Jammer dat ie in de nacht is idd.quote:Op zondag 26 december 2021 23:45 schreef ijs_beer het volgende:
Tijd om te gaan slapen. Blijkt Omsk toch weer een mooie stad, die helaas weer te ver weg ligt.
Vind ik wel, draaien inmiddels allemaal al wel wat jaren mee en zie ik niet zomaar verdwijnen uit die wereld. Hoe graag ik het misschien met sommige namen ook zou willenquote:Op zondag 26 december 2021 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn dat al de gevestigde namen.
Tot nader order wordt je ESF lidmaatschap geroyeerdquote:Op zondag 26 december 2021 23:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had net een Esf vraag fout.
Vraag was hoeveel deelnemers had het esf in 2021.
Hoeveel waren het er dan?quote:Op zondag 26 december 2021 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tot nader order wordt je ESF lidmaatschap geroyeerd
Ik dacht eerst van wie is dit dertien in een dozijn liedje nooit weer? Toen zag ik dat het Ed Sheeran wasquote:
16 in SF1, 17 in SF2, de big 5 en Nederland.quote:Op zondag 26 december 2021 23:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel waren het er dan?
39quote:Op zondag 26 december 2021 23:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel waren het er dan?
Omdat het van Ed Sheeran is...quote:
Een combi van tienermeisjes en huismoeders die dit leuk vinden denk ik? Maar moet er gewoon uit.quote:
Ik was er een paar vergeten.quote:Op zondag 26 december 2021 23:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
16 in SF1, 17 in SF2, de big 5 en Nederland.
Dat is 39 met mijn rekenskills
Ja, die heb ik vrijdag ook gezien. Leuke filmquote:Op zondag 26 december 2021 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb Don't Look Up gekeken die nu op Netflix staat (sterrencast met o.a. Leonardo DiCaprio en Meryl Streep), op zich wel aanrader
Ik ben voor de nieuwe Grand Tour-special gegaan over Franse auto's, ook zeker een aanrader als je van het oude Top Gear-trio houdtquote:Op zondag 26 december 2021 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb Don't Look Up gekeken die nu op Netflix staat (sterrencast met o.a. Leonardo DiCaprio en Meryl Streep), op zich wel aanrader
Ze verkoopt boerenkool, pak de shampoo erbijquote:Op maandag 27 december 2021 00:20 schreef Redefine het volgende:
Nu lekker meebrullen met Casser la voix
Die is leuk, ja! Ik sluit me aan bij de aanraderquote:Op maandag 27 december 2021 00:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben voor de nieuwe Grand Tour-special gegaan over Franse auto's, ook zeker een aanrader als je van het oude Top Gear-trio houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |