Zeker! Bovendien moet ik derde kerstdag ook nog koken voor een groepje, dus ik hoop dat dit keer lekker voordelig te kunnen doen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat al een dag eerder ga doenEr valt meestal smakelijk te bikken uit de aanbiedingenbak vlak na kerst
Alles voor de gourmet is klaar en voor de andere dagen zijn de ingrediënten in huisquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:40 schreef AgnesGru het volgende:
Hoe staat het bij jullie met de voorbereidingen? De soep is bijna klaar en dessert is al klaar
Dan maar snoeptomatensoep als extra gerecht?quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:08 schreef H_T het volgende:
Bij het boodschappen doen ook een kilo snoeptomaatjes gekocht, want dat heeft m'n moeder nodig voor het voorgerecht (God mag weten wat ze van plan is, want het moet ook nog twee uur in de oven) omdat Picnic die niet kon leveren.
Picnic is daar net langs geweest. Inclusief de kilo snoeptomaten die ze niet zouden hebben
Doe ze maar hierheen, ik weet wel wat ik mee zou doenquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:08 schreef H_T het volgende:
Bij het boodschappen doen ook een kilo snoeptomaatjes gekocht, want dat heeft m'n moeder nodig voor het voorgerecht (God mag weten wat ze van plan is, want het moet ook nog twee uur in de oven) omdat Picnic die niet kon leveren.
Picnic is daar net langs geweest. Inclusief de kilo snoeptomaten die ze niet zouden hebben
Nou heb ik het niet zo (en ik ben vast niet de enige) op BN'ers die denken het ESF te kennen maar niet eens weten dat Volare of Love Shine A Light daarvan afkomstig van zijn (om maar even een voorbeeld te noemen).quote:Al jaren steekt Dave von Raven zijn fascinatie en liefde voor het bekendste muziekfestival van (in ieder geval) Europa, niet onder stoelen of banken. En dan met name die voor de kwalitatief hoogstaande popsongs
Ik hoef gelukkig zelf niets te doen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:40 schreef AgnesGru het volgende:
Hoe staat het bij jullie met de voorbereidingen? De soep is bijna klaar en dessert is al klaar
Moet je sowieso doen joh, die Dave von Raven is harstikke tof. Tuurlijk zullen sommige teksten misschien wat cringe zijn maar oké. Als jij niet mee gaat dan ga ik wel met je moeder meequote:Op vrijdag 24 december 2021 16:37 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder heeft, zonder te overleggen, kaartjes gekocht voor "The Kik Hertaalt Eurovisie"
Ik ken The Kik niet zo goed maar op de ticketwebsite staat (https://www.spotgroningen.nl/programma/the-kik-5/):
[..]
Nou heb ik het niet zo (en ik ben vast niet de enige) met BN'ers die denken het ESF te kennen maar niet eens weten dat Volare of Love Shine A Light daarvan afkomstig van zijn (om maar even een voorbeeld te noemen).
Maar na wat zoeken op youtube kwam ik een hertaalde versie tegen van Non Ho L'eta, waardoor ik de indruk krijg dat ze zich er wel degelijk in verdiept hebben. Ik geef het een kans![]()
Ja ik moet er eigenlijk ook nog een beetje inkomen! Maar veel en lekker eten zal de kerstsfeer vast ten goede komenquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:39 schreef Em31 het volgende:
Goedemiddag allen![]()
Zo raar dat het morgen al meteen kerst is, meestal al zo'n hele week van alles en nog wat gegeten voordat we er zijn.
Ik heb die Dave wel eens in Ranking The Stars gezien. Hij heeft wel lekkere droge humorquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je sowieso doen joh, die Dave von Raven is harstikke tof. Tuurlijk zullen sommige teksten misschien wat cringe zijn maar oké. Als jij niet mee gaat dan ga ik wel met je moeder mee
Ja sowiesoquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik moet er eigenlijk ook nog een beetje inkomen! Maar veel en lekker eten zal de kerstsfeer vast ten goede komen
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb die Dave wel eens in Ranking The Stars gezien. Hij heeft wel lekkere droge humor
Tof van je moeder. En hoe oud je ook bent, ze weet het eigenlijk altijd beter.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:37 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder heeft, zonder te overleggen, kaartjes gekocht voor "The Kik Hertaalt Eurovisie"
Ik ken The Kik niet zo goed maar op de ticketwebsite staat (https://www.spotgroningen.nl/programma/the-kik-5/):
[..]
Nou heb ik het niet zo (en ik ben vast niet de enige) op BN'ers die denken het ESF te kennen maar niet eens weten dat Volare of Love Shine A Light daarvan afkomstig van zijn (om maar even een voorbeeld te noemen).
Maar na wat zoeken op youtube kwam ik een hertaalde versie tegen van Non Ho L'eta, waardoor ik de indruk krijg dat ze zich er wel degelijk in verdiept hebben. Ik geef het een kans![]()
Ik zou inderdaad ook wel scepticisch zijn gezien de BN'ers en hun 'kennis'van het festival. Maar The Skik zijn wel echte en eigenzinnige muzikanten dus daar is wel vertrouwen in te hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou heb ik het niet zo (en ik ben vast niet de enige) op BN'ers die denken het ESF te kennen maar niet eens weten dat Volare of Love Shine A Light daarvan afkomstig van zijn (om maar even een voorbeeld te noemen).
De kans dat ze volgende week in iemands soep of saus zitten acht ik levensgrootquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan maar snoeptomatensoep als extra gerecht?
Waarschijnlijk vallen de bezorgkosten dan nogal hoog uitquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:34 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Doe ze maar hierheen, ik weet wel wat ik mee zou doen
En wanneer gaan jullie dan van huis wisselen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:15 schreef usagi414 het volgende:
Ik zit ook nog niet helemaal in de kerstsfeer.
Maar het beste nieuws van de dag kwam van mijn zus. Ze was redelijk noodgedwongen op zoek naar een andere woning en al twee keer overboden, terwijl ze al flink boven de vraagprijs zat.
Ik ben even mee gaan zoeken en had het zoekgebied iets uitgebreid en kwam een woning tegen die ik zelf fantastisch zou vinden.
Lang verhaal kort. Ze is gaan kijken in dat dorp, heeft een bod gedaan en vanaf April gaat ze in mijn droomwoning wonen.
Nooitquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wanneer gaan jullie dan van huis wisselen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |