Jaaaaaquote:Op zondag 26 december 2021 16:22 schreef Cee het volgende:
[..]
6 januari mag ik weer doodsangsten doorstaan
Lekkerquote:Op zondag 26 december 2021 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede kerstdiner gehad. Gewoon lekker frietjes met een varkenshaasje.
quote:NPO 3 21:58 - 23:37
Freddie Mercury: The final act
Eind jaren 80 vocht Freddy Mercury in het geheim tegen aids, een ziekte die honderdduizenden mensen het leven kostte en homofobie rechtvaardigde. Opmerkelijk: in de jaren na zijn dood werd de publieke houding tegenover homoseksualiteit sneller dan ooit vrijer. Deze biografie bevat het eerste grote interview met Freddie's zus Kashmira Bulsara en gesprekken met de sterren van het Freddie Mercury Tribute Concert van 20 april 1992 in het Wembley Stadium in Londen. Dit is het verhaal van een tragedie die gezorgd heeft dat levensbelangrijke gesprekken die uit den boze waren, eindelijk toch gevoerd konden worden. M.m.v. Roger Daltrey, Lisa Stansfield, Paul Young, Harvey Goldsmith e.a.
Nice. Ik heb hertenbiefstuk gescoord.quote:Op zondag 26 december 2021 19:16 schreef H_T het volgende:
Ik ben langs de supermarkt geweest ook al was het niet nodig om even te kijken of er kerstassortiment in de aanbieding wasLong story short: ik heb net gans op met aardappeltjes en spruiten
quote:Op zondag 26 december 2021 19:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ben jij stiekem de dochter van @:arizona?!![]()
![]()
![]()
![]()
Nah, vind de reclame voor de Efteling natuurlijk heel leuk, maar Top 2000 > Streamersquote:Op zondag 26 december 2021 20:46 schreef molloot200 het volgende:
Zijn er meer mensen die hier Streamers kijken?
Wat mij betreft ook hoorquote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nah, vind de reclame voor de Efteling natuurlijk heel leuk, maar Top 2000 > Streamers
Ook lekkerquote:Op zondag 26 december 2021 20:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nice. Ik heb hertenbiefstuk gescoord.
quote:Op zondag 26 december 2021 20:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nice. Ik heb hertenbiefstuk gescoord.
Mijn pa is al naar bed, dus dat niet.quote:Op zondag 26 december 2021 22:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Iedereen zit nu voor de radio met het volume op standje burenruzie, toch?
Ik had nog gezegd, tijd voor Mecano, en toen was het nog niet begonnen.quote:Op zondag 26 december 2021 22:50 schreef Guanabana het volgende:
OMG heb mijn stemplaat half gemist, WAAROM ROEPT NIEMAND MIJ
Je je had iedereen hier die erop heeft gestemd (en dat zijn er een aantal) moeten taggen natuurlijk!quote:Op zondag 26 december 2021 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had nog gezegd, tijd voor Mecano, en toen was het nog niet begonnen.
Ja, dat was geen optie hoor....quote:Op zondag 26 december 2021 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je je had iedereen hier die erop heeft gestemd (en dat zijn er een aantal) moeten taggen natuurlijk!
@IedereenDieOpMecanoGestemdHeeftquote:Op zondag 26 december 2021 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was geen optie hoor....
Voor Hijo de la Luna? Nou neequote:Op zondag 26 december 2021 22:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Iedereen zit nu voor de radio met het volume op standje burenruzie, toch?
Niet gezien maar er zit Bon Iver muziek in dus dat is zeker nicequote:Op zondag 26 december 2021 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb Don't Look Up gekeken die nu op Netflix staat (sterrencast met o.a. Leonardo DiCaprio en Meryl Streep), op zich wel aanrader
Geen trauma hoor.quote:Op zondag 26 december 2021 12:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Samen met mijn moeder eet ik al een aantal jaar parelhoen met kerst. Zij wilt altijd iets niet-alledaags met kerst en ik ben geen fan van wild. Een aantal jaar terug probeerden we eens fazant en dat was erg lekker. Het jaar erop had de slager geen fazant, maar wel parelhoen en sindsdien is dat een beetje traditie geworden.
Levend zijn die beesten wat luidruchtiger. Ik hoop niet dat ik een jeugdtrauma aangeboord heb door over dat diertje te beginnen
Ik mis vind ik niet leuk knop.quote:Op zondag 26 december 2021 23:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOO GEMIST
Dan maar zelf even in de pauze zometeen.
Tja zat toch nog net bij de Streamersquote:Op zondag 26 december 2021 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik mis vind ik niet leuk knop.
Doe die stemweek een maand eerder en al die kerstnummers staan er sowieso al niet inquote:Op zondag 26 december 2021 23:34 schreef Redefine het volgende:
Ik ben een Queen liefhebber. Maar Thank God it's Christmas is een van die nummers die er teveel in staat van ze.
Klopt inderdaad.quote:Op zondag 26 december 2021 23:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Doe die stemweek een maand eerder en al die kerstnummers staan er sowieso al niet in
Vind ik ergens niet per sé een probleem zo tijdens de kerstperiode om kerstnummers te horen. Maar als je een zuivere Top 2000-lijst zou willen zou je inderdaad waarschijnlijk geen kerstnummers zien.quote:Op zondag 26 december 2021 23:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Doe die stemweek een maand eerder en al die kerstnummers staan er sowieso al niet in
Oh iets soortgelijks herken ik wel, maar dan met Kalkoen. En taai dat die krengen waren.quote:Op zondag 26 december 2021 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen trauma hoor.![]()
Mijn vader had vooral kippen en een paar ganzen, besloot ook eens te gaan proberen parelhoenen te gaan houden. Leek hem wel leuk ook wat bijzonderder beestjes te hebben. Alleen bleken parelhoenen dus de hele dag door kabaal te maken. Dus toen ze een beetje oud en groot genoeg waren is meteen de hele groep via een nachtelijk tripje door de schuur naar de diepvries verhuisd.
Ik zal 'm dan straks wel voor jou luisteren!quote:Op zondag 26 december 2021 23:45 schreef ijs_beer het volgende:
Tijd om te gaan slapen. Blijkt Omsk toch weer een mooie stad, die helaas weer te ver weg ligt.
quote:Op zondag 26 december 2021 23:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zal 'm dan straks wel voor jou luisteren!
Zijn dat al de gevestigde namen.quote:Op zondag 26 december 2021 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tja zat toch nog net bij de Streamers
En kwam tot de conclusie dat ik de nieuwkomers Meau en Flemming zo ongeveer leuker vond dan die gevestigde namen die daar staan. Liever dat dan die eeuwige Suzan & Freek, Maan, Emma Heesters, Ronnie Flex etc. Helaas zijn die nieuwkomende juist maar een eenmalige gast
Rolf Sanchez was wederom het dieptepunt van de avond, waarom is hij zo geliefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |