Dat soort punten blijf je houden. Heb al veel liedjes voorbijkomen die een plek of duizend te laag staanquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Nightporter zouden we niet al met de Kerstdagen moeten horen
En straks krijg je liedjes te horen die een plek of duizend te hoog staan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat soort punten blijf je houden. Heb al veel liedjes voorbijkomen die een plek of duizend te laag staan
Ja. Daarom is de onderkant van de lijst eigenlijk zelfs nog beter om te luisteren. Vooral ook omdat het dan nog lang niet is afgelopenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En straks krijg je liedjes te horen die een plek of duizend te hoog staan.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Daarom is de onderkant van de lijst eigenlijk zelfs nog beter om te luisteren. Vooral ook omdat het dan nog lang niet is afgelopenMaar aan de onderkant heb je weliswaar dat er liedjes veel te laag staan, maar dan hoor je tenminste wel nog een goed liedje. Bij de bovenste helft geldt dat je dan en een slecht liedje staat en deze veel te hoog staat
Ook dat.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:49 schreef Redefine het volgende:
En geheid staat er een nummer (of meerderen) in de top 500 of zo, waarvan ik nog nooit gehoord heb
Het smaakte prima, alleen kwamen de cakejes en puddinkjes minder goed uit de vorm dan de proef van laatst. En de meringuekerstboompjes waren flink ingezakt, waardoor ze qua vorm niet echt meer op kerstbomen leken. Idee was leuk, smaak was goed, uiterlijk wat minderquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind die vormpjes erg leukhopelijk smaakt het.
Overigens zit ik nu aan een Chimay 150, dat is die groene waar we het laatst over hadden.
Dank je wel, jij ook nog fijen overgebleven kerstdagen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:06 schreef murp het volgende:
[info]Fijne kerstdagen allemaal![/info]
En wat dan voor mensen die dit niet lezen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
[modbreak]Jij ook murp, net als alle anderen die dit lezen[/modbreak]
Parelhoen is niet iets wat je vaak hoort. Mooi beestje om te bereiden, minder mooi beestje om in de tuin te hebbenquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
De parelhoen was perfect gelukt. Goed zo chefkok Billie
Can’t hurt you nohohohowwquote:Op zondag 26 december 2021 08:56 schreef ijs_beer het volgende:
Goede morgen.![]()
Net op tijd wakker om hrt tweede liedje van m'n stemlijst te horen.(because the night)
Goedemorgen! Hoe was je eerste?quote:Op zondag 26 december 2021 08:39 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgen allenfijne tweede kerstdag!
quote:
Monopoly spelen met het gezinquote:Op zondag 26 december 2021 09:40 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Wat gaan jullie doen vandaag?
Ik moet even boodschappen, brood en melk zijn op![]()
En verder blijf ik lekker thuis. Wat een kou. En we hebben geen afspraken
Goedemorgenquote:Op zondag 26 december 2021 09:40 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
De oranje straten moet je hebben. En de lokale Kalverstraat natuurlijkquote:Op zondag 26 december 2021 09:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Monopoly spelen met het gezinDe lokale AH had de laatste tijd een spaaractie waarin je een Monopolyversie van ons eigen dorp kon sparen. Die is net een paar dagen binnen, dus vandaag maar eens even kijken of ik kan winnen!
Niksquote:Op zondag 26 december 2021 09:40 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Oja en misschien nog even wandelen met podcast op.quote:Op zondag 26 december 2021 11:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niks![]()
Beetje Top 2000 waarschijnlijk, beetje film/dingen kijken. We hebben al wat eten in huis, misschien nog wat makkelijke hapjes of zo erbij halen.
Geen schoonfam?quote:Op zondag 26 december 2021 11:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niks![]()
Beetje Top 2000 waarschijnlijk, beetje film/dingen kijken. We hebben al wat eten in huis, misschien nog wat makkelijke hapjes of zo erbij halen.
Nee, was dit jaar alleen eigen famquote:
Oh wij gaan zo ook nog Monopoly spelenquote:Op zondag 26 december 2021 09:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Monopoly spelen met het gezinDe lokale AH had de laatste tijd een spaaractie waarin je een Monopolyversie van ons eigen dorp kon sparen. Die is net een paar dagen binnen, dus vandaag maar eens even kijken of ik kan winnen!
Die komen er nooit achter dat ik ze geen fijne kerst heb gewenstquote:Op zondag 26 december 2021 04:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
En wat dan voor mensen die dit niet lezen?
Als je oranje in handen kan krijgen: doen!quote:Op zondag 26 december 2021 09:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga zo een vriend een appje sturen die eerder niets had op 2e Kerstdag dat ie welkom is als hij behoefte heeft aan gezelschapquote:Op zondag 26 december 2021 09:40 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Was dit zo’n comment op tv?quote:Op zondag 26 december 2021 11:38 schreef Koen66 het volgende:
oja niet vergeten zometeen mijn moeder op te halen op het station
quote:Op zondag 26 december 2021 11:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was dit zo’n comment op tv?Al die kinderen die heel hyper gaan doen als ze eenmaal in beeld komen zitten inmiddels ook flink in mijn irritatiezone
Je moet wat als je niet naar de meubelboulevard kanquote:Op zondag 26 december 2021 11:42 schreef molloot200 het volgende:
Mam gaat zo haar booster halen maar ze hoorde van een vriendin die vanochtend al moest dat het een opstopping van jewelste is en dat een parkeerplaats zoeken aldaar een uitdaging is. Wordt nog wat
Ik verbaas me er zelf altijd wel over hoe goed dat nummer het doet op feestjes, vind het zelf niet zo’n bijzonder nummer eigenlijkquote:
verbazingwekkend dat het nog steeds in de T2000 staatquote:Op zondag 26 december 2021 11:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er zelf altijd wel over hoe goed dat nummer het doet op feestjes, vind het zelf niet zo’n bijzonder nummer eigenlijk
Vooral jongerenhype dus denk ik, je komt dat nummer (veel te) vaak tegen tijdens het uitgaanquote:Op zondag 26 december 2021 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verbazingwekkend dat het nog steeds in de T2000 staat
Blijkbaar door zo'n commissie.quote:Op zondag 26 december 2021 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verbazingwekkend dat het nog steeds in de T2000 staat
Ai, jammer dat het niet goed uit de vorm kwam. De smaak is het belangrijkst, maar toch wel balen.quote:Op zondag 26 december 2021 00:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Het smaakte prima, alleen kwamen de cakejes en puddinkjes minder goed uit de vorm dan de proef van laatst. En de meringuekerstboompjes waren flink ingezakt, waardoor ze qua vorm niet echt meer op kerstbomen leken. Idee was leuk, smaak was goed, uiterlijk wat minder
Hoe is de groene Chimay?
Samen met mijn moeder eet ik al een aantal jaar parelhoen met kerst. Zij wilt altijd iets niet-alledaags met kerst en ik ben geen fan van wild. Een aantal jaar terug probeerden we eens fazant en dat was erg lekker. Het jaar erop had de slager geen fazant, maar wel parelhoen en sindsdien is dat een beetje traditie geworden.quote:Op zondag 26 december 2021 04:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Parelhoen is niet iets wat je vaak hoort. Mooi beestje om te bereiden, minder mooi beestje om in de tuin te hebben
(vader had er een aantal. wat een pokkeherrie, blij dat je er een opgegeten hebt.)
En dan te bedenken dat de volwassenen in beeld nog erger zijnquote:Op zondag 26 december 2021 11:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was dit zo’n comment op tv?Al die kinderen die heel hyper gaan doen als ze eenmaal in beeld komen zitten inmiddels ook flink in mijn irritatiezone
Levitating vind ik dan weer prima, maar dan wel de versie zonder verlepte rappertquote:Op zondag 26 december 2021 12:45 schreef Redefine het volgende:
Beetje jammer dat Dua Lipa diverse echt goede nummers heeft gemaakt, maar die er niet (meer) instaan. En dan deze juist weer wel.
Er moet haast wel iets met het kloppen misgegaan zijn. Misschien de suiker te snel toegevoegd, misschien te lang geklopt, misschien heeft het iets met de kleurstoftoevoeging te maken. ik weet het niet precies. Meestal als ik meringue maak ga ik toch al voor blobs en valt het nooit zo op, dus misschien is het iets wat ik sowieso al verkeerd doe. Ergens pasten de uitgezakte boompjes wel mooi bij de niet helemaal lekker uit de vorm gekomen huisjesquote:Op zondag 26 december 2021 12:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ai, jammer dat het niet goed uit de vorm kwam. De smaak is het belangrijkst, maar toch wel balen.
Hoe kunnen die meringuekerstboompjes inzakken? Ik heb nog nooit meringue gemaakt en onderschat misschien hoe makkelijk ze te maken zijn Zijn ze niet zo makkelijk hard te krijgen?
Misschien wel beter zo dan dat je zes uur bezig bentquote:Op zondag 26 december 2021 13:09 schreef Arizona het volgende:
Nou dit was een van de kortste potjes Monopoly ooit, dochter won glorieus. Had binnen 1,5 ronde alle stations en vriend en ik kwamen alleen maar in de gevangenis en op Algemeen Fonds- en kanskaartjes. En uiteraard trokken wij dan weer de slechte kaarten. En op stations natuurlijk
Mja, wij kwamen dus vanaf het begin af aan telkens in de gevangenisquote:Op zondag 26 december 2021 13:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien wel beter zo dan dat je zes uur bezig bentGevangenis is trouwens prima om te zitten als je al wat straten hebt, want zolang je daar zit kom je zeker weten niet op een vakje waar je voor moet betalen
Het was gewoon dooi in jouw kerstdorpquote:Op zondag 26 december 2021 13:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Er moet haast wel iets met het kloppen misgegaan zijn. Misschien de suiker te snel toegevoegd, misschien te lang geklopt, misschien heeft het iets met de kleurstoftoevoeging te maken. ik weet het niet precies. Meestal als ik meringue maak ga ik toch al voor blobs en valt het nooit zo op, dus misschien is het iets wat ik sowieso al verkeerd doe. Ergens pasten de uitgezakte boompjes wel mooi bij de niet helemaal lekker uit de vorm gekomen huisjes
Het dorp werd al snel Loppersum genoemdquote:Op zondag 26 december 2021 13:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was gewoon dooi in jouw kerstdorp
Ik vind het ook geen slecht nummer. Maar het neigt wel heel erg naar de dertien in een dozijn pop. En ja het scheelt wel als DaBaby niet meedoet.quote:Op zondag 26 december 2021 13:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Levitating vind ik dan weer prima, maar dan wel de versie zonder verlepte rappert
Ik ga voor Magic: The Gathering.quote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Arizona het volgende:
Ik weet ook meteen weer waarom Monopoly niet mijn lievelingsspel is
De spelletjes die ik momenteel het liefst speel zijn relatief simpele kaartspelletjes zoals Skip Bo en Uno. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie het liefst spelen?
Puerto Rico vind ik heel tof, maar het komt er bijna nooit van om dat te spelen. Fluxx vind ik ook leuk, Risk kan leuk zijn afhankelijk van met wie je het speelt. Cluedo is een klassieker, af en toe Scotland Yard of Rummikub. Scrabble vind ik helemaal niks.quote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Arizona het volgende:
De spelletjes die ik momenteel het liefst speel zijn relatief simpele kaartspelletjes zoals Skip Bo en Uno. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie het liefst spelen?
Uno/Pesten doen we hier ook wel. Dat is immers makkelijk voor kinderen. Al vliegen de kaarten nog weleens door de kamerquote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Arizona het volgende:
Ik speel eigenlijk zelden spelletjes.quote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Arizona het volgende:
Ik durf nauwelijks te kijken naar het OKT, veel te naar spannendquote:
Hoezo lukte het nietquote:Op zondag 26 december 2021 14:48 schreef Guanabana het volgende:
Ik ging naar AH om nog wat dingetjes te halen, kwam met nagenoeg niets naar buitenlukte gewoon niet.
Zag niks dat ik wilde. Dus nu is mijn vriend gegaan en kijkt hij maar wat hij koopt.quote:Op zondag 26 december 2021 14:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik durf nauwelijks te kijken naar het OKT, veel te naar spannend
[..]
Hoezo lukte het niet
Had je geen inspiratie?
Vreselijk inderdaad, al voelt het zo zonder publiek wel minder spannend.quote:Op zondag 26 december 2021 14:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik durf nauwelijks te kijken naar het OKT, veel te naar spannend
[..]
Hoezo lukte het niet
Had je geen inspiratie?
Je had kunnen zeggen dat het bij het thema klimaatverandering past en dat alles naar de klote gaatquote:Op zondag 26 december 2021 13:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Er moet haast wel iets met het kloppen misgegaan zijn. Misschien de suiker te snel toegevoegd, misschien te lang geklopt, misschien heeft het iets met de kleurstoftoevoeging te maken. ik weet het niet precies. Meestal als ik meringue maak ga ik toch al voor blobs en valt het nooit zo op, dus misschien is het iets wat ik sowieso al verkeerd doe. Ergens pasten de uitgezakte boompjes wel mooi bij de niet helemaal lekker uit de vorm gekomen huisjes
Wij eten vandaag hapjes. Die grotendeels bestaan uit kliekjes van de afgelopen dagenquote:Op zondag 26 december 2021 14:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zag niks dat ik wilde. Dus nu is mijn vriend gegaan en kijkt hij maar wat hij koopt.
Dat je diep van binnen al wel weet dat Sven Kramer het niet gaat halen bijvoorbeeldquote:Op zondag 26 december 2021 14:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad, al voelt het zo zonder publiek wel minder spannend.
Dan maar hopen dat er binnenkort weer publiek bij de AH is.quote:Op zondag 26 december 2021 14:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad, al voelt het zo zonder publiek wel minder spannend.
Ja. Je wilt toch wel gejuich horen als een rondje 3.34 rondom het kruidenschap hebt gedaanquote:Op zondag 26 december 2021 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat er binnenkort weer publiek bij de AH is.
Het voelt soms wel als een marathon ja, zo'n supermarktbezoek!quote:Op zondag 26 december 2021 15:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Je wilt toch wel gejuich horen als een rondje 3.34 rondom het kruidenschap hebt gedaan
Ja. Elke keer weer die benen due vollopen met zuur bij de laatste rondjes om de kassa:{quote:Op zondag 26 december 2021 15:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het voelt soms wel als een marathon ja, zo'n supermarktbezoek!
Proberen om niet vast te komen zitten in het midden van het peloton winkelwagentjesquote:Op zondag 26 december 2021 15:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Elke keer weer de benen due vollopen bij de laatste rondjes om de kassa
Ja. Gelukkig dan wel weer dat we die de pinpas niet verkeerd kunnen wisselen.quote:Op zondag 26 december 2021 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Proberen om niet vast te komen zitten in het midden van het peloton winkelwagentjes
Ik gun het hem, maar erger me toch altijd wel dood aan die extreme focus op hem van de NOS. Anderen lijken niet eens te bestaan.quote:Op zondag 26 december 2021 15:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat je diep van binnen al wel weet dat Sven Kramer het niet gaat halen bijvoorbeeld![]()
En inderdaad zo'n teleurstellende rit voor Femke Kok. Hopelijk krijgt ze nog wel haar ticket, maar ze heeft gelukkig nog voldoende kans.
Truequote:Op zondag 26 december 2021 15:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gun het hem, maar erger me toch altijd wel dood aan die extreme focus op hem van de NOS. Anderen lijken niet eens te bestaan.
Ken je valse motten al? Net zo'n soort spel maar dan mag je een bepaalde kleur niet spelen. Maakt niet uit hoe je ze kwijtraakt, als je maar valsspeeltquote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Arizona het volgende:
Nee, ken ik niet! Ik zal zo eens googlenquote:Op zondag 26 december 2021 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ken je valse motten al? Net zo'n soort spel maar dan mag je een bepaalde kleur niet spelen. Maakt niet uit hoe je ze kwijtraakt, als je maar valsspeelt
Ik vind eigenlijk allerlei spelletjes leuk, maar vind dingen met tactiek wel leuker dan geluk.
Denk dat weerwolven wel echt m'n favoriet is met een leuke groep
Ik snap dat hij een held is en blijft, maar af en toe begint het een beetje bizarre vormen aan te nemen, als je al tijden niet sneller bent dan een groepje anderen. Bij Wüst deden ze dat eerst ook extreem, maar daar zijn ze een beetje mee gestopt terwijl het bij haar eigenlijk wel wat meer terecht zou zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 15:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
True![]()
Ik verdenk ze er ook van dat zijn loting expres de laatste rit voor de dweil was, zodat de NOS het extra lang over hem kon hebben
Wow inderdaad, had ik nog niet eens door. Gaat snel nu.quote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef Arizona het volgende:
Gaat hard met de boosterafspraken, 1977 mag nu al
In dit tempo mag ik morgen al een afspraak maken.
Nu ook weer. Ja Roest 1, Jorrit 2 EN WAT BETEKENT DIT VOOR DE MATRIX VOOR KRAMER!!!quote:Op zondag 26 december 2021 16:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik snap dat hij een held is en blijft, maar af en toe begint het een beetje bizarre vormen aan te nemen, als je al tijden niet sneller bent dan een groepje anderen. Bij Wüst deden ze dat eerst ook extreem, maar daar zijn ze een beetje mee gestopt terwijl het bij haar eigenlijk wel wat meer terecht zou zijn.
Kan toch nietquote:Op zondag 26 december 2021 16:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu ook weer. Ja Roest 1, Jorrit 2 EN WAT BETEKENT DIT VOOR DE MATRIX VOOR KRAMER!!!
Hij heeft ook sowieso een hekel aan Bert Maalderinkquote:Op zondag 26 december 2021 16:14 schreef Arizona het volgende:
Dit vind ik dan dus wel mooi van Kramer he, hoe hij dit interview doet.
En terecht, nare zuigende vent vind ik datquote:Op zondag 26 december 2021 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij heeft ook sowieso een hekel aan Bert Maalderink
6 januari mag ik weer doodsangsten doorstaanquote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef Arizona het volgende:
Gaat hard met de boosterafspraken, 1977 mag nu al
In dit tempo mag ik morgen al een afspraak maken.
Niet alleen de Nos, meer dan de helft van de titel gaat over Kramerquote:
quote:Roest en Bergsma naar de Spelen, ook Kramer rekent op ticket: ‘Blij, tevreden en opgelucht’
Jaaaaaquote:Op zondag 26 december 2021 16:22 schreef Cee het volgende:
[..]
6 januari mag ik weer doodsangsten doorstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |