SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Ah dan snap ik hetquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee nee zker niet!! Gewoon hele mooie rondingen!
Hahaha ja herkenbaar, mobiel durf ik het ook niet aan hoor!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Thanks @:Strani!
Mobiel ga ik altijd op verkeerde knopjes drukken, dus dan is het beter voor iedereen als ik even niet een nieuw topic open
Dat klinkt zoals het openbaar vervoer moet zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanwege een faal van de NS (trein reed ineens niet verder, terwijl het nog maar een minuut of vijf naar mijn station zou zijn) zit ik nu in een lijnbus die de goede kant op gaat
...alleen had ik niet gekeken naar welke route hij precies zou nemen. Kortom: ik ben nu in een andere provincie dan de beide stations waar ik tussen wil reizen en voorlopig ben ik er nog lang nietLopen was waarschijnlijk sneller geweest...
Het zal best praktisch zijn als je in een van de gemeentes wil zijn waar ik nu doorheen kom, maar voor een reis tussen twee gemeentes die aan elkaar grenzen is het behoorlijk omquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat klinkt zoals het openbaar vervoer moet zijn.
Had je maar op tijd bij Jitsi moeten zijnquote:
Ah, dus morgen respecteer je me niet, want dan ben ik in Groningenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik respecteer daarbij meestal zo'n beetje de vastgestelde provinciegrenzen.
Vol van verwachtingquote:
Aan welke rare aannemer moest je jou weer je plafond streamen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
Ik moest steeds even de camera uitzetten vanavond omdat ik ergens op reageerde op m'n computer maar moeilijk jullie m'n plafond kon laten zien, dus dan maar even uitMaar ik bleef wel meeluisteren!
Je was zelf pas op Jitsi toen iedereen al weg was. Dus dan had ik het alsnog niet kunnen zienquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had je maar op tijd bij Jitsi moeten zijn
[..]
Ah, dus morgen respecteer je me niet, want dan ben ik in Groningen
Ah Strani doelde dan zeker op jou met Frieslandquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vol van verwachting
Want ik kom dichterbij
Ik hoop dat je snel bij je station bent zo. Wel zuur dat je reis nu een stuk langer duurt, terwijl je er bijna was.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanwege een faal van de NS (trein reed ineens niet verder, terwijl het nog maar een minuut of vijf naar mijn station zou zijn) zit ik nu in een lijnbus die de goede kant op gaat
...alleen had ik niet gekeken naar welke route hij precies zou nemen. Kortom: ik ben nu in een andere provincie dan de beide stations waar ik tussen wil reizen en voorlopig ben ik er nog lang nietLopen was waarschijnlijk sneller geweest...
@Davequote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
* Aoibhin geeft @:Hawaii_Tim een aai over zijn bol en hoopt dat de lantaarnpaal mooi was
Nee helaas, als iemand met Fries bloed kan ik weinig respect hebben voor dat soort keuzesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had je maar op tijd bij Jitsi moeten zijn
[..]
Ah, dus morgen respecteer je me niet, want dan ben ik in Groningen
Ik was heel vroeg!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je was zelf pas op Jitsi toen iedereen al weg was. Dus dan had ik het alsnog niet kunnen zien
Oei oei oei dit komt niet meer goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah Strani doelde dan zeker op jouw met Friesland
Dat kan niet, jij bent altijd te laatquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was heel vroeg!Juist snel weg!
Het was echt kort inderdaad en niet eens verwarrend!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan niet, jij bent altijd te laat
Dat jouw i.p.v. jouquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei oei oei dit komt niet meer goed.
Dan is hij aardig scheel, want ik ben in Groningen morgenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah Strani doelde dan zeker op jou met Friesland
En vooral groen dus?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was echt kort inderdaad en niet eens verwarrend!
Ik had het al verwacht, maar de bevestiging is toch ergens wel bevredigendquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee helaas, als iemand met Fries bloed kan ik weinig respect hebben voor dat soort keuzes
Vandaar Friesland is een breed begrip hequote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan is hij aardig scheel, want ik ben in Groningen morgen
Ik was totaal niet mezelf vanavondquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was echt kort inderdaad en niet eens verwarrend!
Straks tikt Friesland Duitsland nog aanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vandaar Friesland is een breed begrip he
Nee dit was even wennen hoor!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was totaal niet mezelf vanavond
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
* Aoibhin geeft @:Hawaii_Tim een aai over zijn bol en hoopt dat de lantaarnpaal mooi was
Thanksquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snel bij je station bent zo. Wel zuur dat je reis nu een stuk langer duurt, terwijl je er bijna was.
Dat was de w van stampot eten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat inderdaad zo erg dat de hele belediging er niet meer zo door opviel.
Wie was je danquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was totaal niet mezelf vanavond
Wat kom je doen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan is hij aardig scheel, want ik ben in Groningen morgen
De schoenmaker op het verkeerde feestquote:
Vorige week gaf ik al een voorproefjequote:
Die groene op de achtergrondquote:
De boel plunderenquote:
Je bent jezelf niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De schoenmaker op het verkeerde feest
Ja, want dat moet wel even bij Groningen worden geannexeerdquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh ja. Meteen helemaal naar Zuidlaren?
Loopt je route ook maar een beetje in de buurt van Eelde?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, want dat moet wel even bij Groningen worden geannexeerd
Nee, het wordt hooguit Zuidlarenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Loopt je route ook maar een beetje in de buurt van Eelde?
DUS JE GAAT NIET ALLEEN NAAR GRONINGEN JOBI, HOE DURF JE. DAT DIT KAN IN NEDERLAND.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, want dat moet wel even bij Groningen worden geannexeerd
Het ligt eraan. Misschien is Drenthe wel net te verquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
DUS JE GAAT NIET ALLEEN NAAR GRONINGEN JOBI, HOE DURF JE. DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Het zou niet voor het eerst zijn dat iemand koers zet richting Drenthe en zolang onderweg is dat hij niet door heeft dat hij eigenlijk naar Amerika vaart. Plausibel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Misschien is Drenthe wel net te ver
Aan de andere kant, ik heb je in tijden niet zo dichtbij me gehad Jobi..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fun fact: er is een Amerika in Drenthe.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het zou niet voor het eerst zijn dat iemand koers zet richting Drenthe en zolang onderweg is dat hij niet door heeft dat hij eigenlijk naar Amerika vaart. Plausibel.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Fun fact: er is een Amerika in Drenthe.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het zou niet voor het eerst zijn dat iemand koers zet richting Drenthe en zolang onderweg is dat hij niet door heeft dat hij eigenlijk naar Amerika vaart. Plausibel.
I'm getting closerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik heb je in tijden niet zo dichtbij me gehad Jobi..
[ afbeelding ]
He ho hoezo zit jij ineens in mij opeensquote:
@Davequote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He ho hoezo zit jij ineens in mij opeens
@Davequote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He ho hoezo zit jij ineens in mij opeens
quote:
Grappig dat jullie dat Dave'en, maar die spannende tocht door Aoibhin nietquote:
Een kom muesli gaat ook door jou heen, daar is niet per se zoveel spannends aanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Grappig dat jullie dat Dave'en, maar die spannende tocht door Aoibhin niet
We zijn niet meer zo scherp op dit late uur.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Mais kan het zelfs navertellen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een kom muesli gaat ook door jou heen, daar is niet per se zoveel spannends aan
Dat hebben we allemaal al eens gedaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Een spannende tocht door Aoibhin?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal al eens gedaan.
Meerdere keren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Een spannende tocht door Aoibhin?
Tim, nu ga ik echt nooit meer enthousiast zijn voor seks. Je wordt bedankt, ook namens een mogelijke Mr Aoibhinquote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een kom muesli gaat ook door jou heen, daar is niet per se zoveel spannends aan
Het verklaart wel ineens mijn moeizame stoelgangquote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal al eens gedaan.
Wat stel je je precies voor als je denkt dat Mr Aoibhin door je heen gaat? Te vaak Trucker's Delight gekeken?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tim, nu ga ik echt nooit meer enthousiast zijn voor seks. Je wordt bedankt, ook namens een mogelijke Mr Aoibhin
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het verklaart wel ineens mijn moeizame stoelgang
Ja dan moet ik eerst een Mr Aoibhin vinden he?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat stel je je precies voor als je denkt dat Mr Aoibhin door je heen gaat? Te vaak Trucker's Delight gekeken?
Veel te laat. We zijn met pensioen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:57 schreef molloot200 het volgende:
Ben ik nu te laat voor de nachtbagger?
Jobi je bent er nog!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 02:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel te laat. We zijn met pensioen.
Jonkie
Heel herkenbaar verhaal. Belandt in een nachtbaggerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 02:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jobi je bent er nog!
Ja 2:00 was op zich niet de bedoeling. Toch gebeurd. Alleen niet door een verhaal om heel trots op te zijnWe kwamen een beetje letterlijk in andermans nachtbagger terecht
Ja dus nu kwam ik hier kijken maar nu is de nachtbagger hier al niet meer gaande. Wat brengt jou nog zo laat op deze woensdagavond dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 02:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel herkenbaar verhaal. Belandt in een nachtbaggerAlleen niet hier
Bij Arriva sturen ze een vervangende trein voor dat kleine stukje.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kindsoldaat had ik ook logischer gevonden als vervanger in de bergen, niet een vervanger op het vlak.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Geen kleerhanger in de Tour
Maar waarom Groenendaal Jansen als vervanger
Je kan ook vragen of je met Berend Botje mee mag varen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh ja. Meteen helemaal naar Zuidlaren?
Omdat er ook nog wel klimmers moeten overblijven voor de Giro, nu Kruijswijk daar gaat starten. Bovendien presteren Bennett en Kuss dusdanig goed nu, dat ze daar veel vertrouwen in zullen hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Geen kleerhanger in de Tour
Maar waarom Groenendaal Jansen als vervanger
Nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het heeft nou wel genoeg geregend h.
Reden waarom ik het wielrennen steeds interessanter en leuker ben gaan vinden is vanwege de bijnamen hier. Kindsoldaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Kindsoldaat had ik ook logischer gevonden als vervanger in de bergen, niet een vervanger op het vlak.
Als je naar foto's kijkt van Antwan Tolhoek snap je het, ja hij is 26 jaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Reden waarom ik het wielrennen steeds interessanter en leuker ben gaan vinden is vanwege de bijnamen hier. Kindsoldaat.
Omsk ligt niet in Drenthe.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Omsk ligt niet in Drenthe.
De weg was recht, de weg was krom!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Je kan ook vragen of je met Berend Botje mee mag varen.
Ohquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wandelen!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit er wel weer doorheen voor vandaag.
Het regent hier.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wandelen!
Schoenen aan, naar buiten!
Steel / leen desnoods ergens een hond en ga even een paar blokjes om.
* Aoibhin neemt Luctor meequote:
Durf je het aan, de Groningers?quote:
ONZE MutanTom gaat toch al winnen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:50 schreef Cyan9 het volgende:
Hopelijk gaat Roglic wel van start. Dit is het jaar om Ineos van de winst af te houden. Hoop ik.
Ik wil een zo sterk mogelijk team aan de start, en daar hoort wat mij betreft Roglic bij.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
ONZE MutanTom gaat toch al winnen?
Dat is zeker waar!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil een zo sterk mogelijk team aan de start, en daar hoort wat mij betreft Roglic bij.
Ik zal wel naar je zwaaien straks. Dat durf ik welquote:
Ik voel me niet gewenst deze morgen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het zijn naren, die Drenthen.
Daarom overnacht ik daar ook nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het zijn naren, die Drenthen.
En hunne bedden zijn ook vrij hard.
Ene uithoek met de andere. Dat verbindt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Durf je het aan, de Groningers?
Eilander nog wel!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik voel me niet gewenst deze morgen.
Al ben ik technisch gezien een Fries..
Ik dacht dat het 'we dansen in het rond' wasquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:39 schreef Aoibhin het volgende:
We zingen we springen met duizend in het rond
In de blote kont
In de blote kont
Heldquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zal wel naar je zwaaien straks. Dat durf ik wel
Ja toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ene uithoek met de andere. Dat verbindt.
Kan ookquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 'we dansen in het rond' was
Ik voel me ook heel stoerquote:
Jobi doet dat graag in groepsverband, dat vindt ze wel mooi wark.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 'we dansen in het rond' was
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Meet op Terschelling lijkt me een prima plan.
Het lijkt me wel een spektakel in elk gevalquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jobi doet dat graag in groepsverband, dat vindt ze wel mooi wark.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:00 schreef Cyan9 het volgende:
Een collega vroeg net in de werk groepsapp of iemand nog wat wilde bestellen voor de lunch. Ik was al bezig een antwoord te typen, en toen besefte ik me dat ik vakantie heb.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:00 schreef Cyan9 het volgende:
Een collega vroeg net in de werk groepsapp of iemand nog wat wilde bestellen voor de lunch. Ik was al bezig een antwoord te typen, en toen besefte ik me dat ik vakantie heb.
Gewoon bestellenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:00 schreef Cyan9 het volgende:
Dan ren ik gillend op je afquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Pieterburen is maar 35km rijden hier vandaan
Mocht je iemand met 2 fretten zien lopen...
Ik denk niet dat ze zit te wachten op een ritje naar Assen vanuit Musselkanaal.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Gewoon alsnog wat bestellen joh, die collega brengt het maar gewoon
Ik zie het nu levendig voor me dat een random persoon met 2 fretten die daar toevallig wandelt totaal verbouwereerd achter blijft.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan ren ik gillend op je af
BEN JIJ THEFRESHPRINCE VAN FOK!???![]()
Zo begroet ze mensen echt, ik weet het nog goed...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan ren ik gillend op je af
BEN JIJ THEFRESHPRINCE VAN FOK!???![]()
Maar ze wist toch wel dat jij niet TheFreshPrince van FOK! bent?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo begroet ze mensen echt, ik weet het nog goed...
Ik vond het nogal onduidelijke klanken eigenlijk. Een soort gillende enthousiaste furie die "aaaaaahpu-rew'hbg'pijhomgomgomgbenjijdghp9;gFIGEI;cYAAAAAAAAAAAAAAANeeeeeeeeeeehwooooooooooooowomg" uitstoot.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar ze wist toch wel dat jij niet TheFreshPrince van FOK! bent?
Of vraagt ze dat aan iedereen?
Elke aanleiding om even Musselkanaal uit te kunnen is er n zou je denkenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zit te wachten op een ritje naar Assen vanuit Musselkanaal.
Die random persoon weet niet wat hij mee gaat makenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zie het nu levendig voor me dat een random persoon met 2 fretten die daar toevallig wandelt totaal verbouwereerd achter blijft.
Vooral omdat je meestal te horen krijgt:
"Wat zijn dat voor dieren?"
"Oh, wat een leuke teckel puppy's"
"Ben je op jacht?"
"Oeh, zijn dat bevertjes?"
"Wat een vreemde noedel katten heb je daar"
"Bijten ze? (steekt hand al naar ze uit)"
en niet...
"Ben jij TFP van FOK!?"
Je verwacht het niet, maar Musselkanaal valt best wel mee. Ik werk er al ruim 2,5 jaar, en eerst vond ik het ontzettend deprimerend, maar ze hebben echt geprobeerd om er wat van te maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Elke aanleiding om even Musselkanaal uit te kunnen is er n zou je denken
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo begroet ze mensen echt, ik weet het nog goed...
Ja, iedereenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar ze wist toch wel dat jij niet TheFreshPrince van FOK! bent?
Of vraagt ze dat aan iedereen?
"Ze hebben echt geprobeerd er wat van te maken"quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je verwacht het niet, maar Musselkanaal valt best wel mee. Ik werk er al ruim 2,5 jaar, en eerst vond ik het ontzettend deprimerend, maar ze hebben echt geprobeerd om er wat van te maken.
Je kan er wel mooi wandelen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
"Ze hebben echt geprobeerd er wat van te maken"
Klinkt alsnog niet als een trekpleister die ik ga bezoeken
Klinkt heel spannend.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan er wel mooi wandelen.
Eerst kilometers aan de ene kant van het kanaal en dan kilometers aan de andere kant.
@Davequote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan er wel mooi wandelen.
Eerst kilometers aan de ene kant van het kanaal en dan kilometers aan de andere kant.
Die snap ik nietquote:
De fokster van mijn fretjes krijgt ook wel eens bijzondere vragenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die random persoon weet niet wat hij mee gaat maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De fokster van mijn fretjes krijgt ook wel eens bijzondere vragen
Wat leuk dat die ook op Fok! zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
De reactie waarvan je wist...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat leuk dat die ook op Fok! zit.
Ik voldoe graag aan de verwachtingen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De reactie waarvan je wist...
@Davequote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik voldoe graag aan de verwachtingen.
Trojka hier, trojka daarquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt! Ze zijn heel lief.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hebt er wel wolven, bedenk ik me nu.
Assen is net Omsk!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hebt er wel wolven, bedenk ik me nu.
Dan was het niet te ver weg.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:30 schreef molloot200 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-vergif-in-thee.html
Over Omsk gesproken, het vliegtuig uit dit nieuwsbericht is geland in Omsk!!!
Brakheid valt wel mee eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De sport clinic vond ik het allernaarst. Je bent dan helemaal moe en brak van de feestjes tot in de late uurtjes, moet je naar een sport clinic![]()
Veel plezier verder trouwens
Ja, maar jij hebt dus ook alleen maar online "feestjes"? Lijkt me sowieso een raar fenomeen, hoe moet ik dat voor me zien dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:36 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Brakheid valt wel mee eigenlijk
Onze mentors waren incapabel, dus we konden ons als groepje niet inschrijven voor de clinics (vanwege corona). Twee studenten die hier al studeerden hebben nu die rol overgenomen, dus nu maar zijn waar nog plek is.
Officieel volgens een livestream, maar eigenlijk gaan wij gewoon bij iemand in de woonkamer/buiten zittenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt dus ook alleen maar online "feestjes"? Lijkt me sowieso een raar fenomeen, hoe moet ik dat voor me zien dan?
Ah ja dat verwachtte ik al. Wel leuke mensen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Officieel volgens een livestream, maar eigenlijk gaan wij gewoon bij iemand in de woonkamer/buiten zitten
Jawel!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah ja dat verwachtte ik al. Wel leuke mensen?
Hey, oude milieuvervuilerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dag mensen van het goede leven!
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hey, oude milieuvervuiler![]()
Alles Haags daar?
propos.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal van m'n apropodinges.
Zeker! Bak koffie, sprits erbij... wie doet me wat...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..].
Kerel, alles fijn hier
Met u ook?
Absoluut! Stuur er wel 1 op!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Spritsen zijn er om gedeeld te worden.
Spritsen zijn er om gedeeld te worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zeker! Bak koffie, sprits erbij... wie doet me wat...
Haha genieten man!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zeker! Bak koffie, sprits erbij... wie doet me wat...
Rebels!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Officieel volgens een livestream, maar eigenlijk gaan wij gewoon bij iemand in de woonkamer/buiten zitten
Komt over 2 weken een kitten bij mij in huis wonen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nice, heb je ook een kat?
Nee, gaat ze zelf mee spelenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nice, heb je ook een kat?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Komt over 2 weken een kitten bij mij in huis wonen.
Aahh dat is zo leukquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Komt over 2 weken een kitten bij mij in huis wonen.
I saw what you did there.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Absoluut! Stuur er wel 1 op!
Rebelquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:52 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgen! Nog net voor het middaguur om de boel verwarrend te houden.
"Een dag niet verward is een dag niet geleefd".quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:52 schreef Strani het volgende:
Natuurlijk 🙂quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
Foto's zijn welkom(ook van de kat natuurlijk)
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Een dag niet verward is een dag niet geleefd".
~D.J. Trump
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:52 schreef Strani het volgende:
Over Trump gesproken. Probeer dit eensquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
~D.J. Trump
Etterbakquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:52 schreef Strani het volgende:
Tourtopics hadden gewoon in WLR gekundquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:30 schreef ijs_beer het volgende:
JAAA TDF IS WEER OPEN.![]()
* ijs_beer al meerdere tourpooltjes heeft ingevuld.![]()
RESPECTEER TRADITIES!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tourtopics hadden gewoon in WLR gekund
WLR had gewoon onder SPT gekund.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tourtopics hadden gewoon in WLR gekund
Traditie is dat wij open blijvah!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar dan had ESF toch al lang weer dicht moeten zijn?![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
WLR had gewoon onder SPT gekund.
Daar ben ik het op zich niet mee oneens, zou prima kunnen leven met alle sportfora binnen SPTquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kun je uiteraard niet zeggen van F1! (want dat is geen sport)quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Breng ze niet op ide33n!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar dan had ESF toch al lang weer dicht moeten zijn?![]()
![]()
Voetbal is ook geen sport.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat kun je uiteraard niet zeggen van F1! (want dat is geen sport)
Dus hup Tourpoultjes invullen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Voetbal is ook geen sport.
Dartsen ook niet.
Begint steeds logischer te worden dat die niet onder SPT vallen!
Neequote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dus hup Tourpoultjes invullen.
Moet jij weten.quote:
Yeah, eigen keuzes! Veel plezier met je poultjesquote:
Precies. Dat is vervoer.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat kun je uiteraard niet zeggen van F1! (want dat is geen sport)
Past prima in PTAquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Dat is vervoer.
IJs weet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Traditie is dat wij open blijvah!
quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
~D.J. Trump
quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Etterbakben helemaal van mijn apropodinges
Het blijft alleen open als er positief gesproken wordt over Jan Smitquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:59 schreef Strani het volgende:
FOK! kan het zich niet meer veroorloven om ESF jaarlijks weer te sluiten
Okay sluit maar dan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:06 schreef murp het volgende:
[..]
Het blijft alleen open als er positief gesproken wordt over Jan Smit
ripquote:
Eugh, wat is daar het quotum voor? Als het een beetje redelijk minimum is dan is het misschien nog nt te doenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:06 schreef murp het volgende:
[..]
Hij heeft wel een toffe moeder.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eugh, wat is daar het quotum voor? Als het een beetje redelijk minimum is dan is het misschien nog nt te doen
quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:24 schreef Meke het volgende:
[..]
[ instagram ]
Deze dochter ziet er ook uit als een leuk kind!
(Ze heeft dan ook niet zijn genen)
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
Tjongejonge, wat is het toch een gedoe om een coronatest te krijgen als je geen beschikking hebt over een auto.
Ik bel vanochtend op, geef mijn klachten door en geef aan dat ik geen auto heb. De dichtstbijzijnde teststraat is tegenwoordig Barneveld, dat is 30 kilometer met de fiets :/. Ik geef aan dat ik het niet zie zitten om 2x 30 kilometer te fietsen en dus word ik doorverbonden met de ggd. "Ja, u had eerst met de huisarts moeten bellen voordat u ons belt. Bel de huisarts maar en laat u niet afschepen!". Dus ik bel de huisarts, die me vertelt dat ze daar niet aan testen doen. Bel ik weer terug naar de GGD en na een gesprek van 10 minuten vertelde ze dat ze me "zo spoedig mogelijk" terugbelt of ik in aanmerking kom voor een thuistest. Eerst gaat ze met mijn huisarts overleggen of het echt niet op de huisartsenpraktijk kan.
Bij het rivm en ggd waren het wel hele lieve mensen, maar ze doen best moeilijkNu is er alsnog een kans dat ze me afwijzen en ik binnenkort naar Barneveld moet gaan fietsen
Goed voor de conditie.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
Tjongejonge, wat is het toch een gedoe om een coronatest te krijgen als je geen beschikking hebt over een auto.
Ik bel vanochtend op, geef mijn klachten door en geef aan dat ik geen auto heb. De dichtstbijzijnde teststraat is tegenwoordig Barneveld, dat is 30 kilometer met de fiets :/. Ik geef aan dat ik het niet zie zitten om 2x 30 kilometer te fietsen en dus word ik doorverbonden met de ggd. "Ja, u had eerst met de huisarts moeten bellen voordat u ons belt. Bel de huisarts maar en laat u niet afschepen!". Dus ik bel de huisarts, die me vertelt dat ze daar niet aan testen doen. Bel ik weer terug naar de GGD en na een gesprek van 10 minuten vertelde ze dat ze me "zo spoedig mogelijk" terugbelt of ik in aanmerking kom voor een thuistest. Eerst gaat ze met mijn huisarts overleggen of het echt niet op de huisartsenpraktijk kan.
Bij het rivm en ggd waren het wel hele lieve mensen, maar ze doen best moeilijkNu is er alsnog een kans dat ze me afwijzen en ik binnenkort naar Barneveld moet gaan fietsen
Elke keer als ik hier benquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eugh, wat is daar het quotum voor? Als het een beetje redelijk minimum is dan is het misschien nog nt te doen
Op zich zijn mijn klachten wel mild. Er zitten wel een paar rare dingen bij. Zo lag ik op mijn buik in bed en kreeg ik meteen kramp in mijn benen, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Maar dat is geen standaard corona-klacht, dus weet ik ook niet waar dat door komtquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:25 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Bizar. Zeker wanneer mensen geen milde klachten hebben maar echt ziek zijn
Zeker! Als ik me goed zou voelen, zou ik dat met alle plezier doen. Ik ben het zelfs nu aan het overwegen, omdat ik me bezwaard voel als er hier iemand een thuistest moet komen doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed voor de conditie.
Goed om te weten als ik zelf ook zo'n wil doen. Ik heb ook geen auto en alleen openbaar vervoer en een fiets beschikbaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
Of gewoon lekker je gang blijven gaan en anderen besmetten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op zich zijn mijn klachten wel mild. Er zitten wel een paar rare dingen bij. Zo lag ik op mijn buik in bed en kreeg ik meteen kramp in mijn benen, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Maar dat is geen standaard corona-klacht, dus weet ik ook niet waar dat door komtDe keelpijn en het niezen is wel vervelender.
[..]
Zeker! Als ik me goed zou voelen, zou ik dat met alle plezier doen. Ik ben het zelfs nu aan het overwegen, omdat ik me bezwaard voel als er hier iemand een thuistest moet komen doen.
Als je klachten hebt, mag je niet met het OV, hquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:29 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Goed om te weten als ik zelf ook zo'n wil doen. Ik heb ook geen auto en alleen openbaar vervoer en een fiets beschikbaar.
Wat een gedoe johquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
Als ik jou was, zou ik voor de zekerheid gewoon 10 dagen in quarantaine gaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een gedoe johOnhandig allemaal. Het is vaak voor al die instanties ook moeilijk lijkt me hoor, er loopt zo veel langs elkaar heen momenteel.
Je hebt toch niet gehoest gisteren tijdens de Jitsi?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik voor de zekerheid gewoon 10 dagen in quarantaine gaan.
Dat is ook wel een idee! Onze lhbti-vereniging klaagt wel eens dat ze te weinig naamsbekendheid hebben. Als ik daar nou corona verspreid, dan komen ze misschien wel in het nieuws en weet de jeugd onze bar in de toekomst wel te vindenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of gewoon lekker je gang blijven gaan en anderen besmetten.
Dat is heel erg fijnquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:31 schreef F1gamer het volgende:
Ik zie dat de test locatie bij mij om de hoek is.
Wie is Jan Smit?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:06 schreef murp het volgende:
[..]
Ik zie dat het bij om de hoek is. Loop langs als ik naar het zwembad loop.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je klachten hebt, mag je niet met het OV, hDus dat wordt dan fietsen of hopen dat ze een thuistest willen doen.
Kijk, win-win.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook wel een idee! Onze lhbti-vereniging klaagt wel eens dat ze te weinig naamsbekendheid hebben. Als ik daar nou corona verspreid, dan komen ze misschien wel in het nieuws en weet de jeugd onze bar in de toekomst wel te vinden
Anders hadden ze het wel geweten inderdaad!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:59 schreef Strani het volgende:
FOK! kan het zich niet meer veroorloven om ESF jaarlijks weer te sluiten
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
Jan Shitquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat maar zitten, we moeten dicht vanwege Jan Smit
Geweldig planquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook wel een idee! Onze lhbti-vereniging klaagt wel eens dat ze te weinig naamsbekendheid hebben. Als ik daar nou corona verspreid, dan komen ze misschien wel in het nieuws en weet de jeugd onze bar in de toekomst wel te vinden
[..]
Dat is heel erg fijn
Nou inderdaadquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Anders hadden ze het wel geweten inderdaad!
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Dat is heel erg fijn
Ja, ik begrijp ook wel dat ze lastig doen, ze willen het liefst dat iedereen met de auto komt. De GGD vroeg: "heeft u ook geen familielid die u naar een testlocatie kan brengen?", waarop ik zei dat mijn moeder mij wel weg wilde brengen, maar dat ik iemand met een zware longziekte hier niet mee wilde belasten. Dat begreep ze gelukkig ook wel weer.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een gedoe johOnhandig allemaal. Het is vaak voor al die instanties ook moeilijk lijkt me hoor, er loopt zo veel langs elkaar heen momenteel.
Je hebt toch niet gehoest gisteren tijdens de Jitsi?
Dank je! Absurd dat die kennis zich niet kon laten testen. Met zo'n jonge ziekte en zoveel unieke klachten zou je toch het zekere voor het onzekere willen nemen? Huisartsen durven het misschien niet goed aan, dat begrijp ik ook wel weer. Maar ja, iemand moet zijn verantwoordelijkheid nemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat slecht zeg dat dat zo gaat! Beterschap in ieder geval!
Ze kunnen toch ook niet verwachten van mensen die ziek zijn dat ze 30 km gaan fietsen...
Ik hoor helaas meer van dat soort verhalen, dat je echt van het kastje naar de muur gestuurd wordt wat testen betreft. Kennis had keelklachten, huisarts wilde er niet naar kijken totdat er een negatieve Coronatest was en verwees naar de GGD, de GGD vond vervolgens de klachten niet genoeg bij Corona passen en wilde niet testen
Maar ik dacht dat je ook alleen moest arriveren in de auto? Of is dat niet meer zo?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp ook wel dat ze lastig doen, ze willen het liefst dat iedereen met de auto komt. De GGD vroeg: "heeft u ook geen familielid die u naar een testlocatie kan brengen?", waarop ik zei dat mijn moeder mij wel weg wilde brengen, maar dat ik iemand met een zware longziekte hier niet mee wilde belasten. Dat begreep ze gelukkig ook wel weer.
Volgens mij niet nee! Ik had er gisterenavond ook niet zo'n last van als vandaag.
[..]
Dank je! Absurd dat die kennis zich niet kon laten testen. Met zo'n jonge ziekte en zoveel unieke klachten zou je toch het zekere voor het onzekere willen nemen? Huisartsen durven het misschien niet goed aan, dat begrijp ik ook wel weer. Maar ja, iemand moet zijn verantwoordelijkheid nemen.
Test locatie bij mij in de buurt niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat je ook alleen moest arriveren in de auto? Of is dat niet meer zo?
Nee, als je raampje maar open kan, dan mag je ook linksachterin zitten. Het lijkt me wel de bedoeling dat als je gebracht wordt, dat het dan iemand uit je huishouden is, of iemand die heel dicht bij je staat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat je ook alleen moest arriveren in de auto? Of is dat niet meer zo?
Schijnt een Mexicaans bedrijf wel goed in te zijn.quote:
Ik wou net zeggen, hoe moet mijn dochter van 16 zich dan ooit laten testen als je pers alleen met de auto moet komenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, als je raampje maar open kan, dan mag je ook linksachterin zitten. Het lijkt me wel de bedoeling dat als je gebracht wordt, dat het dan iemand uit je huishouden is, of iemand die heel dicht bij je staat.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:41 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Test locatie bij mij in de buurt niet.
https://www.google.com/am(...)eer-leeuwarden%3famp
Ah okay dat scheelt al!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, als je raampje maar open kan, dan mag je ook linksachterin zitten. Het lijkt me wel de bedoeling dat als je gebracht wordt, dat het dan iemand uit je huishouden is, of iemand die heel dicht bij je staat.
Ze hebben het nu alleen een beetje overdrevenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schijnt een Mexicaans bedrijf wel goed in te zijn.
Ja ze zoekt maar een manier hoor, jij hoeft je toch niet over lles zorgen te maken met dat kind!?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, hoe moet mijn dochter van 16 zich dan ooit laten testen als je pers alleen met de auto moet komen
Ze mag mijn oude koekblikje wel mee, heeft ze meteen haar eerste rijles!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ze zoekt maar een manier hoor, jij hoeft je toch niet over lles zorgen te maken met dat kind!?
Kijk, als je stopt met je zorgen te maken zijn de oplossingen z gevonden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze mag mijn oude koekblikje wel mee, heeft ze meteen haar eerste rijles!
Ik ben erachter gekomen dat mijn werklaptop vast loopt als ik op kantoor ben.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:54 schreef Arizona het volgende:
Ik heb trouwens vanmorgen zowaar hard gewerkt. Tussen alle vastlopers van mijn laptop door![]()
Hij loopt echt op zijn einde, gelukkig volgende maand een nieuwe.
Niet meer kantoor dus.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:57 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat mijn werklaptop vast loopt als ik op kantoor ben.
Altijd thuiswerken dusquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:57 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat mijn werklaptop vast loopt als ik op kantoor ben.
Accu niet meer goed. Rusttijd bijhouden programmaatje loopt vast als ik op kantoor werk. Al een keer gehad dat ie niet wil afsluiten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Altijd thuiswerken dus
Die van mij slaat ook vaak vast, vanmorgen was het echt heel erg. En de accu is niet meer goed.
Dat laatste is heleml irritant, wil je naar huis, gaat je laptop niet uitquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Accu niet meer goed. Rusttijd bijhouden programmaatje loopt vast als ik op kantoor werk. Al een keer gehad dat ie niet wil afsluiten.
Ik ook. Nog ff volhouden, morgen verkoeling!quote:
Gelukkig was dat thuis. Ik heb gewoon de stekker eruit getrokken, maar de volgende ochtend kon ik IT support bellen want hij wou niet normaal starten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat laatste is heleml irritant, wil je naar huis, gaat je laptop niet uit
[..]
Ik ook. Nog ff volhouden, morgen verkoeling!
Dat heb ik ook met mijn vorige laptop. Die wil niet afsluiten. Enkel wanneer ik de aanknop een tijdje ingedrukt houd, gaat ie uit.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat laatste is heleml irritant, wil je naar huis, gaat je laptop niet uit
[..]
quote:Ik ook. Nog ff volhouden, morgen verkoeling!
dewpoint staat op 72% dus dat kan wel kloppen.quote:
Gaat dat kwartiertje nou echt het verschil maken?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het maakt me loom.![]()
Ik heb mijn uren u gemaakt voor vandaag. Nu stoppen of nog tot 16 uur doorgaan, zodat ik morgen eerder weekend heb...
Ieder kwartier is er 1.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat dat kwartiertje nou echt het verschil maken?
Hoeveel doe je nou in een kwartier over het algemeen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat dat kwartiertje nou echt het verschil maken?
Eh, eh... eh...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoeveel doe je nou in een kwartier over het algemeen.
Vrij weinig. Als er nog een kwartier te gaan is begin ik in elk geval niet aan een nieuwe taakquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoeveel doe je nou in een kwartier over het algemeen.
Nee, dat niet inderdaad. Maar je kan nog wel even iets afronden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrij weinig. Als er nog een kwartier te gaan is begin ik in elk geval niet aan een nieuwe taak
We zijn er stil vanquote:
Nou ik was ook een beetje in de war dat er zo lang niet gepost wasquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:14 schreef Meke het volgende:
bij gebrek aan @Strani als gespreksleider
5 keer 8 uur. 8 uur is echt de max voor mij. 6 dagen werken en 1 dag vrij vind ik dan weer te weinig.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:14 schreef Meke het volgende:
• Zou je liever 4 10-uren-dagen, 5 8-uren-dagen of 6 6,5-uren-dagen werken?
Ja ik zou wel voor 4x9 bijv kunnen gaan hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:17 schreef Momo het volgende:
[..]
5 keer 8 uur. 8 uur is echt de max voor mij. 6 dagen werken en 1 dag vrij vind ik dan weer te weinig.
Bij mij zijn er best wat collega's die gewoon 3 of 4 dagen per week werken. Maar dat zijn ook mensen met een hypotheek. Ik betaal het dubbele aan huur voor hetzelfde en ook nog 300 euro per maand stufi aflossen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik zou wel voor 4x9 bijv kunnen gaan hoor![]()
Maar liever nog 4x6 ofzoLater als ik eindelijk mijn rijke vent getrouwd heb
Ja en mensen met partners denk ik? Dat vind ik stiekem ook wel jammer hoor somsquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij mij zijn er best wat collega's die gewoon 3 of 4 dagen per week werken. Maar dat zijn ook mensen met een hypotheek. Ik betaal het dubbele aan huur voor hetzelfde en ook nog 300 euro per maand stufi aflossen.![]()
Anders zou ik dat denk ik wel doen. Verkeerde tijd geboren...
Ja echt he. Ja de meesten van hun hebben wel partners.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en mensen met partners denk ik? Dat vind ik stiekem ook wel jammer hoor somsAls ik zie wat ik nu betaal en hoeveel mooier ik voor dubbel zo duur zou kunnen wonen
Al voor de helft meer zeg maar.
Misschien moet ik gewoon maar een verstandshuwelijk aangaan
Ja, dat scheelt al. Stomquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja echt he. Ja de meesten van hun hebben wel partners.
Weet zij van jouw FOK!verslaving af?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:33 schreef Meke het volgende:
11-03 is trouwens de verjaardag van m'n zusje dus ik vind dat dit topic ook een beetje feest voor haar is
Zeker niet, ik moet wel een verantwoordelijke tante lijken hquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet zij van jouw FOK!verslaving af?
fantasiequote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:14 schreef Meke het volgende:
Misschien weet niemand wat leuks om te vragen dus ik heb even research gedaan en in dat geval mag je een van de volgende vragen beantwoorden, bij gebrek aan @:Strani als gespreksleider![]()
• Als je maar n genre (boeken, shows, muziek) kon (lezen, kijken, beluisteren) voor de rest van je leven, welk genre zou dat dan zijn?
Middeleeuwenquote:• Als je n maand uit het verleden kon meemaken – en het zou geen kwaad kunnen of een verandering in de geschiedenis teweeg brengen – welke periode zou dit dan zijn?
En welke maand? Middeleeuwen is - net als Friesland - nogal een breed begripquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |