SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nee ik wil het hier.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:57 schreef Meke het volgende:
[..]
In word? Daar is een instelling voor, kun je even googlen!
quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:14 schreef AgnesGru het volgende:
Medewerkers van Zaandamse prikstraat worden bespuugd en gefilmd door boostereisers
https://www.telegraaf.nl/(...)d-door-boostereisers
Echt wat een idioten![]()
En dan zul je alsnog mensen hebben die dit goedpraten want bla, bla, bla.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:14 schreef AgnesGru het volgende:
Medewerkers van Zaandamse prikstraat worden bespuugd en gefilmd door boostereisers
https://www.telegraaf.nl/(...)d-door-boostereisers
Echt wat een idioten![]()
Nodig me maar uit.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Zijn er hier nog geïnteresseerden voor een ESF SC WIDM-app poule? Of durven jullie niet meer na vorig jaar?![]()
Je hebt een uitnodigingslink in DMquote:
Dank.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je hebt een uitnodigingslink in DM
Die kan ik naar iedereen versturen die het even aangeeft! Laat maar weten
Ik durf wel hoorquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Zijn er hier nog geïnteresseerden voor een ESF SC WIDM-app poule? Of durven jullie niet meer na vorig jaar?![]()
Volgens mij kan dat niet hier. Heb je een voorbeeld van iemand die dat wel zo heeft? Dan zou je diegene kunnen quoten om te kijken hoe ze het gedaan hebbenquote:
Ja!quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik durf welquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:58 schreef Redefine het volgende:
Hier is hei nog droog. Hoop dat het dat voorlopig ook nog zo blijft. Wil namelijk wel nog een flinke wandeling maken buiten. Want vandaag is zo'n gare dag. Vanochtend chaos vanwege een fout van iemand. En nog allerlei ad hoc dingen. Terwijl normaal gesproken deze dag er niks meer te doen is.
En dan ook tussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Yes!quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Stuur maar door of voeg me toe. Zelfde gebruiksnaam als hier.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je hebt een uitnodigingslink in DM
Die kan ik naar iedereen versturen die het even aangeeft! Laat maar weten
Zeker, stuur maar door.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoef niks te koken, maar de cadeautjes zijn wel netjes ingepakt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:40 schreef AgnesGru het volgende:
Hoe staat het bij jullie met de voorbereidingen? De soep is bijna klaar en dessert is al klaar
Alle cadeautjes in huis en ingepakt en alle ingrediënten in huis.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:40 schreef AgnesGru het volgende:
Hoe staat het bij jullie met de voorbereidingen? De soep is bijna klaar en dessert is al klaar
quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Inkopen zijn gedaan, dus het idee voor het toetje is definitiefquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:40 schreef AgnesGru het volgende:
Misschien dat ik dat al een dag eerder ga doenquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Alle cadeautjes in huis en ingepakt en alle ingrediënten in huis.![]()
En dan voor derde kerstdag kijk ik wat er die dag afgeprijsd is in de supermarkt.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:21 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |