Niksquote:Op zondag 26 december 2021 09:40 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Wat gaan jullie doen vandaag?
Ik moet even boodschappen, brood en melk zijn op![]()
En verder blijf ik lekker thuis. Wat een kou. En we hebben geen afspraken
Oja en misschien nog even wandelen met podcast op.quote:Op zondag 26 december 2021 11:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niks![]()
Beetje Top 2000 waarschijnlijk, beetje film/dingen kijken. We hebben al wat eten in huis, misschien nog wat makkelijke hapjes of zo erbij halen.
Geen schoonfam?quote:Op zondag 26 december 2021 11:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niks![]()
Beetje Top 2000 waarschijnlijk, beetje film/dingen kijken. We hebben al wat eten in huis, misschien nog wat makkelijke hapjes of zo erbij halen.
Nee, was dit jaar alleen eigen famquote:
Oh wij gaan zo ook nog Monopoly spelenquote:Op zondag 26 december 2021 09:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Monopoly spelen met het gezinDe lokale AH had de laatste tijd een spaaractie waarin je een Monopolyversie van ons eigen dorp kon sparen. Die is net een paar dagen binnen, dus vandaag maar eens even kijken of ik kan winnen!
Die komen er nooit achter dat ik ze geen fijne kerst heb gewenstquote:Op zondag 26 december 2021 04:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
En wat dan voor mensen die dit niet lezen?
Als je oranje in handen kan krijgen: doen!quote:Op zondag 26 december 2021 09:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Monopoly spelen met het gezinDe lokale AH had de laatste tijd een spaaractie waarin je een Monopolyversie van ons eigen dorp kon sparen. Die is net een paar dagen binnen, dus vandaag maar eens even kijken of ik kan winnen!
Ik ga zo een vriend een appje sturen die eerder niets had op 2e Kerstdag dat ie welkom is als hij behoefte heeft aan gezelschapquote:Op zondag 26 december 2021 09:40 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Wat gaan jullie doen vandaag?
Ik moet even boodschappen, brood en melk zijn op![]()
En verder blijf ik lekker thuis. Wat een kou. En we hebben geen afspraken
Was dit zo’n comment op tv?quote:Op zondag 26 december 2021 11:38 schreef Koen66 het volgende:
oja niet vergeten zometeen mijn moeder op te halen op het station
quote:Op zondag 26 december 2021 11:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was dit zo’n comment op tv?Al die kinderen die heel hyper gaan doen als ze eenmaal in beeld komen zitten inmiddels ook flink in mijn irritatiezone
Je moet wat als je niet naar de meubelboulevard kanquote:Op zondag 26 december 2021 11:42 schreef molloot200 het volgende:
Mam gaat zo haar booster halen maar ze hoorde van een vriendin die vanochtend al moest dat het een opstopping van jewelste is en dat een parkeerplaats zoeken aldaar een uitdaging is. Wordt nog wat
Ik verbaas me er zelf altijd wel over hoe goed dat nummer het doet op feestjes, vind het zelf niet zo’n bijzonder nummer eigenlijkquote:
verbazingwekkend dat het nog steeds in de T2000 staatquote:Op zondag 26 december 2021 11:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er zelf altijd wel over hoe goed dat nummer het doet op feestjes, vind het zelf niet zo’n bijzonder nummer eigenlijk
Vooral jongerenhype dus denk ik, je komt dat nummer (veel te) vaak tegen tijdens het uitgaanquote:Op zondag 26 december 2021 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verbazingwekkend dat het nog steeds in de T2000 staat
Blijkbaar door zo'n commissie.quote:Op zondag 26 december 2021 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verbazingwekkend dat het nog steeds in de T2000 staat
Ai, jammer dat het niet goed uit de vorm kwam. De smaak is het belangrijkst, maar toch wel balen.quote:Op zondag 26 december 2021 00:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Het smaakte prima, alleen kwamen de cakejes en puddinkjes minder goed uit de vorm dan de proef van laatst. En de meringuekerstboompjes waren flink ingezakt, waardoor ze qua vorm niet echt meer op kerstbomen leken. Idee was leuk, smaak was goed, uiterlijk wat minder
Hoe is de groene Chimay?
Samen met mijn moeder eet ik al een aantal jaar parelhoen met kerst. Zij wilt altijd iets niet-alledaags met kerst en ik ben geen fan van wild. Een aantal jaar terug probeerden we eens fazant en dat was erg lekker. Het jaar erop had de slager geen fazant, maar wel parelhoen en sindsdien is dat een beetje traditie geworden.quote:Op zondag 26 december 2021 04:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Parelhoen is niet iets wat je vaak hoort. Mooi beestje om te bereiden, minder mooi beestje om in de tuin te hebben
(vader had er een aantal. wat een pokkeherrie, blij dat je er een opgegeten hebt.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |