Jaaaaaquote:Op zondag 26 december 2021 16:22 schreef Cee het volgende:
[..]
6 januari mag ik weer doodsangsten doorstaan
Lekkerquote:Op zondag 26 december 2021 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede kerstdiner gehad. Gewoon lekker frietjes met een varkenshaasje.
quote:NPO 3 21:58 - 23:37
Freddie Mercury: The final act
Eind jaren 80 vocht Freddy Mercury in het geheim tegen aids, een ziekte die honderdduizenden mensen het leven kostte en homofobie rechtvaardigde. Opmerkelijk: in de jaren na zijn dood werd de publieke houding tegenover homoseksualiteit sneller dan ooit vrijer. Deze biografie bevat het eerste grote interview met Freddie's zus Kashmira Bulsara en gesprekken met de sterren van het Freddie Mercury Tribute Concert van 20 april 1992 in het Wembley Stadium in Londen. Dit is het verhaal van een tragedie die gezorgd heeft dat levensbelangrijke gesprekken die uit den boze waren, eindelijk toch gevoerd konden worden. M.m.v. Roger Daltrey, Lisa Stansfield, Paul Young, Harvey Goldsmith e.a.
Nice. Ik heb hertenbiefstuk gescoord.quote:Op zondag 26 december 2021 19:16 schreef H_T het volgende:
Ik ben langs de supermarkt geweest ook al was het niet nodig om even te kijken of er kerstassortiment in de aanbieding wasLong story short: ik heb net gans op met aardappeltjes en spruiten
quote:Op zondag 26 december 2021 19:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ben jij stiekem de dochter van @:arizona?!![]()
![]()
![]()
![]()
Nah, vind de reclame voor de Efteling natuurlijk heel leuk, maar Top 2000 > Streamersquote:Op zondag 26 december 2021 20:46 schreef molloot200 het volgende:
Zijn er meer mensen die hier Streamers kijken?
Wat mij betreft ook hoorquote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nah, vind de reclame voor de Efteling natuurlijk heel leuk, maar Top 2000 > Streamers
Ook lekkerquote:Op zondag 26 december 2021 20:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nice. Ik heb hertenbiefstuk gescoord.
quote:Op zondag 26 december 2021 20:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nice. Ik heb hertenbiefstuk gescoord.
Mijn pa is al naar bed, dus dat niet.quote:Op zondag 26 december 2021 22:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Iedereen zit nu voor de radio met het volume op standje burenruzie, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |