecht nummer. Maar het neigt wel heel erg naar de dertien in een dozijn pop. En ja het scheelt wel als DaBaby niet meedoet.quote:Op zondag 26 december 2021 13:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Levitating vind ik dan weer prima, maar dan wel de versie zonder verlepte rappert

Ik ga voor Magic: The Gathering.quote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Arizona het volgende:
Ik weet ook meteen weer waarom Monopoly niet mijn lievelingsspel is
De spelletjes die ik momenteel het liefst speel zijn relatief simpele kaartspelletjes zoals Skip Bo en Uno. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie het liefst spelen?

Puerto Rico vind ik heel tof, maar het komt er bijna nooit van om dat te spelen. Fluxx vind ik ook leuk, Risk kan leuk zijn afhankelijk van met wie je het speelt. Cluedo is een klassieker, af en toe Scotland Yard of Rummikub. Scrabble vind ik helemaal niks.quote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Arizona het volgende:
De spelletjes die ik momenteel het liefst speel zijn relatief simpele kaartspelletjes zoals Skip Bo en Uno. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie het liefst spelen?

Uno/Pesten doen we hier ook wel. Dat is immers makkelijk voor kinderen. Al vliegen de kaarten nog weleens door de kamerquote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Arizona het volgende:

lukte gewoon niet.
 lukte gewoon niet.

Ik speel eigenlijk zelden spelletjes.quote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Arizona het volgende:

Ik durf nauwelijks te kijken naar het OKT, veel te naar spannendquote:

Hoezo lukte het nietquote:Op zondag 26 december 2021 14:48 schreef Guanabana het volgende:
Ik ging naar AH om nog wat dingetjes te halen, kwam met nagenoeg niets naar buitenlukte gewoon niet.

Zag niks dat ik wilde. Dus nu is mijn vriend gegaan en kijkt hij maar wat hij koopt.quote:Op zondag 26 december 2021 14:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik durf nauwelijks te kijken naar het OKT, veel te naar spannend
[..]
Hoezo lukte het niet
Had je geen inspiratie?

Vreselijk inderdaad, al voelt het zo zonder publiek wel minder spannend.quote:Op zondag 26 december 2021 14:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik durf nauwelijks te kijken naar het OKT, veel te naar spannend
[..]
Hoezo lukte het niet
Had je geen inspiratie?

Je had kunnen zeggen dat het bij het thema klimaatverandering past en dat alles naar de klote gaatquote:Op zondag 26 december 2021 13:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Er moet haast wel iets met het kloppen misgegaan zijn. Misschien de suiker te snel toegevoegd, misschien te lang geklopt, misschien heeft het iets met de kleurstoftoevoeging te maken. ik weet het niet precies. Meestal als ik meringue maak ga ik toch al voor blobs en valt het nooit zo op, dus misschien is het iets wat ik sowieso al verkeerd doe. Ergens pasten de uitgezakte boompjes wel mooi bij de niet helemaal lekker uit de vorm gekomen huisjes

Wij eten vandaag hapjes. Die grotendeels bestaan uit kliekjes van de afgelopen dagenquote:Op zondag 26 december 2021 14:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zag niks dat ik wilde. Dus nu is mijn vriend gegaan en kijkt hij maar wat hij koopt.

Dat je diep van binnen al wel weet dat Sven Kramer het niet gaat halen bijvoorbeeldquote:Op zondag 26 december 2021 14:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad, al voelt het zo zonder publiek wel minder spannend.

Dan maar hopen dat er binnenkort weer publiek bij de AH is.quote:Op zondag 26 december 2021 14:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad, al voelt het zo zonder publiek wel minder spannend.

Ja. Je wilt toch wel gejuich horen als een rondje 3.34 rondom het kruidenschap hebt gedaanquote:Op zondag 26 december 2021 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat er binnenkort weer publiek bij de AH is.

Het voelt soms wel als een marathon ja, zo'n supermarktbezoek!quote:Op zondag 26 december 2021 15:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Je wilt toch wel gejuich horen als een rondje 3.34 rondom het kruidenschap hebt gedaan

Ja. Elke keer weer die benen due vollopen met zuur bij de laatste rondjes om de kassa:{quote:Op zondag 26 december 2021 15:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het voelt soms wel als een marathon ja, zo'n supermarktbezoek!

Proberen om niet vast te komen zitten in het midden van het peloton winkelwagentjesquote:Op zondag 26 december 2021 15:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Elke keer weer de benen due vollopen bij de laatste rondjes om de kassa

Ja. Gelukkig dan wel weer dat we die de pinpas niet verkeerd kunnen wisselen.quote:Op zondag 26 december 2021 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Proberen om niet vast te komen zitten in het midden van het peloton winkelwagentjes

Ik gun het hem, maar erger me toch altijd wel dood aan die extreme focus op hem van de NOS. Anderen lijken niet eens te bestaan.quote:Op zondag 26 december 2021 15:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat je diep van binnen al wel weet dat Sven Kramer het niet gaat halen bijvoorbeeld
En inderdaad zo'n teleurstellende rit voor Femke Kok. Hopelijk krijgt ze nog wel haar ticket, maar ze heeft gelukkig nog voldoende kans.

Truequote:Op zondag 26 december 2021 15:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gun het hem, maar erger me toch altijd wel dood aan die extreme focus op hem van de NOS. Anderen lijken niet eens te bestaan.

Ken je valse motten al? Net zo'n soort spel maar dan mag je een bepaalde kleur niet spelen. Maakt niet uit hoe je ze kwijtraakt, als je maar valsspeeltquote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Arizona het volgende:

Nee, ken ik niet! Ik zal zo eens googlenquote:Op zondag 26 december 2021 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ken je valse motten al? Net zo'n soort spel maar dan mag je een bepaalde kleur niet spelen. Maakt niet uit hoe je ze kwijtraakt, als je maar valsspeelt
Ik vind eigenlijk allerlei spelletjes leuk, maar vind dingen met tactiek wel leuker dan geluk.
Denk dat weerwolven wel echt m'n favoriet is met een leuke groep

Ik snap dat hij een held is en blijft, maar af en toe begint het een beetje bizarre vormen aan te nemen, als je al tijden niet sneller bent dan een groepje anderen. Bij Wüst deden ze dat eerst ook extreem, maar daar zijn ze een beetje mee gestopt terwijl het bij haar eigenlijk wel wat meer terecht zou zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 15:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
True
Ik verdenk ze er ook van dat zijn loting expres de laatste rit voor de dweil was, zodat de NOS het extra lang over hem kon hebben

Wow inderdaad, had ik nog niet eens door. Gaat snel nu.quote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef Arizona het volgende:
Gaat hard met de boosterafspraken, 1977 mag nu al
In dit tempo mag ik morgen al een afspraak maken.

Nu ook weer. Ja Roest 1, Jorrit 2 EN WAT BETEKENT DIT VOOR DE MATRIX VOOR KRAMER!!!quote:Op zondag 26 december 2021 16:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik snap dat hij een held is en blijft, maar af en toe begint het een beetje bizarre vormen aan te nemen, als je al tijden niet sneller bent dan een groepje anderen. Bij Wüst deden ze dat eerst ook extreem, maar daar zijn ze een beetje mee gestopt terwijl het bij haar eigenlijk wel wat meer terecht zou zijn.

Kan toch nietquote:Op zondag 26 december 2021 16:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu ook weer. Ja Roest 1, Jorrit 2 EN WAT BETEKENT DIT VOOR DE MATRIX VOOR KRAMER!!!

Hij heeft ook sowieso een hekel aan Bert Maalderinkquote:Op zondag 26 december 2021 16:14 schreef Arizona het volgende:
Dit vind ik dan dus wel mooi van Kramer he, hoe hij dit interview doet.

En terecht, nare zuigende vent vind ik datquote:Op zondag 26 december 2021 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij heeft ook sowieso een hekel aan Bert Maalderink
 .
 .  

6 januari mag ik weer doodsangsten doorstaanquote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef Arizona het volgende:
Gaat hard met de boosterafspraken, 1977 mag nu al
In dit tempo mag ik morgen al een afspraak maken.

Niet alleen de Nos, meer dan de helft van de titel gaat over Kramerquote:

quote:Roest en Bergsma naar de Spelen, ook Kramer rekent op ticket: ‘Blij, tevreden en opgelucht’

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |