Oh ja, dat vroeg ik me al af, hoe laat ze zouden aftrappen. Andere jaren begonnen ze toch wat later?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
top2000 begint op 12 uur 's nachts dus niet op tijd op bed
Het wordt geleidelijk steeds vroeger. Al vind ik dit wel een onhandig tijdstip.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat vroeg ik me al af, hoe laat ze zouden aftrappen. Andere jaren begonnen ze toch wat later?
Dus steeds meer gepraat tussendoor waar niemand op zit te wachten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het wordt geleidelijk steeds vroeger. Al vind ik dit wel een onhandig tijdstip.
Ik ga denk ik niet langer dan anderhalf uur wakker blijven met de Top 2000 vannacht. Vanochtend lekker vroeg erop uit gegaan om kerstcadeau’s te kopen voor het gezin dus een beetje slaap voor de rest van de week zou chill zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
top2000 begint op 12 uur 's nachts dus niet op tijd op bed
Slapen tijdens de Top 2000quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik niet langer dan anderhalf uur wakker blijven met de Top 2000 vannacht. Vanochtend lekker vroeg erop uit gegaan om kerstcadeau’s te kopen voor het gezin dus een beetje slaap voor de rest van de week zou chill zijn.
werken en niet slapen tijdens de top2000quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slapen tijdens de Top 2000![]()
Het eerste uur is al opvallend goedquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
In het eerste uur van de top2000 wordt mijn eerste stemlijst nummer gedraaid![]()
De overgrote deel van de nummers van mijn stemlijstje wordt op 30 december gedraaid
En dan is er nog vanaf 22:45 een voorbeschouwing op de opening op NPO3.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het wordt geleidelijk steeds vroeger. Al vind ik dit wel een onhandig tijdstip.
Nu heb ik zin in een Pizza Calzone.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eros Ramazzotti
Se Bastasse Una Canzone Nummer 1822
25 dec
14:00 - 15:00
Mijn laagste
Ik vond 9 uur ‘s ochtends het fijnste. Dat je wakker wordt en de lijst gaat beginnen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan is er nog vanaf 22:45 een voorbeschouwing op de opening op NPO3.
En niet zo’n gewone.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een Pizza Calzone.
Hi-ha-ho
quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb van wandelen in de kou ook altijd wat langer last van de benen. Gaat het vandaag beter?
Nou dan past dat liedje uitstekend bij me, vrees ikquote:Op donderdag 23 december 2021 22:23 schreef H_T het volgende:
@:Strani er kwam dit WK een speler op met Lose Yourself. Hij verloor meteen
Dat vrees ik ook, rare keuzes maakt men hierquote:Op donderdag 23 december 2021 22:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja men is best wel jubelend, ik vind maar twee nummers echt interessant genoeg en denk dat er ook maar twee potentie hebben. Maar Spanje is Spanje en we zullen straks wel weer eindigen met een matig deuntje want waarom niet
Wij gaan ook niet wandelen vanmiddag. Van die echte zeikregen valt hierquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:03 schreef H_T het volgende:
[..]Maar ik voel het nog wel. Vandaag dus niet nog een keer die trip maken
Het ziet er hier ook niet echt gezellig uit buitenquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan ook niet wandelen vanmiddag. Van die echte zeikregen valt hier
Ja. Ze doen het zogenaamd om dan liedjes echt volledig af te kunnen spelen. En om dan de speciale versies van diverse liedjes te kunnen draaien. Oftewel de 8 minuten 8" versie van het liedje wat we in de 5 minuten versie kennen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus steeds meer gepraat tussendoor waar niemand op zit te wachten.
In word? Daar is een instelling voor, kun je even googlen!quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik een stukje tekst in mooie kolommen in een bericht krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nee ik wil het hier.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:57 schreef Meke het volgende:
[..]
In word? Daar is een instelling voor, kun je even googlen!
quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:14 schreef AgnesGru het volgende:
Medewerkers van Zaandamse prikstraat worden bespuugd en gefilmd door boostereisers
https://www.telegraaf.nl/(...)d-door-boostereisers
Echt wat een idioten![]()
En dan zul je alsnog mensen hebben die dit goedpraten want bla, bla, bla.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:14 schreef AgnesGru het volgende:
Medewerkers van Zaandamse prikstraat worden bespuugd en gefilmd door boostereisers
https://www.telegraaf.nl/(...)d-door-boostereisers
Echt wat een idioten![]()
Nodig me maar uit.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Zijn er hier nog geļnteresseerden voor een ESF SC WIDM-app poule? Of durven jullie niet meer na vorig jaar?![]()
Je hebt een uitnodigingslink in DMquote:
Dank.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je hebt een uitnodigingslink in DM
Die kan ik naar iedereen versturen die het even aangeeft! Laat maar weten
Ik durf wel hoorquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Zijn er hier nog geļnteresseerden voor een ESF SC WIDM-app poule? Of durven jullie niet meer na vorig jaar?![]()
Volgens mij kan dat niet hier. Heb je een voorbeeld van iemand die dat wel zo heeft? Dan zou je diegene kunnen quoten om te kijken hoe ze het gedaan hebbenquote:
Ja!quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik durf welquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:58 schreef Redefine het volgende:
Hier is hei nog droog. Hoop dat het dat voorlopig ook nog zo blijft. Wil namelijk wel nog een flinke wandeling maken buiten. Want vandaag is zo'n gare dag. Vanochtend chaos vanwege een fout van iemand. En nog allerlei ad hoc dingen. Terwijl normaal gesproken deze dag er niks meer te doen is.
En dan ook tussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Yes!quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Stuur maar door of voeg me toe. Zelfde gebruiksnaam als hier.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je hebt een uitnodigingslink in DM
Die kan ik naar iedereen versturen die het even aangeeft! Laat maar weten
Zeker, stuur maar door.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoef niks te koken, maar de cadeautjes zijn wel netjes ingepakt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:40 schreef AgnesGru het volgende:
Hoe staat het bij jullie met de voorbereidingen? De soep is bijna klaar en dessert is al klaar
Alle cadeautjes in huis en ingepakt en alle ingrediėnten in huis.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:40 schreef AgnesGru het volgende:
Hoe staat het bij jullie met de voorbereidingen? De soep is bijna klaar en dessert is al klaar
quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Inkopen zijn gedaan, dus het idee voor het toetje is definitiefquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:40 schreef AgnesGru het volgende:
Misschien dat ik dat al een dag eerder ga doenquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Alle cadeautjes in huis en ingepakt en alle ingrediėnten in huis.![]()
En dan voor derde kerstdag kijk ik wat er die dag afgeprijsd is in de supermarkt.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:21 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |