Het voelt soms wel als een marathon ja, zo'n supermarktbezoek!quote:Op zondag 26 december 2021 15:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Je wilt toch wel gejuich horen als een rondje 3.34 rondom het kruidenschap hebt gedaan
Ja. Elke keer weer die benen due vollopen met zuur bij de laatste rondjes om de kassa:{quote:Op zondag 26 december 2021 15:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het voelt soms wel als een marathon ja, zo'n supermarktbezoek!
Proberen om niet vast te komen zitten in het midden van het peloton winkelwagentjesquote:Op zondag 26 december 2021 15:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Elke keer weer de benen due vollopen bij de laatste rondjes om de kassa
Ja. Gelukkig dan wel weer dat we die de pinpas niet verkeerd kunnen wisselen.quote:Op zondag 26 december 2021 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Proberen om niet vast te komen zitten in het midden van het peloton winkelwagentjes
Ik gun het hem, maar erger me toch altijd wel dood aan die extreme focus op hem van de NOS. Anderen lijken niet eens te bestaan.quote:Op zondag 26 december 2021 15:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat je diep van binnen al wel weet dat Sven Kramer het niet gaat halen bijvoorbeeld![]()
En inderdaad zo'n teleurstellende rit voor Femke Kok. Hopelijk krijgt ze nog wel haar ticket, maar ze heeft gelukkig nog voldoende kans.
Truequote:Op zondag 26 december 2021 15:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gun het hem, maar erger me toch altijd wel dood aan die extreme focus op hem van de NOS. Anderen lijken niet eens te bestaan.
Ken je valse motten al? Net zo'n soort spel maar dan mag je een bepaalde kleur niet spelen. Maakt niet uit hoe je ze kwijtraakt, als je maar valsspeeltquote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Arizona het volgende:
Ik weet ook meteen weer waarom Monopoly niet mijn lievelingsspel is
De spelletjes die ik momenteel het liefst speel zijn relatief simpele kaartspelletjes zoals Skip Bo en Uno. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie het liefst spelen?
Nee, ken ik niet! Ik zal zo eens googlenquote:Op zondag 26 december 2021 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ken je valse motten al? Net zo'n soort spel maar dan mag je een bepaalde kleur niet spelen. Maakt niet uit hoe je ze kwijtraakt, als je maar valsspeelt
Ik vind eigenlijk allerlei spelletjes leuk, maar vind dingen met tactiek wel leuker dan geluk.
Denk dat weerwolven wel echt m'n favoriet is met een leuke groep
Ik snap dat hij een held is en blijft, maar af en toe begint het een beetje bizarre vormen aan te nemen, als je al tijden niet sneller bent dan een groepje anderen. Bij Wüst deden ze dat eerst ook extreem, maar daar zijn ze een beetje mee gestopt terwijl het bij haar eigenlijk wel wat meer terecht zou zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 15:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
True![]()
Ik verdenk ze er ook van dat zijn loting expres de laatste rit voor de dweil was, zodat de NOS het extra lang over hem kon hebben
Wow inderdaad, had ik nog niet eens door. Gaat snel nu.quote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef Arizona het volgende:
Gaat hard met de boosterafspraken, 1977 mag nu al
In dit tempo mag ik morgen al een afspraak maken.
Nu ook weer. Ja Roest 1, Jorrit 2 EN WAT BETEKENT DIT VOOR DE MATRIX VOOR KRAMER!!!quote:Op zondag 26 december 2021 16:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik snap dat hij een held is en blijft, maar af en toe begint het een beetje bizarre vormen aan te nemen, als je al tijden niet sneller bent dan een groepje anderen. Bij Wüst deden ze dat eerst ook extreem, maar daar zijn ze een beetje mee gestopt terwijl het bij haar eigenlijk wel wat meer terecht zou zijn.
Kan toch nietquote:Op zondag 26 december 2021 16:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu ook weer. Ja Roest 1, Jorrit 2 EN WAT BETEKENT DIT VOOR DE MATRIX VOOR KRAMER!!!
Hij heeft ook sowieso een hekel aan Bert Maalderinkquote:Op zondag 26 december 2021 16:14 schreef Arizona het volgende:
Dit vind ik dan dus wel mooi van Kramer he, hoe hij dit interview doet.
En terecht, nare zuigende vent vind ik datquote:Op zondag 26 december 2021 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij heeft ook sowieso een hekel aan Bert Maalderink
6 januari mag ik weer doodsangsten doorstaanquote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef Arizona het volgende:
Gaat hard met de boosterafspraken, 1977 mag nu al
In dit tempo mag ik morgen al een afspraak maken.
Niet alleen de Nos, meer dan de helft van de titel gaat over Kramerquote:
quote:Roest en Bergsma naar de Spelen, ook Kramer rekent op ticket: ‘Blij, tevreden en opgelucht’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |